|  | | Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  skivajte za kwo stawa duma !   |  |  | Автор | Garamudza (Нерегистриран) |  | Публикувано | 05.11.02 16:40 |  |  | 
           
 tova po-dolu e savsem istinska diskusia, razrazila se v internal-postata na edna solidna IT firma, sled postvaneto na vitz-a v nachaloto...
 ===========================================================
 
 Beginning:
 
 Добрият юнак отишъл да се бие с лошата ламя.
 Замахнал с меча и й отсякъл главата.
 На нейното място поникнали две нови глави.
 Отсякъл и тях - на тяхно място поникнали четири.
 Пак ги отсякъл - поникнали осем.
 И тях отрязал - пораснали шестнадесет.
 Сякал юнакът, сякал... а когато отсякал 65536-тата глава ламята издъхнала, защото била 16-битова.
 =============================================
 Re:
 ..po-skoro 65535-tata glawa.
 =============================================
 Re:
 Ne sym syglasen... ochevidno imame bitwise rotation (1, 2, 4, 8, 16...).
 V tozi sluchai lamiata shte izdyhne sled 32768-tata glava.
 =============================================
 Re:
 abe po skoro shte byde
 ...
 sled kato otsqkyl (1 + 2 + 4 + ... + 65536)-ta glawa lamqta dala fira
 
 =============================================
 Re:
 E junaka e po4nal da broi ot '1', ne ot '0'
 =============================================
 Re:
 az sym ok iuaka da e po4nal da broj ot 1. predpolagam 4e toj, oba4e, wse pak bi
 predpo4el w toq bitset da syshtestwuwa i null element (0), za da moze w edin moment
 lamqta da se okaze w 0 glawi ;) ergo, ako lamqta e bila 16 bitowa, i nie (i naj-we4e junaka)
 dyrzim da ima representaciq na 0 glawi, to togawa ne moze da ima 65536 glawi :)
 =================================================
 Re:
 Някой да знае какъв е точно алгоритъма за порастване на нови глави?:))
 =================================================
 Re:
 Hmm... final result is:
 
 __int64 sum = 0;
 WORD a = 1;
 DWORD last_head = 0;
 
 while (a)
 {
 last_head = a;
 sum += a;
 a = a << 1;
 }
 
 Koeto ni dava:
 sum = 65535
 last_head = 32768
 =============================================
 Re:
 Abe spored mene sa si bash 2^16 - 1 = 65535
 
 1 + 2 + ... + 2^15 = 2^16 - 1;
 
 sled 16-toto rjazane (deto e otsjakyl 2^15 glawi) te sa stanali 2^16 = 65536 i lamjata umrjala.
 =================================================
 Re:
 Tova e lamia, ne e hydra !!!
 =================================================
 Re:
 Abe spored gruckata mitologiya Lamyata ima 1 glava a tochno Hydrata mnogo:))))
 =================================================
 Re:
 Ako lamjata e bila muzhka, 65536 glavi e veren otgovor!!!
 =================================================
 Re:
 RTFM !
 =================================================
 Re:
 Ламя-неламя, ама ако броиш сумата от отрязаните глави последната версия на ламята ще е с 32768 глави, а ако не я броиш - 65536.
 В случая на Ивановата ламя, пича е отсякъл общо 65536 глави и тогава е умряля, което значи, че Иванов предполага, че ламята си брои отрязаните глави, което не е задължително.
 
 PS:Не се знае и за останалите глави какъв е алгоритъма :))
 =================================================
 Re:
 ha sega smenete funkciqta za niknene na glavi ot f(n)=2*f(n-1), na f'(n)=f'(n-1) + f'(n-2).
 Togava f'(n)/f'(n-1) shte kloni kym 1.61, za n -> +bezkrainost.
 Stignahme do zadachata za zlatnoto SECHENIE
 =================================================
 Re:
 Predlagam da dignem bitowetete na 32
 che da ima poveche megdan za diskusii. S tea 16 bita
 pochnahme da se povtariame;))
 =================================================
 Re:
 Абе живеем във 21 век. Дайте да минем на 64 битова архитектура ? :)))
 =================================================
 Re:
 Баща и син QA-и. Синът: "Абе тате, знаеш ли какво разбрах? Слънцето изгрява от изток..."
 Бащата: "Айде бе? Тества ли го?"
 Синът: "Да бе, работи желязно"
 Бащата: "А с екстремални стойности пробва ли?
 Синът: "Да бе, работи"
 Бащата: "Супер, не го пипай повече!!"
 =================================================
 Re:
 Spored men Junaka e otrjazal vsichko na vsichko 1 glava. Problemyt se pojavil oshte syshtata vecher v selskata krychma (ili Irish pub) kogato sled njakolko biri na nego mu se storilo dobra ideja da udvoi glavite (seshtate se kak mu e hrumnal tozi dramatichen pohvat).
 
 I taka ot krychma na krychma ...
 
 Ta glavite njamat goren limit, prosto spored chisloto glavi moje da prezenite prez kolko planini (i naj-veche krychmi) e imalo edno-glava lamja. Shtoto Vuco e prav, che spored specs lamite sa s po 1 glava.
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Става дума за лайна...  [re: Garamudza] |  |  | Автор | Memo (Нерегистриран) |  | Публикувано | 05.11.02 16:47 |  |  | 
           
 и въпреки това главата ми не е от гума!!!
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: skivajte za kwo stawa duma !  [re: Garamudza] |  |  | Автор | Givcho (Нерегистриран) |  | Публикувано | 06.11.02 11:41 |  |  | 
           
 Абе тия ора всички грешат!
 
 Според мене има точно 2 възможности:
 
 Ламята (хидрата) е 16 битова , следователно може да запише информация за точно 65535 глави ....
 
 1.След като юнака е отсякал 32768 глави , ламята се е опитала да си пръкне 32768 * 2 глави = 65536 , но понеже е 16 битова не е могла и се е крашнала , т.е. умряла е след като са и отсякали 32768 глави.
 
 2.Ако главите и се появяват с примерно :
 
 For глави=1 to (предходен брой * 2)
 Никне глава
 Next
 
 би следвало да се крашне (умре) след като се опита да и поникне 65536-тата глава ... т.е. умира не като и отсекат главите а като и порасте 65535-тата глава!
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Ама променливата, дето пази броя на главите signed ли е, или unsigned? Всъщност, очевидно, че е unsigned. Тъпаците, дето са я проектирали, или не ползват M$ компилатора или не знаят, че там има __int64.
  
 Я вышел им наперерез!
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Както е известно от литературата, unsigned числата са evil.
 
 ---
 Bingo! Bongo! I don't want to leave the Kongo!
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 но пък никъде не пише, че става въпрос за добрата ламя Спаска нали?
  
 комплексиран... като баба ти!!!
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: skivajte za kwo stawa duma !  [re: Meндeлeeв] |  |  | Автор | Machie (this) |  | Публикувано | 07.11.02 01:09 |  |  | 
           
 Ama i iunaka koij go znae kade se zapiva.
 Shtom se ostavq threada mu kadeto sigurno e neshto takova
 
Lamq lamqta = new Lamq(System.Threats.Lami.LamqType.SpaskaAmaDrugPyt);
 foreach (LamqsHead head in lamqta.heads)
 cut(head);
 
 da varvi tolkova bavno che na lamqta da i rastyt glavi stepenno. Ma takiva sa iunacite dneshno vreme. A lamite sa si oshte hishni otsekade.
 
 "We, who are not as others"
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Картинка  [re: Garamudza] |  |  | Автор | Kapтинka (Нерегистриран) |  | Публикувано | 07.11.02 07:20 |  |  | 
           
 
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  65536 samo za MUJKI LAMI  [re: Garamudza] |  |  | Автор | Johnny (Нерегистриран) |  | Публикувано | 07.11.02 10:55 |  |  | 
           
 Reshih da go smetna po babeshki :
 
 Spisaka po-dolu e systawen ot:
 Glawi na lamiata -> obshto otsecheni galwi ot unaka
 1 -> 1
 2 -> 3
 4 -> 7
 8 -> 15
 16 -> 31
 32 -> 63
 64 -> 127
 128 -> 255
 256 -> 511
 512 -> 1023
 1024 -> 2047
 2048 -> 4095
 4096 -> 8191
 8192 -> 16383
 16384 -> 32767
 32768 -> 65535
 
 kogato lamiata se e opitala da prakne 65536 glawi e bug-nala, zashtoto 65536 e 17 bit-owo chislo : 10000000000000000
 
 IZWOD : otrezani sa obshto 65535 glawi.
 
 Ako e bila MUJKA -> 65535+1=65536 :)
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: skivajte za kwo stawa duma !  [re: Garamudza] |  |  | Автор | Songbird (птица проклета) |  | Публикувано | 14.11.02 14:51 |  |  | 
           
 unit Unit1;
 
 interface
 
 uses
 Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
 Dialogs, StdCtrls;
 
 type
 TSpaska = class(TForm)
 Edit1: TEdit;
 Edit2: TEdit;
 Button1: TButton;
 Label1: TLabel;
 Label2: TLabel;
 Edit3: TEdit;
 Edit4: TEdit;
 Button2: TButton;
 Label3: TLabel;
 Label4: TLabel;
 Label5: TLabel;
 procedure Button1Click(Sender: TObject);
 procedure FormCreate(Sender: TObject);
 procedure Button2Click(Sender: TObject);
 private
 { Private declarations }
 public
 glawiSI : SmallInt;
 glawiWORD : WORD;
 { Public declarations }
 end;
 
 var
 Spaska: TSpaska;
 
 implementation
 
 {$R *.dfm}
 
 procedure TSpaska.Button1Click(Sender: TObject);
 Var
 otrqzani : Integer;
 begin
 otrqzani := StrToInt(Edit1.Text);
 If otrqzani <= glawiSI Then
 glawiSI := ( glawiSI - otrqzani ) +  ( Otrqzani * 2 )
 else ShowMessage('Не можете да отрежете повече глави отколкотo има ламята');
 Edit2.Text := IntToStr(glawiSI);
 end;
 
 procedure TSpaska.FormCreate(Sender: TObject);
 begin
 glawiSI := 1;
 glawiWORD := 1;
 label5.Caption := 'Smallint	-32768..32767	signed 16-bit' + #13#10 +
 'Word	0..65535	unsigned 16-bit';
 
 end;
 
 procedure TSpaska.Button2Click(Sender: TObject);
 Var
 otrqzani : Integer;
 begin
 otrqzani := StrToInt(Edit3.Text);
 If otrqzani <= glawiWORD Then
 glawiWORD :=  ( glawiWORD - otrqzani )  + ( Otrqzani * 2 )
 else ShowMessage('Не можете да отрежете повече глави отколкотo има ламята');
 Edit4.Text := IntToStr(glawiWORD);
 end;
 end.
    
 
   
 
 |  |  |  |  
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички) |   | 
 |