|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема
|
Bosch Super4
|
|
Автор | Evgeni (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.05.02 09:48 |
|
Vento беше споменал че си с такива. Каква е разликата в сравнение с обикновените свещи?
| |
|
ми май е с 4 електрода
'94 2000 16V
| |
Тема
|
Re: Bosch Super4
[re: Evgeni]
|
|
Автор | M (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.05.02 11:05 |
|
mi sas 4 elektroda sa.. i imat po-dalag jivot. mai tova e nai-sashtestvenoto.
| |
Тема
|
Re: Bosch Super4
[re: M]
|
|
Автор |
SunFlower (нерегистрирани) |
Публикувано | 11.05.02 11:13 |
|
ако съм сигурен че не са менте и аз бих си взел такива ... ква им е цената горе долу?
'94 2000 16V
| |
Тема
|
Re: Bosch Super4
[re: SunFlower]
|
|
Автор | M (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.05.02 11:32 |
|
ami az si karam s tia predpisanite ot VW 3-elektroden BOSH.. posledno si gi vzeh ot Auto Plus na 4erni Vrah, ama ne pomnia kolko biaha, samo si spomniam 4e razlikata do 4 elektrodnite niamashe i lev4e/svesht, ama prodava4kata mi kaza 4e niama sashtestvena razlika m/u trielektrodnite i 4 elektrodnite.
Evi4ka shte ti kaje pri tiah na kakvi ceni sa.. i te mai prodavat BOSH, a i ceni za Champion moje da ti dade.
| |
Тема
|
Re: Bosch Super4
[re: Evgeni]
|
|
Автор |
Vento (VW маниак) |
Публикувано | 11.05.02 12:08 |
|
Да, с такива съм на Форд Ескорт 1,4, на Венто 1,8 моно и на Пасат 1,8 моно. Лично аз съм страшно доволен и си мисля, че има разлика, но е субективно.
Все пак готиното е, че им дават пробег над 60.000км, а на обикновените - над 20.000км. Т.е. си стуват парите (4х 8,50лв.) и кефът ти е безплатен. Не съм пробвал още новите Bosch Yrrium, казаха ми, че също били страшни, но аз имам още доста пробег с моите. Сигурно ще сложа на някой приятел такива да пробваме...
Volkswagen е моят автомобил!
| |
Тема
|
Re: Bosch Super4
[re: Vento]
|
|
Автор | Myyy (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.05.02 12:33 |
|
За Форд сигурен ли си, че стават 4-електродни? Аз май те бях питал някъде, ма не помня. Щото аз гледах в един каталог и за моя модел не ги дават.
| |
Тема
|
Офффф,
[re: Myyy]
|
|
Автор |
Vento (VW маниак) |
Публикувано | 11.05.02 12:37 |
|
казах ти - естествено, че съм сигурен, след като съм сложил на моя!
И в моя каталог ги няма, просто защото са много нови!
За 1,4 (карбуратор Бош) мотора тип FUA 75к.с. (моя) са с индекс FR56 - Bosch Super 4!
Карали сме го вече над 6.000км и е пушка!
Volkswagen е моят автомобил!Редактирано от Vento на 11.05.02 12:39.
| |
Тема
|
Re: Офффф,
[re: Vento]
|
|
Автор | Myyy (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.05.02 12:42 |
|
Добре де, не се дразни. Каталога не е стар, имам предвид каталога на Бош за тея супер 4. Айде моля виж в твоя за RS2000 '92, че е по-особено (две бобини и т.н.).
| |
|
Разговрях с човек който е участвал в екипа проектирал поточната линия за свещи в Сопот. (И сега работи там)
Според него е смешно да се слага много електродна свещ на автомобил.
Пак според него след 100-200 км, тока (който е много мързеливо нещо) си намира пътя с най-малко съпротивление и започва да работи само с един от 3 (4) -те електрода. (Тука отварям скоба: аз самия не съм много съгласен, защото на моите стари свещи (3 електродни), сердния елекртод беше стана триъгълен, при това съвсем равномерно и още, тук става дума за високо напрежение, тока е много малък...)
Обясни, че първоначално са замислени за военната авиация (хеликоптери), за по-голяма надеждност, в случай, че се отчупи елекрод, да могат да поемат останалите.
Имаше и още един довод: Ако ти се отчупи един от елекродите се виждаш в празници. А при едноелектродните свещи шанса това да се случи е 3 пъти по-малък.
Сега ми е обещал едни комплек Сопотски, били много добри!
Ще сложа с тестова цел.
Join the freeride everybody!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|