Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:51 21.05.24 
Автомобили
   >> Renault
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
Тема Re: Renault 19 vpechatleniaнови [re: lansky]  
Автор Boby_ (inflated)
Публикувано06.03.02 14:21



Аз пък преди реното карах ауди 80 '79 и поради това я сравнявам с него. Аудито се накланяше далеч по-малко дори с почти изпуснали амортисьори, а возията му трудно може да се нарече твърда.
А за сравнение със стари руски автомобили дори и дума не може да става. Едва ли има рено, което да е ЧАК толкова нестабилно.

Adversus solem ne loquitor.


Тема Re: Renault 19 vpechatleniaнови [re: Boby_]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано07.03.02 09:57



Прав си, че като цяло колата не е лоша.
За корозията може дълго и безмислено да се спори. Само бих казал, че не е върхът в антикорозионната защита (като Ауди и БМВ например). Това, че твоят автомобил няма ръжда може да се дължи на доста неща - начин на експлоатация и съхранение (гараж) от предишните собственици; дали е удрян и боядисван; може преди да си я купил да са и оправени всички ръжди - нормално е поне 2-3г. след това да не се появят.
Иначе наистина е странно на тези години да няма по веждите и в краищата на праговете.
- Двигателят наистина е икономичен, но за спокойно каране. Не става за спортисти. Не става и за возене на 4 човека и багаж - доста слаб идва.
- Хечбекът е много "вариативен", а и с много симпатичен дизайн.
- Возията наистина е добра! НО вчера установих нещо, за което отдавна говорим с хората в този клуб. Рено 19 НЕ Е С ПО-ДОБРО ОКАЧВАНЕ от VW Vento. Бих казал даже, че окачването му е малко по-кофти откъм возия. Но пък комфорта на возене е по-добър при 19-та заради седалките. Страхотни седалки - с много дунапрен!!! Т.е. - потвърждава се тезата, че возията на френските идва в 60% (че и повече) от седалките.

*** Всяка сряда ходим по язовирите за риба. Обикновено с Рено 19 1,4 '93, понякога и с Венто-то. Обикновено и двете коли ги карам аз. Като минаваме по едни и същи пътища - от магистрала до черен път и пресечен терен, установих, че Венто-то има по стабилно и по-добро като цяло окачване от 19-та. Обаче със страхотните си седалки 19-та обира всички вибрации и се чувстваш като в лодка, дори и с 40км/ч по пресечен терен. И е доста висока (с около 3-5см повече от Венто-то), става за риба!!!

- И отзад е прилично широко, наистина.

Моите забележки към Рено 19 1,4 са:
- не е достатъчно еластично.
- след 120км/ч става ужасно шумно.
- НЯМА стабилизираща щанга (много тъпо) и е малко по-нестабилно от тези с по-големи мотори...


Volkswagen е моят автомобил!

Тема Re: Смазването- за Ventoнови [re: R11man]  
АвторR11man (Нерегистриран)
Публикувано11.03.02 18:06



"...Така,че при всички случаи един СТУДЕН!!! двигател ще работи при по-добри условия на 1500 об. отколкото на 1100..."



Тема ГЛУПОСТИ...нови [re: R11man]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано11.03.02 19:50




Май въобще нямате представа за устройството на ДВГ и едва ли сте си изцапали ръцете с разглобен такъв!!!


Volkswagen е моят автомобил!

Тема Re: ГЛУПОСТИ...нови [re: Vento]  
АвторR11man (Нерегистриран)
Публикувано12.03.02 09:52



Ако това е обосновката на твоята теза не виждам смисъл да продължаваме дискусията.



Тема Re: ГЛУПОСТИ...нови [re: R11man]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано12.03.02 10:55



Достатъчно добре се обосновах в горните си мнения, явно не си ги чел...
А и не само според мен това при Рено е така, защото не могат на малки обороти и студен мотор да се мажат добре - нещо което VW МОЖЕ!!!
Май и мнението на колегата Estelle 1O5 не си прочел/зачел.
И вярно - прав си - защо ли да споря с теб и да се доказвам, а и марката VW. Тя се е доказала в годините и по целия свят (вкл. и САЩ, където Рено не съм видял...). А и когато 193...г. VW са правели коли) легендарната Костенурка, Рено...
Няма значение, да не навлизаме в нападки, че пак ще започне едно заяждане...
Край на темата за оборотите. Щом си доволен - карай!!!


Volkswagen е моят автомобил!

Тема Re: ГЛУПОСТИ...нови [re: Vento]  
Автор sewi (безразличен)
Публикувано12.03.02 13:42



Vento,единствения който изказа логично и обосновано мнение за оборотите при студен двигател беше Estelle 1O5 но явно и ти не си го прочел достатъчно внимателно за да продължаваш да твърдиш подобни глупости като:
"А и не само според мен това при Рено е така, защото не могат на малки обороти и студен мотор да се мажат добре - нещо което VW МОЖЕ!!!

Едва ли го мислиш сериозно това ,че инженерите на Рено не могат да постигнат добро мазане при 800 оборота.Върни се и прочети пак внимателно какво е написал Estelle 1O5 .
[/ purple]



Тема Re: ГЛУПОСТИ...нови [re: sewi]  
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано12.03.02 15:50



че са спестили материал, не че не знаят или не могат...
Освен това не са много колите, които с автоматичен смукач работят на 1,500 на празен ход, нали?! Повечето работят под 1,200. Е, има и грешка +/- 50 оборота, както каза колегата...


Volkswagen е моят автомобил!

Редактирано от Vento на 12.03.02 15:52.



Тема Re: ГЛУПОСТИ...нови [re: Vento]  
Автор sewi (безразличен)
Публикувано12.03.02 18:19



Всичко ,братче зависи от гледната точка.Това ,което за теб е спестяване на материали за друг може да е избягване на излишно усложняване на конструкцията.



Тема Re: ГЛУПОСТИ...нови [re: Vento]  
АвторR11man (Нерегистриран)
Публикувано12.03.02 19:05



В кой мой постинг твърдя, че при VW смазването е по-лошо от Рено???

Спорът беше според мен дали по-високите обороти при подгряване на Рено не са избрани с цел по-добри условия за работа на студения двигател.Дали това е причината само можем да гадаем (или да питаме някой от конструкторите на Рено).Колкото до това, дали на студения двигател смазването е еднакво при 1000 и 1500 об. можеш да си отговориш сам. Трябва ти само един манометър.Ако твърдиш , че при разликата в налягането, която ще измериш смазването е еднакво, значи си на път да създадеш собствена теория за ДВГ.
По един или друг начин темата я изчерпахме, затова ще те питам нещо друго,а то ме интересува повече.
Имаш ли впечатления от 16v 1.8 двигател на R19? Някъде четох, че се занимаваш с внос на коли, затова те питам.Мисля следващото ми Рено да е такова, но не съм имал случай да се запозная по-отблизо.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.