Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:54 05.06.24 
Градове
   >> София
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови  
Автор Блaryн Kaлчeв (Explorer)
Публикувано08.02.09 01:50



Още с основната концепция за софийско метро бяха разчетени три диаметъра, които образуват в централната част триъгълник с върхове: Булбанк, СУ и НДК. По тази схема метродиаметър 3 беше предвиден с маршрут: Левски-Подуене-СУ-НДК-Руски паметник-Княжево.
Съвсем изненадващо от няколко месеца се лансира някакво недоносче, съсипващо тотално МД3. Вместо по досега планирания си маршрут новото чудо трябва да пресече централната част с една единствена спирка - в градската градина до пл.Батенберг - без никаква връзка с другите 2 метродиаметъра, както и с другите наземни возила - тролеи, трамваи.

Който не е съгласен с "блестящата" идея на арх.Диков, нека се запознае със следната петиция:



Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал...

Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
АвторПpяkop* (Нерегистриран)
Публикувано08.02.09 06:55



И също така що не се посатвиш на мястото на хората живеещи по Ботевградско и в Сухата Река? Те искат трамвая да си остане, може би да стане скоростен, обаче да не го сменят с метро.



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
Автор////// (Нерегистриран)
Публикувано10.02.09 21:18



Обяснете какво става с това метро. Кой го проектира, къде може да се видят последните планове? За 2-рата метролиния се писа, че е до Кошарите, сега пък се оказва нещо друго? Не мога да се ориентирам кой план в нета е нов и кой стар. Моля Блaryн Kaлчeв за повече информация.



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: //////]  
Автор Блaryн Kaлчeв (Explorer)
Публикувано11.02.09 01:05



Варианти на ОУП никнат като гъби след дъжд, засега това е последното:

.
Но който е ходил в казармата знае, че всяка заповед е предпоследна. Проектират го хората на главния архитект на Столична община арх.Диков. Преди година-две някой подметна, че ще наемат чужда фирма за проектиране на транспортната схема на София. Но види се, конюктурата (тупане в гърдите "Булгар, Булгар!") налага радикално орязване на предния вариант. Казват, че се подготвяло за сесия на Столичния съвет, т.е. вместо обсъждане се очаква гласуване под пагон и интерес. (Тук авторът на петицията търпи критика - просто изглеждат несериозно популистичните заклинания - корупцията всички си я знаем, нама да откриваме топлата вода, я!)

Какви са най-пресните промени:
1. Метродиаметър 2 след Хладилника го засукват в източна-югоизточна посока през кв.Витоша, Малинова долина, може би към Симеоновския лифт или там някъде. В това няма нищо лошо.
2. Княжево-Левски - скоростен трамвай със супертранзит през центъра. Даже метрото да се замени от скоростен трамвай, откъде този безумен маршрут в центъра с една единствена спирка насред градината? А добре знаем, че ако този трамвай чака на светофари, скоростността я пиши бегала! Ако пък не чака светофари на Цар Борис ІІІ, има два варианта - естакада и тунел. Но Цар Борис ІІІ се пресича подземно от пробива Ив.Гешов, очакват се още подземни пробиви: Пирогов и Житница. Значи остава естакада. Но за разлика от метроестакадите на Драган Цанков в Изгрев и Сахаров в Младост-1, трамвайните естакади не се покриват. А това значи шум.
3. Наблюдава се и друга фикс-идея, изскочила от миналогодишните закачки за закриване на Кремиковци. Ако някой си мисли, че най-краткият път от Кремиковци и околностите до София е по Ботевградско, дълбоко се лъже. Нищо подобно - най-краткият път минава под пистите на летището, после през Дружби и Младости, Дървеница и Стадиона. Умно, нали? Те и без изкоп мъчиха толкова новата авиописта, докато я оправят, сега ще им дълбаем метро под нея! Три километра в нищото!

Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал...

Редактирано от Блaryн Kaлчeв на 11.02.09 01:18.



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
Автор im cool (actor/futbolist)
Публикувано11.02.09 04:16



Как не те е срам? Знаеш ли колко години хората от Дружба 2 чакаха трамвая? Не помисли ли за тях?



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
Автор////// (Нерегистриран)
Публикувано11.02.09 10:34



Не мога да повярвам на очите си! Каква е тая схема, тука има купища неясноти и са прави хората от Княжево да се сърдят на трамвая. Та той пресича само едната линия, вместо двете, както беше по стария проект. Я ми кажете правилно ли разбирам, че трамвая ще се засича с линия А на спирката пред военния клуб? А той как ще стига до там? По жълтите павета навремето е имало трамвай, но отдавна е премахнат точно заради идеята да стане съм дей пешеходна зона. Значи са се отказали от това и сега хоп - трамвайче весело ще звънка пред Народното събрание. И наистина е тъпо между Пирогов и Кристал да няма нито една спирка - това са няколко километра.
Забележете и че се закриват трамваи. Забелязвам, че махат и трамвая през Граф Игнатиев и го местят по Гурко/това явно значи, че ще я затворят за коли, защото улицата е тясна и освен двете релси няма място за нищо./
В момента ремонтират трамвая по Стамболийски, но според схемата там няма да има въобще трамвай. До Западен парк всички ще ходят с метрото. Същото ще правят и в Лозенец - едно голямо драпане пеша, когато премахнат двата трамвая, минаващи през подлеза на НДК. Правилно ли разбрах дотук?
Ако е така, имам въпрос - защо се изоставят вече готови трасета? Нямало да има нужда? Кой го решава? Няма ли да ни питат поне?
Тази петиция не ми се вижда читава. Едностранчива, объркана......не върши работа. Как да искаме обсъждане?



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
Авторzlatina (Нерегистриран)
Публикувано13.02.09 00:26



Тази подписка е незаконна, ще дам този който я е пуснал за разжалване. То какво да очакваш от антифен на Слави.



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
Автор michel88 (непознат )
Публикувано15.02.09 20:02



Тази подписка е скандална!



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
Автор HerzogTryn (стар клубар)
Публикувано19.03.09 16:12



Благодария за картата. Моите коментари са следните:
1. Арх. Диков няда е архитект, когато се започне строителството на МД3. И въпросният план няма да е последен, Бойко и Диков са като батальония и началника на щаба, окончателни заповеди издава само майката на ротата.
2. МД3 трябва да е метро, а не лек трамвай, особенно в часта по Борис Трети: просто не го виждам скоростен иначе. Там може да се копае по открит способ, хем ще се направи основен ремонт, за който си плаче, хем ще бъде разширен за сметка на трамвайното трасе.
3. Защо МД3 трябва да ходи до Княжево никога не ми е било особенно ясно. Според мен Мястото му е в Овча Купел, където живеят много повече хора. Освен това там може да се направи гара, която да позволява прекачване на линията за Перник, която да служи за С-бан.
4. Пресичането на МД3 с другите два диаметъра има смисъл да става или на СУ (с МД1) и НДК (с МД2), или на Сердика (трите линии заедно). За какво е спирка под Батенберг не разбирам, освен това там да се копае тепърва с всички подземни комуникации ще е ад (пишете едно 5 години копаене, и вероятно прекъснат МД1).
5. Ако ще се строи нещо към Кремиковци, това има смисъл да е само МД3, а ако СГО има непреодолимо желание да дълбае под летището, това може да се направи от към МД3 и така МД1 и МД3 да се свържат там, вероятно със спирки под всеки терминал. Продължението на МД3 към Кремиковци наистина може и да е надземно, но по резервирано метротрасе, например като при стадиона в Мюнхен.
6. Не е ли време да се ремонтират линиите на влака и да се пусне С-бан между Перник и Елин Пелин например. В София ще има няколко доста полезни спирки и пътя да кажем между Обеля и Слатина ще стане 15-20 минути.



Тема Re: Метродиаметър 3 загина, преди да се е родилнови [re: Блaryн Kaлчeв]  
Автор HerzogTryn (стар клубар)
Публикувано19.03.09 18:14



Абе не знам, кой е този проектантски гений, ама това с трамвайната линия по Гурко просто убива рибата.






Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.