|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
Те, тия задачи ги измислят за мозъчни лицеви опори. Ти представяш ли си да няма математика в училище, щото има компютри и програми! Ми те ще тръгнат по кръчми още от втори клас, ве. Нямам домашно, отивам с аверите на бар, аре.
Мани, ами едно време бях факир на секви синуси, тангенси и котарангенси, пък сега - нула, бяло петно, все едно съм Липарското, тоз математически инвалид.
| |
|
Те, тия задачи ги измислят за мозъчни лицеви опори.
Знам бе, знам...
Ама никога не съм разбирал фитнеса като занимание.
Като искаш мускули, ей я на Сточна гара - барем файда ще има, а и пари може да изкараш.
| |
|
Айде сега да изчислиш за колко време ще окосиш поляната с площ х и на колко години е жената на косача. Тогава те признавам.
| |
|
Явно само последният е бил най-работлив. На останалите им писнало и го оставили да довършва.
| |
|
Не, ве. Последният сигурно е бил Блъди. Оставили го да търси смисъла на живота в една педя треволяк за цял ден.
| |
|
Като искаш мускули, ей я на Сточна гара - барем файда ще има, а и пари може да изкараш.
Абсолютно. Идваха щангистчета, но май не е същото.
Имаше един мноо як, пак спортист нещо.
Направи бригада за леене на плочи. Отивам веднъж с тях, бетона го изсипва самосвал на земята ,товариш в количка тичайки, пълниш кофи и го качваш на трета плоча. Макарата ръчна, въртите я двама, четири кофи са закачени. Аз с две ръце, и от другата страна на макарата друг с две ръце. Скапваш се, убиваш се. Тоя въртеше макарата сам и с една ръка.
Толко бях грохнал, във влака се напих съвсем лесно , за да повръщам в автобуса.
Боже , дано не ставаме млади пак ми да дойде време кротко и тихо да си умрем.
Редактирано от Glastar на 02.12.19 17:22.
| |
|
Ти пък! Логическата задача умувах 100 часа, докато се сетя, че всъщност пропускам да отчета половината от условието, а решенията на задачите, които публикувам, ги преписвам откъдето съм ги видял. Достатъчно ми е, че просто разбирам решенията. Мечтата ми е да се задържа в колцентъра, иначе изобщо нямам амбиции да се занимавам с математика. Ако бях добър и владеех тази наука, на изпита в УАСГ щях да изкарам минимум 5.50, а не 4.50, и нямаше да получа двойка по линейна алгебра и аналитична геометрия. Моят приятел от квартала, който впрочем е преподавател в УНСС и доцент в БАН, на изпита в този университет е изкарал кръгло 6 – ето това е да си наистина добър.
Реално ти си много по-добра, защото изпитите по висша математика си ги взимала с отлична оценка – там се вижда кой е добър и кой не, а не на занимателните пъзелчета от ютюб.
| |
Тема
|
Re: Задачка-закачка №18 (решение)
[re: Deern]
|
|
Автор |
Nuke Dukem (very good) |
Публикувано | 06.05.21 03:27 |
|
Понеже не ми харесва да оставям неразрешени проблеми, публикувам 3-тата третина от решението на задачата:
d(1,2) = (b +/- sqrt(b^2 + 8a^2))/2
Тъй като работим с реални стойности, а те оригинално са a=3 и b=7, следователно
d1 = (7 + sqrt(49 + 72))/2 = (7 + sqrt(121))/2 = (7 + 11)/2 = 9
d2 = (7 - sqrt(49 + 72))/2 = (7 - sqrt(121))/2 = (7 - 11)/2 = -2
и понеже отсечките винаги имат само и само положителна стойност, взимаме положителната една.
По този начин d = 9
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|