|
Тема |
Re: Терминиране ... [re: Bpeдитeл] |
|
Автор |
3opниk2 (неспасяем) |
|
Публикувано | 05.01.13 17:36 |
|
|
Именно. Терминиране на големината на фазовата скорост е една възможност с простота и изчерпателност към необходимостта от нелинейност.
Деформации на средата с нейните реактивни свойства би могло да представляват цялата природа. (Съзнанието е в природата).
ОК!
Понеже фазовата скорост няма ограничения по скорост, то тя се явява "подушващия лъч" (заместител, пилотната вълна на дьо Бройл), който опипва цялото околно пространство на частицата по нейните изначални, вътрешни характеристики и показва възможния път с минимална енергия за образуване и движение на всяка частица. Това е и самата "свързаност" на обектите в окрупнено околно пространство - нелокално. (Прилича на организация следствие на нещо съзнателно)
Но истинската информация - физическа информация имаме чак когато се "препокрие" и от груповата скорост, съдържаща импулса в група от ляво-дясно завихряне на подреждането, или обратно.
Физическата информация, съдържаща се във фотоните има (показва) избран, предпочитан път за образуване и начин на движение на вещевите с които взаимодейства. Така самоволните процеси не се развиват по случаен принцип " от независими събития".
Далеч (като относително разстояние) преди осъществяване на поглъщане на фотон, частицата се "структурира" да го погълне с минимален разход на нейна, собствена енергия. Т.е. , ясна е причината за ефективно образуване на вещевата върху готова вече, предложена, структурна подложка от физвакуума... и защо може да прави "стъпка" напред или назад (сила на привличане; сила на отблъскване), в зависимост от околната структура.
Вижда се и, че при създадена кривина на полетата около вещева-структура, то падащите към нея фотони, в зависимост от големината на пакета си: или ще се погълнат (и преизлъчат) или ще променят пътя си на образуване, следвайки кривината (причина за ефект на Комптън)
...
Задачата на науката е да обясни това, което е невъзможно да се разбереРедактирано от 3opниk2 на 05.01.13 17:39.
|
| |
|
|
|