|
Тема |
Re: ДАЙТЕ ДА ОБСЪДИМ ВСИЧКИ [re: k_j] |
|
Автор | p.p (Нерегистриран) | |
Публикувано | 09.12.08 00:48 |
|
|
проблема наистина е "къде го правят" , а трябва да го правят за да гледат клиентите сериозно на бизнеса, за да усещат професионализъм.
какво се случва всъщност - варианти:
- маистор "х" слага бардолини и изхвърля гаранционата карта защото лъже, че е италианско.
- маистор "y" изхвърля просто гаранционата карта защото го мързи да я попълни.
маистор "z" прави тежническо обслужване на инжекцион, сменя само филтъра на газовата фаза защото е по лесно и не му се разправя и накрая не попълва даните в гаранционата карта зашото е изпил 3 бири досега и просто е забравил.
ето това е нивото на бизнеса и докато не се промени клиентите няма да са доволни.
Погледнете само:
-колко сервизи работят без газанализатор.
-колко сервизи имат осцилоскоп
-колко сервизи имат кодочетец
-колко сервизи имат имат компресор.
-колко сервизи виждат смисъл в тези неща
ето това колеги са част от важните неща за подобряването на доверието в сервизите.
|
| |
|
|
|