Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:45 14.11.24 
Автомобили
   >> VW
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Ще помогнете ли и на мен...???нови  
Авторнeopиeнтиpaнa (Нерегистриран)
Публикувано08.10.02 13:54



Здравейте на всички!

Досега не съм посещавала този клуб и почти не познавам темите.
Но ми трябва помощ и се надявам на всички вас.
Ще ми се да се влея в редиците на притежателите на едно такова търкалящо се съкровище... т.нар. VW! И за целта искам да си купя една количка, но ...
Мога да отделя около 1500, максимум 2000 лв (ако е по-малко по-добре) без платено мито.
Баща ми е инвалид и се ползват преференции за това.
Как да я свърша тази задачка ??? И все пак да не ми създава проблеми количката... Като женско същество - ще добавя и да харчи малко ...
Посетих някои сайтове "абто" и т.н. , но там цените не са за моя джоб ...
Ще ме посъветвате ли ?
От София съм и ако ми посочите адреси, модели и изобщо какъвто и да е било съвет - ще съм безкрайно признателна!
Лек и успешен ден на всички!:-)



Тема Ориентирам неориентирани....нови [re: нeopиeнтиpaнa]  
Автор VentoМодератор (новак)
Публикувано08.10.02 14:22



Ще започна с това, че парите, които си отделила, са много малко... Няма да стигнат за нищо стойностно...
Да не говорим за твърдите разходи, които имаш при покупката на нова кола - аларма (около 150лв.), ЗАДЪЛЖИТЕЛНА смяна на консумативи (масла, ремъци, филтри, накладки, свещи и пр. - над 300лв.), обикновено и дребни ремонти по ходова част или купе (според зависи - 100-200лв.), ако решиш пък и КАСКО да й правиш (за жена е препоръчително - поне 200-250лв.).
Така че само дотук са ти над 500лв. Т.е за колата ти остават 1000-1500.
Определено за толкова пари нито ще изглежда добре колата, нито ще я караш безпроблемно...

Да не говорим, че НОВ ВНОС (защото искаш без мито) според мен е немислимо за тия пари... Новоизност струва около 300лв. (ако е вече вкарана и се превърта на инвалид), а ако ти я докарат по поръчка, без да си я видяла - директно на твое име - не ми се мисли....

Още нещо - по мое мнение VW е малко по-груба кола за жена (особено ако й е първа). Сравнено с френските или японските примерно (които имат други недостатъци естествено...).

МОЯТ СЪВЕТ Е: зарежи тая работа и не се лъжи да търсиш кола за толкова пари! По-добре събери още пари (около 3000лв.), за да вземеш нещо стойностно!

Ако не ми вярваш - ще ти дам жив пример - едно девойче ЕВА* се подвизава из клубовете - питай нея. И тя купи "някакъв" Голф 2 дизел за "някаква" цена около 2000лв. и пропищя от ремонти и го продаде на загуба (ако греша - да ме корегира...).

Поздрави!

Редактирано от Vento на 08.10.02 14:28.



Тема малко по-ориентирана:)нови [re: Vento]  
АвторДpyra (Нерегистриран)
Публикувано08.10.02 15:48



Така де, и аз търся кола.
Искам да ми излезе до 4К с прехвърляне, застраховка, газ-евентуално. Първоначалните ремонти имам кой да ми ги направи без пари, така че тях не ги включвам в сметката.
Карала съм предимно немски коли /макар и не мои/ - т.е не съм усетила да са груби коли или поне съм свикнала. Бях се ориентирала към Голф 2, обаче в последно време нямам късмет да попадна на читав и изгоден такъв.....и за почнах да се замислям евентуално за друга марка кола.
Би ли ми изтъкнал предимствата/ недостатъците на Голфа сравнен с някоя фарзцузойка например, нали ориентираш неориентираните?
Демек, ориентирай ме малко pls, щото вече се отчайвам че тая година нищо няма да взема.........



Тема Re: малко по-ориентирана:)нови [re: Дpyra]  
Автор VentoМодератор (новак)
Публикувано08.10.02 19:39



Като казвам груби имам предвид следното (за немски до 1993г. примерно):
1. Воланът се върти по-тежко в сравнение с други коли (дори с хидравлика), да не говорим за японските.
2. Педалите не са така меки...
3. Скоростите не включват съвсем мазно...
4. Ако щеш и вратите по-трудно се отварят и затварят.
Разликата не е колосална, но мисля, че на дамите им прави впечатление.
Това са общите неща за всички немски, като всяка отделна марка и модел имат свои специфики.

Предимства на Голф 2 пред френска (лично мое мнение, но споделяно от голяма част механици и шофьори):
1. Много здрав във всяко отношение (та чак малко груб!) - мотор, ходова част, ламарини, вътре салона и т.н.
2. Изключителни опростен във всяко отношение. Много близък до руските автомобили, но далеч по-добър като измисъл и изпълнение. Без нищо излишно, но и без нищо да липсва. Всички майстори му разбират.
3. Сравнително евтини части. Огромен избор - от турски през........ до оригинални...
4. Самият факт, че е може би най-дълго произвежданата кола (1983-1991г.), без да се правят особени промени по нея, говори, че е бил доста добре измислен и изпреварил времето си. Най-продаваната световна кола като бройки е именно Голф (всички модели - 1,2,3,4...). Това също е показателно.
5. Ако не е удрян или е оправен добре, дори и 20 годишен Голф 2 не би трябвало да има ръжда. Малко конкуренти могат да се похвалят с това (или почти никой...)

Недостатъци:
1. Както вече казах, поне според мен - доста грубоват за дама. Във всяко отношение.
2. Дизайнът вече не е върхът на сладоледа (все пак е проектиран 1982-83г. Има-няма 20 години). Дори стои грубоват. Но нека не забравяме, че го съпоставяме с коли, пръкнали се доста след него.
3. Разходът на гориво никога не е бил силна страна на старите модели VW-та. Сравнен с Опел, Рено, японките... Гори поне кило отгоре.
4. Не блести със страхотна возия. Но аз мисля и че няма кола в тоя клас със много по-добре.
5. Държи сравнително висока цена. НО както обичам да казвам - закон от икономиката е, че цената е функция на качеството. Също така тя се формира и от търсенето. Щом се продава скъпо, значи хората така са го оценили и са готови да платят такава цена.

Не ме разбирай погрешно, но мисля, че това са реалните плюсове и минуси на колата, сравнена с японска или френска примерно. Все пак, лично за мен активите компенсират и далеч надхвърлят пасивите и Голф 2 винаги ще остане в историята с положителна оценка.
Абе кола, написала немалка част от автомобилната история!

Редактирано от Vento на 08.10.02 20:19.



Тема Re: Ориентирам неориентирани....нови [re: Vento]  
Авторнeopиeнтиpaнa (Нерегистриран)
Публикувано10.10.02 11:46



Много благодаря, Венто!
Препоръчаха ми тази кола като много издържлива ...
Колкото до това, че е по-стара (каквато търся - втора употреба) и визията не е особено впечатляваща ... - мисля, че дори е предимство - по-малко ще привлича присвоителите на колички ...
За японските коли - не мисля, че за нашите условия са най-добри дори и за жени ... Имам предвид, че волана на оригиналите е за дясно движение и са за много мек климат ...
А, често електрониката в тези нихон-ауто, особено на предназначените за жени (пример: Isuzu-jemini) прави номера при много горещо време ...
Хубавото им е, че са страхотно маневрени ...
Е, ще търся нещо подходящо ...и за моя джоб ...
Още веднъж - благодаря!
Успех на всички и безаварийно!



Тема Re: Ето менови [re: Vento]  
Автор Eva* (и пак тя)
Публикувано10.10.02 19:02



да допълня ...., че е вярно и че се "опарих" с Голф 2 дизел 1,6.
Купих го за 1300 лв. за основен ремонт на двигател.
Покрай двигателя, естествено излезнаха още куп неща, 5 месеца вися в сервиза, а аз с градския транспорт.

Накрая, някак го закрепиха и го продадох, ама истината е, че просто побързах да се отърва, защото повече не се издържаше от изваждане на пари.

Принципно се съмнявам дали може да се намери Голф 2 1.6 в прилично състояние за 2000 лв., камо ли 1500 лв.

Има един, продава се за 1500, ама за ремонт е цялата предница: с изгнил кош на двигателя, за смяна на предни и задни амортисьори и пружини, надупчен от градушката, за цялостно пребоядисване защото е поизгнил.
Нуждае се от смяна на съединител, спирачни дискове + накладки и ....... още малко и...... основен на двигателя.

Та, това е в общи линии!
Като теглим чертата на един такъв ремонт най-малко 1000 лв. груба сметка.

Виж, взех си 2000 лв. /направо късмет/ едно Пежо 205, ама съм си обещала да събера още малко /за да станат 3000-3500/ и пак да си купя Голф.

Успех!

@>-'-,-'—


Тема Благодаря!нови [re: Eva*]  
Автор VentoМодератор (VW маниак)
Публикувано10.10.02 21:53



Напълно затвърди теорията ми!

А относно тоя Голф - нито 1000лв. ще стигнат, нито пък НЯКОГА ще стане кола от него ВЪОБЩЕ!



Тема Re: Благодаря! [re: Vento]  
Автор rabit ()
Публикувано11.10.02 01:51



znam che i vento niama da se saglasi s men kakto i mnogo hora no...
moja golf e na 17 godini, niama razda, i e w otlichno satoianie. estestweno ot wreme na wreme neshto se obazda no go oprawiam i prodazhavam natatak.
(lanski mozhe da podkrepi dumite mi. toj go widia na edna sreshta)
ta ritorichnia mi wapros e:
za kakwi pari spored was mozhe da se prodade
ako kazha 2.5k she mi se smeiat, nali
znachi cenata shte mu e naj weroiatno pod 2k dazhe
hich ne mi se misli kato resha da go prodawam. she mi se skasa sarceto :((

ej ama mnogo se varzwam kato goworite taka za ewtinite i stari koli
ne wsichki sa loshi
a i tolkowa mogat horata
kwo da se prawi
sledwastata mi kola she e pod 10 godini. pod 130k km. a shto ne i vr6
(niakoj da ima $5000 da mi dade che dnes neshto niamam drebni)

po temata
misalta mi e stom nimash dostatacno pari za po skapa kola ogledaj dobre kakwo mozhes da si pozwolish za tia
golfa naistina e mnogo praktichna kola no darzhi malko po-wisoki ceni
i mozebi naistina triabwa ili da poslushash vento i da se orientirash kam po ewtina marka
ili da otdelish poweche wreme da potarsish
kojto tarsi namira
(mozhe bi)

Редактирано от rabit на 11.10.02 02:16.



Тема Mitoнови [re: rabit]  
Автор Furious (непознат )
Публикувано11.10.02 12:27



Vse pak kolata ste e 1500 bez mito t.e ste se ravnqva na kola okolo 2700 s mito ne zabravqite i tazi podrobnost. Taka che moge da se vzeme i ne chak tolkova losh Golf za tiq pari .



Тема Re: малко по-ориентирана:)нови [re: Дpyra]  
Авторmaster (Нерегистриран)
Публикувано13.10.02 19:42



Ами гледаи сега ще ти дам един простичък пример.
Немските коли са по груби от френските (за жените имам в предвид).френските коли возят по-меко от немските,но за сметка на това се чупят пожече(имам в предвид ходовата част).Немските коли имат по стегнато окачване ,което е точно за нашите пътища.но возят по-твърдо.Те са по-стабилни в завоите.Що се отнася до двигателите имам мнение само по вапроса за дизелите.Французите правят най-добрите дизели,но немските не отстапват по ништо.Французите се отличават с внимателното изпипвате на дребните детаили(интериор,екстериор и др.).Що се отнася до анти коризионното покритие VW по не гният отфренските автомобили според мен.
Ами не сештам за друго чао.Дано сам ти бил полезен.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.