|
Тема |
Re: Супериориум тъпанарикус вулгарларъ [re: ниkи] |
|
Автор |
vens (малко странен) |
|
Публикувано | 11.03.06 15:08 |
|
|
Имам повече опит с печатна реклама. С телевизионната - само като зрител, който знае малко повече за кухнята и толкоз.
Ясно ми е как са стигнали до идеята за "канибализма" - търсели са аналогия между "салам" и "амиго", спомнили са си филма "Живи" (прекрасен, межу другото) и ето ти - тъпа реклама
А за ролята на рекламата - аз знам, че си има разни видове реклама (да ме извинят професионалистите, че не знам официалните термини):
- информираща - че съществува нов продукт
- поддържаща името - да не забравяш, че Кока-кола още съществува
- обясняваща колко страхотен е продукта и как максимално повече хора требе да го имат. В началото съвпада с първия вид, но когато не е вече нов продукта си е отделен вид
- и много други
Според мен рекламите на ВИП-брадъра са от първия вид - те си знаят колко им е таргета, изчислили са си, че си заслужава, и си правят спотове, за да го информират кога започва бозата.
Това си е мое мнение, де - никого не ангажирам
|
| |
|
|
|