Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:00 22.05.24 
Градове
   >> София
*Кратък преглед

Тема За Градския ТрансПорТнови  
АвторПилиrpим (Нерегистриран)
Публикувано01.10.06 02:09



Изпитвам отвращение от Градския Транспорт..
От всичките неуредици в него.....
Все едно , че си женен по неизбежност за най грозната и претенциозна жена.......................
Нито Кмета , нито Гр.Транспорт могат да платят на хората глобите за закъсненията сутрин по работните им места...

Пък и вместо да кокетничи с неподражаемото си мъжкарство
Кмета Борисов може примерно да лимитира движението на Автомобилите ....................по дни...............
Не е нужно да се открива отново Топлата вода...
В другите страни има традиции в тази област..



Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: Пилиrpим]  
Автор Karinka (членка)
Публикувано01.10.06 14:40



Е хубаво, да го лимитира, ама нали пък от другата страна ще гракнат как им се ограничават правата да си ползват автомобилите. Все едно не помниш как почнаха да се оплакват, че им е паднал оборота на Витошка като я затворили за коли .... все едно с колата си влизаш в магазина ...
Просто хората трябва да бъдат по-практични в ползването на автомобилите си и ако те сам им необходими само, за да се придвижат 3-4 спирки просто да не го правят. Или да се комбинилат съседи и приятели за извозването си от едно място до друго.
На мен ми се налага да ползвам градския транспорт в часовете между 10 и 16 и искам да ти кажа, че тогава той е празен и бърз.



Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: Karinka]  
АвторBeceтo (Нерегистриран)
Публикувано05.10.06 15:13



Прави ми впечатление,че честотата на движение на автобусите , тяхната годност и години са обратно пропорционални на цената на билета.Дори вътре са монтирали монитори,на които прожектират едни и същи реклами от два месец,които никой не гледа.В натоварените часове м/у 7-9 часа и 17-19 часа, човек може да си чака автобус,колкото му душа иска.Ако дойде/през лятото/той задължително е със затворени и "зачукани"прозорци и люкове.През зимата е обратното...А цената на билетчето и арогантността на контролите расте.



Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: Beceтo]  
Авторkwark (Нерегистриран)
Публикувано18.10.06 00:11



Е това с прозорците е най якото ,вънка е 40 градуса и даже шофьора не отваря предната врата ,а хората вътре припадат -150 човека наблъскани ,и хората си дупчат билети ,лелее





Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: Пилиrpим]  
Автор ZLATlN (новак)
Публикувано18.10.06 11:46



АЗ се качих снощи на един автобус, от Орлов мост до Младост. Първото нещо, което ми направи впечатление на спирката беше, че има страшно много хора. Спирката е доста голяма, има 4-5 павилиона за хора, отделно има свободно мяст за чакащи на тротоара. Всичко това беше запълнено, както и цялото първо платно наулицата. Просто не съм си рпедставял, че толкова хора може да пътуват, макр и в пиков час.
Естествено, автубуса беше много стар и мизерен, едва пъплеше по шосето нагоре. Може би трябва да се намери алтернатива на това, според мен да се наблегне на метрото и на допълнителни трамвайни линии. Аз гледах, че по проекта за нов устройствен плащ ще се прокарват много нови тролейни маршрути. Това спроед мен е неправилно, първо защото тролеите са по-бавни. После те са по-малко срещи в света и това оскъпява тяхното ползване - от производството до ремонта им.
Ако се направят нормалнорелсови трамваи, те биха се движили както по Ботевградско шосе отделно, много бързо и безконфликтно до Младост, Дружба, Студентски град, ще имат не само довозващи функции, защото не навсякъде щеима метро. Освен това, вече изградената трамвайн мрежа по-ленсо се поддържа, а и себестойността на пътуването с трамвай е по-ниска. Отделно от това, много повече хора се събират в една мотриса, отколкто в автобус. В Милано трамваите са от по 7 вагона, поне 2 пъти по-бързи са от автобусите, и са много по-луксозни от тях.



Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: ZLATlN]  
Автор alkor1 (новак)
Публикувано18.10.06 13:21



Dobra ideq ,само нз защо метрото толко го забавиха ,хората направиха Евротунелът за 10 год (ако не се лъжа) а тук 20 години 10 станциики немогат да направят





Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: Пилиrpим]  
АвторRocancurt (Нерегистриран)
Публикувано21.10.06 08:22



Транспортната система взе да издиша, поради рязко нарастналия брой автомобили и увеличилата се численостна жителите, говори се че гоним 2-тамилиона, само метрото може да ни спаси , кога ще се пусне в експлоатация участъка до младост - 1, некой знае ли ? 2007-ма кои станции ще се отворят врати?
Не се ли предприемат мерки за ограничаване автомобилния трафик, все по зле ще става, ... докато пуснат метрото





Тема Re: За Градския ТрансПорТ [re: Rocancurt]  
Автор alkor1 (новак)
Публикувано21.10.06 16:19



Много хорица се навъдиха с коли :рег.н : СО ,Пр ,Кн и т.н. ,нещо взеха да ме дразнят ,трябва да има някакво ограничение според мене ,добре че не съм с кола то в тия задръствания всеки ден си е ужас ,а сега зимата не ми се мисли какво ще е





Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: alkor1]  
АвторlMC (Нерегистриран)
Публикувано22.10.06 14:22






Tova e.



Тема Re: За Градския ТрансПорТнови [re: Пилиrpим]  
Автор Karinka (членка)
Публикувано22.10.06 20:06



:-) малко илюстрация




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.