| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Виж тука! [re: koй] | 
                 |  
| Автор | Дзвeп1 (Нерегистриран) |   |  
| Публикувано | 26.03.02 21:49 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				За Phys.Rev.  се пошегувах естествено. 
 Лошото е че и аз не съм съгласен че при бомбата има парадокс:)
 Все пак, не е зле да изложиш аргументите си в сбит и конкретен вид, поне за лично удовлетворение. Можеш и да го показваш на хората и да чуеш мнението им.
 
 "Би ли обяснил примера с костенурките по-подробно. Ако наблюдателят върху задната костенурка знае истината, то не виждам къде е проблема. Освен, ако не искаш да докажеш, че ако има дилация на времето, то скоростите са неадитивни, което е очевидно, но не доказва СТО. Ако нещо не е, то не можем да твърдим, че е"
 
 Казах, че ще изведеш индиректно, емпирично /като точки на листче с графика - резултат от експеримент с неизвестен "вътрешен механизъм"/ че скоростите са неадитивни и лоренцовите им трансформации, а не СТО.  На теб оставям да решиш дали има разлика между тях и кое е "истинно".
 
 Защо събитието да не е "бомба избухва във влак"? Точно това е, макар че от някои отправни с-ми влакът и бомбата изглеждат леко сплескани. Не съм казал че отсечката е същата която знаем от школската евклидова геометрия, но всъщност е почти съвсем същата:)))
 
 Честно да ти кажа обаче, не ми се говорeше пак за влаци и листчета - но пуста краста. Дай да спрем дотук. 
 
 Линка на НЮ таймс дето си дал не се отваря. Но да, съгласен съм, света отива на провала-:) И все пак някак си се развива. Ей на глей, като бяхме малки имаше ли CD-та?
 
 Ами ако искаш отвори тема за кв. компютри. Може някой да каже нещо интересно в нея. 
 За съжаление мен не ме интригуват особено, по причина на това, че което квантовите компютри го могат - и класическите го могат /т.е. класическите могат да моделират квантовите но, естествено много по-бавно/.  Т.е. нищо съществено ново в тях няма.
 По-интересен аспект е обаче как се разглежда информацията формално при тях.
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |