|  | | Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Ще помогнете ли и на мен...???   |  |  | Автор | нeopиeнтиpaнa (Нерегистриран) |  | Публикувано | 08.10.02 13:54 |  |  | 
           
 Здравейте на всички!
   
 Досега не съм посещавала този клуб и почти не познавам темите.
 Но ми трябва помощ и се надявам на всички вас.
 Ще ми се да се влея в редиците на притежателите на едно такова търкалящо се съкровище... т.нар. VW! И за целта искам да си купя една количка, но ...
 Мога да отделя около 1500, максимум 2000 лв (ако е по-малко по-добре) без платено мито.
 Баща ми е инвалид и се ползват преференции за това.
 Как да я свърша тази задачка ??? И все пак да не ми създава проблеми количката... Като женско същество - ще добавя и да харчи малко ...
 Посетих някои сайтове "абто" и т.н. , но там цените не са за моя джоб ...
   Ще ме посъветвате ли ?
 От София съм и ако ми посочите адреси, модели и изобщо какъвто и да е било съвет - ще съм безкрайно признателна!
 Лек и успешен ден на всички!:-)
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Ще започна с това, че парите, които си отделила, са много малко... Няма да стигнат за нищо стойностно...
 Да не говорим за твърдите разходи, които имаш при покупката на нова кола - аларма (около 150лв.), ЗАДЪЛЖИТЕЛНА смяна на консумативи (масла, ремъци, филтри, накладки, свещи и пр. - над 300лв.), обикновено и дребни ремонти по ходова част или купе (според зависи - 100-200лв.), ако решиш пък и КАСКО да й правиш (за жена е препоръчително - поне 200-250лв.).
 Така че само дотук са ти над 500лв. Т.е за колата ти остават 1000-1500.
 Определено за толкова пари нито ще изглежда добре колата, нито ще я караш безпроблемно...
 
 Да не говорим, че НОВ ВНОС (защото искаш без мито) според мен е немислимо за тия пари... Новоизност струва около 300лв. (ако е вече вкарана и се превърта на инвалид), а ако ти я докарат по поръчка, без да си я видяла - директно на твое име - не ми се мисли....
 
 Още нещо - по мое мнение VW е малко по-груба кола за жена (особено ако й е първа). Сравнено с френските или японските примерно (които имат други недостатъци естествено...).
 
 МОЯТ СЪВЕТ Е: зарежи тая работа и не се лъжи да търсиш кола за толкова пари! По-добре събери още пари (около 3000лв.), за да вземеш нещо стойностно!
 
 Ако не ми вярваш - ще ти дам жив пример - едно девойче ЕВА* се подвизава из клубовете - питай нея. И тя купи "някакъв" Голф 2 дизел за "някаква" цена около 2000лв. и пропищя от ремонти и го продаде на загуба (ако греша - да ме корегира...).
   
 Поздрави!
   
 Редактирано от Vento на 08.10.02 14:28. 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  малко по-ориентирана:)  [re: Vento] |  |  | Автор | Дpyra (Нерегистриран) |  | Публикувано | 08.10.02 15:48 |  |  | 
           
 Така де, и аз търся кола.
 Искам да ми излезе до 4К с прехвърляне, застраховка, газ-евентуално. Първоначалните ремонти имам кой да ми ги направи без пари, така че тях не ги включвам в сметката.
 Карала съм предимно немски коли /макар и не мои/ - т.е не съм усетила да са груби коли или поне съм свикнала. Бях се ориентирала към Голф 2, обаче в последно време нямам късмет да попадна на читав и изгоден такъв.....и за почнах да се замислям евентуално за друга марка кола.
 Би ли ми изтъкнал предимствата/ недостатъците на Голфа сравнен с някоя фарзцузойка например, нали ориентираш неориентираните?
   Демек, ориентирай ме малко pls, щото вече се отчайвам че тая година нищо няма да взема.........
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: малко по-ориентирана:)  [re: Дpyra] |  |  | Автор | Vento  (новак) |  | Публикувано | 08.10.02 19:39 |  |  | 
           
 Като казвам груби имам предвид следното (за немски до 1993г. примерно):
 1. Воланът се върти по-тежко в сравнение с други коли (дори с хидравлика), да не говорим за японските.
 2. Педалите не са така меки...
 3. Скоростите не включват съвсем мазно...
 4. Ако щеш и вратите по-трудно се отварят и затварят.
 Разликата не е колосална, но мисля, че на дамите им прави впечатление.
 Това са общите неща за всички немски, като всяка отделна марка и модел имат свои специфики.
 
 Предимства на Голф 2 пред френска (лично мое мнение, но споделяно от голяма част механици и шофьори):
 1. Много здрав във всяко отношение (та чак малко груб!) - мотор, ходова част, ламарини, вътре салона и т.н.
 2. Изключителни опростен във всяко отношение. Много близък до руските автомобили, но далеч по-добър като измисъл и изпълнение. Без нищо излишно, но и без нищо да липсва. Всички майстори му разбират.
 3. Сравнително евтини части. Огромен избор - от турски през........ до оригинални...
 4. Самият факт, че е може би най-дълго произвежданата кола (1983-1991г.), без да се правят особени промени по нея, говори, че е бил доста добре измислен и изпреварил времето си. Най-продаваната световна кола като бройки е именно Голф (всички модели - 1,2,3,4...). Това също е показателно.
 5. Ако не е удрян или е оправен добре, дори и 20 годишен Голф 2 не би трябвало да има ръжда. Малко конкуренти могат да се похвалят с това (или почти никой...)
 
 Недостатъци:
 1. Както вече казах, поне според мен - доста грубоват за дама. Във всяко отношение.
 2. Дизайнът вече не е върхът на сладоледа (все пак е проектиран 1982-83г.  Има-няма 20 години). Дори стои грубоват. Но нека не забравяме, че го съпоставяме с коли, пръкнали се доста след него.
 3. Разходът на гориво никога не е бил силна страна на старите модели VW-та. Сравнен с Опел, Рено, японките... Гори поне кило отгоре.
 4. Не блести със страхотна возия. Но аз мисля и че няма кола в тоя клас със много по-добре.
 5. Държи сравнително висока цена. НО както обичам да казвам - закон от икономиката е, че цената е функция на качеството. Също така тя се формира и от търсенето. Щом се продава скъпо, значи хората така са го оценили и са готови да платят такава цена.
   
 Не ме разбирай погрешно, но мисля, че това са реалните плюсове и минуси на колата, сравнена с японска или френска примерно. Все пак, лично за мен активите компенсират и далеч надхвърлят пасивите и Голф 2 винаги ще остане в историята с положителна оценка.
 Абе кола, написала немалка част от автомобилната история!
    
 
 Редактирано от Vento на 08.10.02 20:19. 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Ориентирам неориентирани....  [re: Vento] |  |  | Автор | нeopиeнтиpaнa (Нерегистриран) |  | Публикувано | 10.10.02 11:46 |  |  | 
           
 Много благодаря, Венто!
   Препоръчаха ми тази кола като много издържлива ...
   Колкото до това, че е по-стара (каквато търся - втора употреба) и визията не е особено впечатляваща ...
  - мисля, че дори е предимство - по-малко ще привлича присвоителите на колички ... За японските коли - не мисля, че за нашите условия са най-добри дори и за жени ... Имам предвид, че волана на оригиналите е за дясно движение и са за много мек климат ...
 А, често електрониката в тези нихон-ауто, особено  на предназначените за жени (пример: Isuzu-jemini) прави номера при много горещо време ...
 Хубавото им е, че са страхотно маневрени ...
 Е, ще търся нещо подходящо ...и за моя джоб ...
 Още веднъж - благодаря!
 Успех на всички и безаварийно!
  
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Ето ме  [re: Vento] |  |  | Автор | Eva* (и пак тя) |  | Публикувано | 10.10.02 19:02 |  |  | 
           
 да допълня ...., че е вярно и че се "опарих" с Голф 2 дизел 1,6.
 Купих го за 1300 лв. за основен ремонт на двигател.
 Покрай двигателя, естествено излезнаха още куп неща, 5 месеца вися в сервиза, а аз с градския транспорт.
 
 Накрая, някак го закрепиха и го продадох, ама истината е, че просто побързах да се отърва, защото повече не се издържаше от изваждане на пари.
 
 Принципно се съмнявам дали може да се намери Голф 2 1.6 в прилично състояние за 2000 лв., камо ли 1500 лв.
 
 Има един, продава се за 1500, ама за ремонт е цялата предница: с изгнил кош на двигателя, за смяна на предни и задни амортисьори и пружини, надупчен от градушката, за цялостно пребоядисване защото е поизгнил.
 Нуждае се от смяна на съединител, спирачни дискове + накладки и ....... още малко и...... основен на двигателя.
   
 Та, това е в общи линии!
 Като теглим чертата на един такъв ремонт най-малко 1000 лв. груба сметка.
 
 Виж, взех си 2000 лв. /направо късмет/ едно Пежо 205, ама съм си обещала да събера още малко /за да станат 3000-3500/ и пак да си купя Голф.
 
 Успех!
 
 @>-'-,-'—
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Благодаря!  [re: Eva*] |  |  | Автор | Vento  (VW маниак) |  | Публикувано | 10.10.02 21:53 |  |  | 
           
 Напълно затвърди теорията ми!
 
 А относно тоя Голф - нито 1000лв. ще стигнат, нито пък НЯКОГА ще стане кола от него ВЪОБЩЕ!
   
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Благодаря!  [re: Vento] |  |  | Автор | rabit () |  | Публикувано | 11.10.02 01:51 |  |  | 
           
 znam che i vento niama da se saglasi s men kakto i mnogo hora no...
 moja golf e na 17 godini, niama razda, i e w otlichno satoianie. estestweno ot wreme na wreme neshto se obazda no go oprawiam i prodazhavam natatak.
 (lanski mozhe da podkrepi dumite mi. toj go widia na edna sreshta)
 ta ritorichnia mi wapros e:
 za kakwi pari spored was mozhe da se prodade
 ako kazha 2.5k she mi se smeiat, nali
 znachi cenata shte mu e naj weroiatno pod 2k dazhe
 hich ne mi se misli kato resha da go prodawam. she mi se skasa sarceto :((
 
 ej ama mnogo se varzwam kato goworite taka za ewtinite i stari koli
 ne wsichki sa loshi
 a i tolkowa mogat horata
 kwo da se prawi
 sledwastata mi kola she e pod 10 godini. pod 130k km. a shto ne i vr6
 (niakoj da ima $5000 da mi dade che dnes neshto niamam drebni)
 
 po temata
 misalta mi e stom nimash dostatacno pari za po skapa kola ogledaj dobre kakwo mozhes da si pozwolish za tia
 golfa naistina e mnogo praktichna kola no darzhi malko po-wisoki ceni
 i mozebi naistina triabwa ili da poslushash vento i da se orientirash kam po ewtina marka
 ili da otdelish poweche wreme da potarsish
 kojto tarsi namira
 (mozhe bi)
 Редактирано от rabit на 11.10.02 02:16. 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Vse pak kolata ste e 1500 bez mito  t.e ste se ravnqva na kola okolo 2700 s mito ne zabravqite i tazi podrobnost. Taka che moge da se vzeme i ne chak tolkova losh Golf za tiq pari .
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: малко по-ориентирана:)
[re: Дpyra] |  |  | Автор | master (Нерегистриран) |  | Публикувано | 13.10.02 19:42 |  |  | 
           
 Ами гледаи сега ще ти дам един простичък пример.
 Немските коли са по груби от френските (за жените имам в предвид).френските коли возят по-меко от немските,но за сметка на това се чупят пожече(имам в предвид ходовата част).Немските коли имат по стегнато окачване ,което е точно за нашите пътища.но возят по-твърдо.Те са по-стабилни в завоите.Що се отнася до двигателите имам мнение само по вапроса за дизелите.Французите правят най-добрите дизели,но немските не отстапват по ништо.Французите се отличават с внимателното изпипвате на дребните детаили(интериор,екстериор и др.).Що се отнася до анти коризионното покритие VW по не гният отфренските автомобили според  мен.
 Ами не сештам за друго чао.Дано сам ти бил полезен.
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички) |   | 
 |