|
Тема |
Re: нещо друго [re: [bbourgas]] |
|
Автор |
linjack () |
|
Публикувано | 17.10.09 17:42 |
|
|
Преди да предприемиш рекламната кампания и/или томболи, е важно да решиш каква е общата концепция, която е само донякъде свързана със съдържанието:
1. Как смяташ да възвърнеш ивестициите:
-- платени функции,
-- реклами и платени фунцкии
2. Каква ти е таргет-групата:
-- гейове и бисексуални мъже
-- мъже, търсещи секс с мъже
-- гей/би-мъже и гей/би-жени - еднакъв интерфейс, но различни секции, например
3. Какви перспективи за развитие виждаш?
--интерфейс на българси, ...английски, сръбски, македонски след време...
Ако можеш да си отговориш на тези въпроси, вероятно и по-лесни би се справил с маркетинга на идеята. Както казва и Папата - реклама, реклама, реклама...
Томболата не е нужно да бъде с тостери и фритюрници, може да бъде билет за концерт на нечий концерт или театър, кино... Освен това, безплатен абонамент за платените функции за определен период от време.
И друг маркетингов трик - покажи екстрите без пари - гейромео например имат весели петъци - когато някои платените услуги са достъпни безплатно.
----
бял подпис на бяло полеРедактирано от linjack на 17.10.09 17:44.
|
| |
|
|
|