|
Тема |
Колко струва рекламата? |
|
Автор | няkoй (Нерегистриран) | |
Публикувано | 28.10.02 10:22 |
|
|
Според мен доста и то на гърба на купувача. Примера, който ме наведе на тази светла мисъл бе нашенския "Палав Дядо" Playboy демек
Съвсем случайно днес погледнах, че цената му вече е 5 лева. Това пък се навърза с тъпите му реклами по телевизията. И нали съм техничар и сънувам формули и дроби, веднага направих аритметиката - Playboy+реклана =1 лев повече на бройка или 25% увеличение на цената. Тъй като вече знам колко е акъла на издателите му, се учудих, че не е 10 лв но те явно напредват с бавни стъпки Естествено списанието пак не се купува, така
че спокойно могат и 20 лв да го направят.
Сега бих искал да попитам нещо друго. Българина е скептичен човек. Той също като мен си прави сметката и не му се плаща за реклама, особенно пък на домакински простотии, като прах за пране, циф, миф, дамски превръзки и т.н. неща от които направо ми се драйфа Та същия този българин не ще да плаща рекламата, която производителите щедро набутват в цената. Според моите наблюдения, всяко шумно рекламирано нещо струва по-скъпо от нерекламираното. Та стигнах и до въпроса. Колко % от цената на една стока е реклама? Според мен е редно не повече от 1-2%. Ама май нещата отиват на двуцифрено число. Питам от чисто любопотство
|
| |
|
|
|