|
Тема |
lele [re: фoбoc] |
|
Автор | ole (Нерегистриран) | |
Публикувано | 20.05.09 23:46 |
|
|
не че ще се заяждам но и двете системи са компромис и то голям защо? ами нека да помислим: разработвани са от малки макар и много умни екипи с много малко средства, за сравнение жабарите от ланди тази година дадоха 5 милиона евро за разработки а пък БРЦ 7 милиона да не споменаваме колко пара са наляли в разработки А.Е.В. които всъшност правят цялата електроника на италянските и на някой от холандските производители. после ка може един газов инжекцион да струва 500лв. ако неговия първообраз е толкова в евра разбира се и жабчовците си имат бюджетна система - ловатото и изиджета, прости какулаторчета с прост алгоритъм съответно по-висок разход малко по-влошена динамика. не че е лошо просто ако си карал с друга система забелязваш че разлика има и то не само в парите като първоначална инвестиция. а за това кое от двете злини е по-добра ами всъшност зависи от сервиза в който ти конвертират колата и до колко са овладели самата система която монтират, така че има логика и в изкаването на колегата дето ги баца системите ако е бацнал стотина то поне им познава и кътните зъби ама да ти кажа съмнявам се не за друго а защото в последно време ( около пет месеца ) няма почти никаква работа за газаджиите а тези системки са от година, година и половина на пазара така че той ще дойде някво страшно изключение дето има през ден работа за монтаж което ???? ама всеки да е жив и здрав просто не очаквай чудеса от която и да е бюджетна система дали тя е бсм, фобос, тамона, аег, волтран, ловато, аутогазиталиа или пък тая корейската моноинжекционна система дето не мога да и науча името все тая колата ще си бръмчи ДВГто ще си се товари не съвсем правилно но кво от това нали е по-йофтинко само гледай сервиза да е свестен иначе какъв калкулатор с закачени на него дюзи ще ти бацнат няма значение
|
| |
|
|
|