|
Тема |
как се подбират... |
|
Автор |
pro_O1 (специален) |
|
Публикувано | 30.01.03 13:58 |
|
|
така наречените рекламни консултанти или грубо казано, ония нагли копелета които щъкат по улици и апартаменти с торбички в ръка.
аз ли нещо не мога да формулирам исканията си или просто народа предпочита да продава маша-яйцеварка, отколко адекватни продукти?
приемам, че причината е в мен, защото съдейки по процента безработни в страната, сигурно трябва всички те да са с много голямо его, за да не се хванат на такава лесна и ползотворна работа.
може ли някой да ми обясни какви са основите на продуктивното вербуване на хора за дадена кауза? изключваме брейнуоша, защото не съм мормон и всичко което се прави има финансово изражение и за мен и за 'агента'. не искам хората, които ще ме представят да са недодялани, грозни и безумни типове - искам интелигентни и адекватни ЧОВЕЦИ. толкова много ли искам?!
мерси предварително.
|
|
|
| |
|
|
|