|
Тема |
Re: Корекция [re: TheSaint] |
|
Автор |
Audimania (Judas) |
|
Публикувано | 22.09.03 13:57 |
|
|
Значи първо е Бош К- Jetronic - чист механичен инжекцион и той е пълен - за всеки цилиндър - дюза( слага се на Ауди, Фолксваген, Мерцедес и Волво), след това на Ауди става КЕ- Jetronic - добавен е компютър за управление на запалването и на инжекциона са добавени потенциометри ,ламбда сонда и т.н. електронни елементи, също датчик за детонации на някои модели. Моно инжекциона е в две версии - Моно-Jetronic и Моно-Мотronic - първия е с механична дюза, а втория с електрическа, след това за почват да се монтират и навите системи Бош - Мотроник и Сименс - Дигифант пълен инжекцион ,който е електронен.
На Ауди има 1.8 двигател с пълен инжекцион 90 и 112 к.с., като на този със 112 к.с. има версия със катализатор и ламбда и такъв без тях- и двата двигателя са с означение DZ и се монтират на коли на които отзад пише 1.8Е( на Б3 и GTE на Б2 - без компютър), А на 1.8S се слагат двигатели с карбуратор, моноинжекцион и пълен инжекцион, но с 90 к.с. мощност
Щом те влече
|
| |
|
|
|