Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:28 23.06.24 
Футбол
   >> Световни, европейски първенства
*Кратък преглед

Тема Жените и Свeтовното (обзорно)нови  
Автор Alabao13 (lambada)
Публикувано28.06.06 17:24



Рекламодателите подцениха женската тв аудитория

Джефри Голдфарб

Рекорден брой жени гледат световното първенство по футбол. Рекламодателите обаче не са забелязали навреме тенденцията и използват турнира почти изключително за витрина на марки и стоки, насочени към мъжете.
"Става дума за нов феномен, който бе недооценен - заяви Морис Леви, изпълнителен директор на Публицис Груп, четвъртия по големина конгломерат за рекламни и маркетингови услуги. - Определено пропуснахме една добра възможност."
Данните за тв аудиторията в различните страни по света показват, че 39% от зрителите досега са били от женски пол. Очаква се занапред този дял да нарасне още повече.
"Все още не са се играли мачовете, които вероятно ще привлекат най-голяма женска аудитория - обяснява Кевин Алави, анализатор на фирмата "Инишиътив", която събра данните. - Причината е, че повече жени гледат мачовете, които определят бъдещия шампион. До края на турнира делът на женската аудитория ще бъде много по-голям от 39%."
Въпреки това повечето реклами за периода на световните финали са съсредоточени върху стоки като бира, автомобили и електроника, целевият сектор за които по традиция е по-скоро мъжки. Самите клипове включват мръсен хумор, показват мъже, които игрaят футбол, и жени по бикини. Общо по време на световното за реклами ще бъдат изхарчени над 1 милиард долара (794 млн. евро), изчислиха анализатори.
Дори онези реклами, които са насочени към жените, не ги третират като фенове, а приемат, че представителките на нежния пол страдат заради световните финали. Авиокомпанията за низкоразходни полети "Изиджет" заложи на дестинации, които представя като възможност жените да се "спасят" от футбола. Швейцарският туристически борд пък опита да привлече дамите с перспективата да срещнат повече млади мъже, които не отдават особено значение на играта. "Скъпи момичета, защо не избягате от световното първенство в една страна, където мъжете отделят по-малко внимание на футбола и повече на вас?", гласи текстът в рекламния клип.
"Мислихме ли сериозно как да установим контакт с онези жени, които определено изпитват голяма страст към нещо? - чуди се Ричард Пиндър, президент на рекламната агенция "Лео Бърнет" за Европа, Близкия изток и Африка. - Действително изглежда, че имахме шанс за голям удар, ако бяхме определили точно състава на реалната аудитория. Това е нещо, което ще трябва да вземем предвид за следващото световно първенство."
Женската аудитория нарасна в целия свят, в страни с големи пазари, включително САЩ, Бразилия, Англия и Република Корея, където 51% от зрителите на мача с Того бяха жени. Най-големият скок на женската аудитория в сравнение с 2002 година бе регистриран в Хърватия, където нейният дял е нараснал от 20 на 42%. В същото време 47% от 14,4-те милиона британци, гледали двубоя Англия - Швеция в груповата фаза, са били представителки на прекрасния пол. Това е рекорд за срещите на тима на последните три световни първенства.



Kлуб “Съпруги” - верни докрай


Италианките пеят и плачат, англичанките пият до зори



Съпругите на футболистите следват половинките си и в Германия. Те имат запазени места в ложите, настанени са в петзвездни хотели. Много често камерите загърбват единоборствата на терена, за да покажат красивите жени на участниците в мача. На трибуните има какво да се види.
Цяла Италия плака заедно с г-жа Тоти.
Илари изненада Франческо, като пристигна за мача. Тя се разплака, когато нападателят вкара от дузпа. Редом до нея бе и Алена Середова. Чешката манекенка следеше всяко движение на любимия си Джанлуиджи Буфон. Тя гледа всеки мач, но най-тежко й бе в решителния Италия - Чехия. Середова пя и двата химна, а нейният вратар стана герой срещу сънародниците й.
Никой обаче не може да бие англичанките. Техните преживелици интересуват живо жълтата преса. А жените дават повод да се пише за тях. За разлика от други първенства г-жа Виктория Бекъм този път не е в центъра на медийния интерес. Затова пък приятелката на Уейн Руни - Колийн, я замества достойно. Г-жа Колийн и останалите от групата овършаха всички барове в Баден-Баден, изпиха солидно количество алкохол и пръснаха торби пари.


Световното чупи рекорда по зрители


Над 30 млрд. ще гледат турнира в Германия, 40% повече ще са жените в сравнение с 2002 г.



Рекордните 30 млрд. зрители ще наблюдават световното според предварителните прогнози. По този начин турнирът се превръща в най-гледаното спортно събитие досега. Предишното първенство в Република Корея и Япония през 2002 г. събра 28,8 млрд. зрители пред екрана, сочат официалните данни на ФИФА.
"По наша оценка аудиторията на шампионата в Германия ще преминe границата от 30 млрд.", посочва Доминик Шмит, изпълнителен директор на фирмата "Инфронт", която продава глобалните тв права за световното от името на ФИФА. "Броят на зрителите и пазарният дял определено са над нивата от 2002 г., а в някои страни рекордите се чупят всеки ден. "Проучването показва категорично и друг интересен факт - 40% повече жени гледат този турнир в сравнениe с предишния. И тези цифри не са само от страните, които класираха отбори в Германия", допълва Шмит.
Аудиторията на мача Англия - Парагвай от груповите фази е била 62,9 млн. само в Китай. Това е повече от общото население на двете държави! С 51% се е увеличил броят на зрителите и в самата Германия в сравнение с 2002 г. според данни, оповестени вчера. Не по-малко впечатляващи са резултатите от изследването в Северна, Южна и Централна Америка, Азия и Далечния изток.
Първите два мача на Бразилия са привлекли съответно 60,5 млн. и 54,4 млн. зрители, като са имали най-висок тв рейтинг и пазарен дял от 90% в региона. Осминафиналът между Аржентина и Мексико в Лайпциг, излъчван от "Юнивижън" в САЩ, е събрал 6,7 млн. тв публика. Така той вече води класацията за най-гледано спортно състезание по испаноезичен канал в щатите. За сравнение Шмит посочва, че финалът между Германия и Бразилия през 2002 г. е гледан от 1,1 млрд. зрители - приблизително един на всеки четирима жители на планетата. "Не мога да бъда категоричен, че тази цифра специално ще бъде надмината в Германия. Но допускам, че това може да се случи", отбелязва експертът. Данните в проучването включват и хората, които гледат световното на огромни екрани на публични места.
От ФИФА съобщиха вчера, че повече от 11 млн. гости са посетили фестивалите за фенове, които се провеждат в 12-те градове домакини. Така печелим първенството и за най-мащабното парти за шампионата, хвалят се организаторите. Бившата съветска република Туркменистан е единственият от 207-те членове на ФИФА, в който официално не се гледа турнирът. Зрителите в страната могат да приемат тв сигнал от съседни държави. Но Шмит посочва: "Нямат права за това. Всички други са подписали споразумения - дори Северна Корея, която не излъчваше първенството през 2002 г."







Тема Re: Жените и Свeтовното (обзорно) [re: Alabao13]  
Автор Kristabella (wow)
Публикувано28.06.06 17:51



И какво се получава на практика:

"Girl Power" Rules!!!

Дествително рекламистите и техните клиенти този път пропуснаха да натрупат много дивиденти покрай Световното...

А аз се отвратих на макс от реклами, насочени към мъжката аудитория, но какво да се прави...

Важното е, че Светът е Футбол още поне 12-13 дни

Always look on the bright side of life...

Тема Re: Жените и Свeтовното (обзорно)нови [re: Alabao13]  
Автор Oлимпия (Любляна)
Публикувано28.06.06 17:53



според мен жените имат огрмона роля по тия форуми. без тях щеше половината, че и повече, от кефа да го няма.

искам като се върна в къщи за мача да е подредено, чисто, не да гледам мача в кочина, да има бира с някакво солено мезе. или ракия със салата. после да се раздига и евентуално плътски наслади.


ако нямаше жена кво правим? сядам у кочината в нас, гледам мача на сухо гърло, изнервям се излишно, мача вече не удоволствие, лягам нервен, заспивам трудно, ставам изморен, не мога да бачкам, нема кинти..сещаш ли се къде му излиза края така?
ако реша на заведение да ида за мача - кой ше ми сервира? сам ли да си сервирам?!

освен тва ако човек гледа швейцария - украйна или мач на англия винаги може да хване да заговори жена си на някаква тема, вместо да седи и да дреме.

bullet the blue


*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.