| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: ДАЙТЕ ДА ОБСЪДИМ ВСИЧКИ [re: k_j] | 
                 |  
| Автор | p.p (Нерегистриран) |   |  
| Публикувано | 09.12.08 00:48 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				проблема наистина е "къде го правят" , а трябва да го правят за да гледат клиентите сериозно на бизнеса,  за да усещат професионализъм.
 какво се случва всъщност - варианти:
 - маистор "х" слага бардолини и изхвърля гаранционата карта защото лъже, че е италианско.
 - маистор "y" изхвърля просто гаранционата карта защото го мързи да я попълни.
 маистор "z" прави тежническо обслужване на инжекцион, сменя само филтъра на газовата фаза защото е по лесно и не му се разправя и накрая не попълва даните в гаранционата карта зашото е изпил 3 бири досега и просто е забравил.
 ето това е нивото на бизнеса и докато не се промени клиентите няма да са доволни.
 Погледнете само:
 -колко сервизи работят без газанализатор.
 -колко сервизи имат осцилоскоп
 -колко сервизи имат кодочетец
 -колко сервизи имат имат компресор.
 -колко сервизи  виждат смисъл в тези неща 
 ето това колеги са част от важните неща за подобряването на доверието в сервизите.
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |