|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема
|
Стартира официално процедурата за концесията на ле
|
|
Автор |
TAfricanski (Бял!!!) |
Публикувано | 21.12.07 15:49 |
|
Догодина се надявам да се прибирам през Щръклево! :)
Министерството на транспорта днес, стартира открита процедура за предоставянето на концесия на Летище Русе. Това стана, след като на 12 ноември 2007 г. Министерският съвет взе решение № 728, обн. ДВ, бр. 95/2007 г., за предоставяне на концесия на летище за обществено ползване Русе, обект - публична държавна собственост. Максималният срок на концесията е 35 години.
Документацията за участие е на стойност 5 хил. лева и може да бъде закупена всеки работен ден в Министерството на транспорта, ет. 10, стая 1007 от законен или упълномощен представител на кандидата. Срокът за получаването й е до изтичането на 90 календарни дни от обнародването на обявлението на електронната страница на ДВ.
Офертите за участие ще се подават до изтичането на 100 календарни дни от обнародването на обявлението на електронната страница на ДВ, в Министерството на транспорта, ет. 10, стая 1007.
Офертите ще бъдат отворени в 14.00 часа на 114 ден след обнародването на горното обявление, в сградата на Министерството на транспорта.
Обявлението по чл. 41 от Закона за концесиите за провеждане на процедура за предоставяне на концесия на гражданско летище за обществено ползване Русе е обнародвано в електронната страница на Държавен вестник - № 1 от 20.12.2007 г.
Концесията е с основен предмет управление и поддържане на риск на концесионера на гражданско летище за обществено ползване Русе.
Определен е допълнителен предмет на концесията: извършване от концесионера на частична рехабилитация, реконструкция и ремонт на обекта на концесията, а в определени случаи и частично разширяване на обекта на концесията.
На обекта на концесията след издаването на удостоверение за експлоатационна годност на летището, получаването на лиценз за летищен оператор и лицензи за оператор по наземно обслужване от концесионера могат да се извършват дейности на летищен оператор, дейности на оператор по наземно обслужване и търговски дейности.
Изискванията за концесионера са: да бъде търговец, регистриран по Търговския закон на Република България, или лице, регистрирано като търговец по законодателството на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, на който е издаден лиценз за летищен оператор.
Концесионерът е необходимо да изпълни изискванията за получаването на удостоверение за експлоатационна годност на летището в срок от 9 месеца, след сключването на концесионния договор и да осигури експлоатационната годност на летището за срока на концесията.
Кандидатите трябва да гарантират наличието на опит в управлението и експлоатацията на летища не по-малко от 2 (две) години през последните 5 (пет) години. Бъдещият концесионер трябва да оперира поне на едно летище с пътникопоток, надхвърлящ 500 хил. пътника или с товарооборот, надхвърлящ 10 хил. тона годишно и на поне едно летище с пътникопоток, надхвърлящ 1 млн. пътника годишно или с товарооборот, надхвърлящ 20 хил. тона годишно. Приходите от дейностите по управление и експлоатация на граждански летища за поне една от последните 3 (три) финансови години, считано от датата на подаването на офертата, да бъдат в размер на не по-малко от 15 млн. евро. Кандидатите трябва да докажат още финансова стабилност и възможности за успешна реализация на крупни инвестиционни проекти, надхвърлящи над 50 млн. евро през последните 5 години.
Необходимо условие пред кандидатите е да докажат още икономическо и финансово състояние за дейността си. За тази цел те трябва да притежават регистриран основен капитал не по-малко от 1 млн. евро и размер на балансовата стойност на активите не по-малко от 5 млн. евро, както и финансова стабилност.
По отношение на критерия за технически възможности и/или професионална квалификация е необходимо участниците в обявения конкурс да притежават техническо оборудване и да представят списък на техническите лица, които ще отговарят за качеството на изпълнение на концесионния договор и документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на дейностите по концесионния договор.
Източник: RI и МТ
| |
Тема
|
Re: Стартира официално процедурата за концесията на ле
[re: TAfricanski]
|
|
Автор |
TAfricanski (Бял!!!) |
Публикувано | 21.12.07 16:19 |
|
Интерпретацията на Нетуъркс е малко по-друга:
Най-сетне обявиха процедура за концесия на летището в Щръклево
След няколкогодишни протакания и отлагания Министерството на транспорта обяви открита процедура за предоставянето на концесия на летището край с. Щръклево.
[...]
Целият текст:
| |
Тема
|
Re: Стартира официално процедурата за концесията н
[re: TAfricanski]
|
|
Автор | aз (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.12.07 18:46 |
|
Стартирането на процедурата им отне "само" 3 години !!!
| |
Тема
|
Re: Стартира официално процедурата за концесията на ле
[re: TAfricanski]
|
|
Автор | Пилoтa (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.12.07 23:08 |
|
Процедурата е "само" вече на 10 години. Идеята и процедурата е от 1997 г. да припомня на младежите и девойките във форума!!! Всичко е вече в такова окаяно състояние че не виждам кой би вложил средства за нулев товаро/пътнико поток!?! Идеята е да се направи аварийна писта за Букурещ и/или Варна и нищо по-вече (в момента се използва за авторалита, червен кръст полети, правителствени делегации)!!! Всичко друго е приказки от 1001 нощ за съжаление. Ако някой има по конкретни аргументи с удоволствие бих ги прочел !
P.S. А може би ще се направи сурер Мол и пистата ще бъде използвана за супер паркинг . Не е лоша идеята, нали?
| |
Тема
|
Re: Стартира официално процедурата за концесията н
[re: Пилoтa]
|
|
Автор | Xм (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.12.07 23:33 |
|
Дрън-дрън. Ако нямаше смисъл и интерес, нямаше да има концесия. Русе не е единственото неработещо летище, но е единственото, за което има процедура по концесиониране. Очевидно защото е и единственото, към което има интерес.
| |
Тема
|
Re: Стартира официално процедурата за концесията на ле
[re: Пилoтa]
|
|
Автор |
TAfricanski (Бял!!!) |
Публикувано | 27.12.07 00:50 |
|
Аз не чух аргументи от теб, че да тръгвам да ти споря с аргументи.
| |
Тема
|
Re: Стартира официално процедурата за концесията н
[re: Пилoтa]
|
|
Автор | aз (Нерегистриран) |
Публикувано | 27.12.07 02:44 |
|
Това за нулевия товаро/пътнико поток са врели некипели. Летището има много голям потенциал.
| |
Тема
|
Почти половината училища в региона са закрити
[re: TAfricanski]
|
|
Автор | лoши нoвини (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.12.07 10:35 |
|
Дали имаме повод за радост за нещо, което сигурно няма да се случи?
Нека да се приземим и да видим каква е реалността в този застаряващ град.
Почти половината училища в региона са закрити в последните 12 години
Русенска област е паднала от седмо на 17-о място в националната класация по брой ученици и учебни заведения. Това заяви началникът на образователния инспекторат в Русе Димитър Райнов.
През 1995 година в региона е имало 179 училища с 48 хиляди деца. Днес в Русенско се обучават 30 хиляди ученици в 92 училища.
Нито една област в страната не бележи такъв спад в броя на образователните институции.
| |
Тема
|
Re: Почти половината училища в региона са закрити
[re: лoши нoвини]
|
|
Автор | нekoй (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.12.07 11:41 |
|
Нито една област не е окастряна така от новото административно деление. Мече, айде изчезвай, знам че много те боли, че старозагорското летище име бъдеще единствено като картинг-писта, но не си го изливай на нас, моля ти се!
| |
Тема
|
Re: Почти половината училища в региона са закрити
[re: лoши нoвини]
|
|
Автор |
ЛУД ПPЪЧ (еблив смърдел) |
Публикувано | 28.12.07 11:43 |
|
само не сфанах това какво общо има с летището на Тошко, ама нейсе
The thought of young fresh blood
makes the hours go so slow
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|