|
Тема |
Има ли добрата реклама почва у нас? |
|
Автор |
valsodar (Чародей) |
|
Публикувано | 09.05.01 20:13 |
|
|
На фона на вносния рекламен боклук , заливащ ни всекидневно от медиите.
На фона на пълното безхаберие на родните фирми относно бъдещето им развитие и оцеляване на пазара.
Май отговора е тъжен. И още по-тъжен ще стане, ако човек се поразходи случайно на "Реклама-Експо" и види необоснованата грандомания царяща там.
Фирми що се назовават рекламни агенции да не са чували никога за маркетингов анализ и проучване.
Че и за какво ли им е, като са просто едни дребни подизпълнители и цялото им вдъхновение се изчерпва в една - две некадърни диплянки или календарче с Мадона ?
Надали в близките десет години ситуацията ще се промени към по-добро, при пълния хаос царящ в законите, облагането и инвестирането.
Никой не знае какво ще прави утре, а ако го запиташ за краткосрочната му стратегическа цел, най-малкото ще те изгледа кръвнишки. Те не знаят какво искат, а очакват от тебе да го направиш?
Така ще е до момента в който не бъдат притиснати в ъгъла, но.. до тогава ще минат поне десетина - петнайсет години и в тая дупка България, надали ще са останали вече специалисти по въпроса.
Истината е някъде там ! - реплика на очния ми лекар.
|
| |
|
|
|