|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема
|
нови улици
|
|
Автор |
милaниcт (новак) |
Публикувано | 05.11.06 19:29 |
|
разширяват кап.петко войвода и а.тошева с цел да се облекчи движението в центъра.според мен необходимостта от това е очевадна,но западно от центъра трябва да се изгради голям паркинг. по цар симеон хората пъплят като мравки заради паркираните коли и това не е само там
| |
|
Това го дъвчат общинарите вече повече от 20 години,даже и има карти на града,където тези улици съществуват.
На хартия....
| |
Тема
|
Re: нови улици
[re: Axueв]
|
|
Автор |
Mитaka® (индианец) |
Публикувано | 06.11.06 18:55 |
|
Тъй като темата е за улици,искам да попитам как е възможно в град Стара Загора,който претендира да е един от най-развитите български градове с модерно градоустройство,да има само 2 истински булеварда?Говоря за Цар Симеон Велики и Патриарх Евтимий.Когато човек отвори картата на града,вижда поне 10-тина булеварда,а реално това са обикновени улици,в най-добрия случай с незначителни уширения на някои кръстовищата.Целта ми не е да обидя града ви,а да разбера как и защо се е стигнало до това положение.
| |
Тема
|
Re: нови улици
[re: Mитaka®]
|
|
Автор |
Beco_ (Boogie chillun) |
Публикувано | 06.11.06 20:07 |
|
Ще се опитам да ти отговоря на така поставения въпрос. Причините за това са исторически, политически, архитектурни, градоустройствени, психологически и т.н.
| |
Тема
|
Re: нови улици
[re: Beco_]
|
|
Автор |
Mитaka® (индианец) |
Публикувано | 06.11.06 20:32 |
|
Благодаря за отговора.И аз предполагах,че това са причините,но не бях сигурен.Сериозен пропуск на градоустройството.
| |
|
какво им е на славянски,н.петков,иван вазов,хр.ботев,м.кусев и като прибавим догодина а.тошева и кап. петко войвода стават доста
| |
|
Улиците,които си изброил нямат нищо общо с булеварди - тесни са и нямат дори по 2 платна за движение във всяка посока.Когато идвах до Стара Загора,трафикът не беше нищо особено,но не мога да си представя какво е било докато е траел ремонта на околовръстното ви.
Засега в България се падат по 1 кола на 2.5 - 3-ма човека.Какво ще стане,когато покупателната способност на българина нарастне и до 4-5 години броят на автомобилите се увеличи още повече?Как ще се осъществява движението на 80-90 хил. автомобила по 2 булеварда?
Редактирано от Mитaka® на 07.11.06 14:48.
| |
|
в централната част стара загора е тясна 1км между гарата и аязмото и затова славянски и августа траяна ще бъдат разширени,но това е все едно да казваш,че моста на дунав е градоустройствена грешка защото не е от магистрален тип
| |
|
Ние обичаме да ходим и да спортуваме - разбирай движим пешком, с велосипед и ролери За преминаващите има околовръстно. Трафикът тук (с малки изключения) не е болка за умиране
На български разбира само "черпиш"
| |
|
Хубаво правите,така трябва.Аз също обичам да ходя пеш.Според мен,транспорт е нужен на хората,които живеят в Железник,Кольо Ганчев или Зора.Поне за тези,които работят в града.
Аз примерно,за 40-тина минути,разглеждайки и снимайки стигнах по Цар Симеон Велики от улица Стефан Караджа до средата на Железник.В началото си мислех,че съм стигнал до Трите Чучура,обаче когато извадих картата разбрах,че съм ги подминал.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|