|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема
|
Re: малко дилъри на EV
[re: zamah]
|
|
Автор |
AGLER () |
Публикувано | 02.02.11 11:36 |
|
Тук не е авто-мото клуб и не е това темата, но за да не остане народа с грешни впечатления покрай твоите знания ето
малко дилъри на електрически коли:
Аз мога да ти постна тук пет пъти повече дилъри на луксозни конски екипажи, които със сигурност продават повече файтони, карети, ланда, кабриолети, спортни бъгита и каквото се сетиш още отколкото дилърите на електромобили.
Това обаче не означава нито масовост, нито необходимост от по голямо от съществуващото производство.
| |
Тема
|
Има няколко проблема за решаване
[re: zamah]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 02.02.11 12:49 |
|
1. Малък капацитет на акумулаторите.
2. Бавно зареждане
3. Ниско КПД на зареждането
4. Саморазряд на акумулаторите
5. Кратък живот на акумулаторите
6. Висока цена на акумулаторите
7. Инфраструктура, която е особено важна заради ниския капацитет на акумулаторите
Не ти трябва Лукойл.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Тези проблеми бяха актуални преди години
[re: bira_more]
|
|
Автор |
zamah (непознат
) |
Публикувано | 02.02.11 18:34 |
|
Да имаше такива проблеми с акумулаторите допреди няколко години.
Не че няма проблеми и сега, но батериите вече не са най-сериозния.
И техните недостатъци са измерими с недостатъците на бензиновите двигатели,
като в градски условия ги изпреварват.
Можеш да се актуализираш:
| |
Тема
|
Re: малко дилъри на EV
[re: AGLER]
|
|
Автор |
zamah (непознат
) |
Публикувано | 02.02.11 18:49 |
|
Това обаче не означава нито масовост, нито необходимост от по голямо от съществуващото производство.
Точно затова ти пуснах и този линк:
...и подчертах това изречение: The German government and industry have been forging ahead with electric cars - in May, German Chancellor Angela Merkel hosted an electric car summit in Berlin, and has previously said that her government wants to have one million electric cars on the road by 2020.
.....за да е видно че означава масовост и необходимост от по-голямо производство. Забележи там, че въпросното Ауди изминава 600км с едно зареждане.
А ето от това "шеви" до 2015 година ще бъдат произведени 800 000 бройки
Редактирано от zamah на 02.02.11 18:53.
| |
|
1. Малък капацитет на акумулаторите.
Да - има коли които като се движат с 20 км в час, минават по 300 - 400 км. Но не е достатъчно акумулатора да позволи на колата да мине същото разстояние като на бензин. Трябва да бъде поне 2 до 3 пъти повече. Най-малкото - може да държиш 5 литра бензин в туба, или да изкрънкаш от някой. Е - няма как да досипеш 50 киловатчаса например.
2. Бавно зареждане
Акумулаторите са на огромно разстояние от резервуарите. Резервуар се зарежда за минути. Акумулатор - за часове. Местата където може да се зареди за по малко от половин час се броят на пръстите на едната ръка, и се нуждаят от специална инфраструктура.
3. Ниско КПД на зареждането
КПДто при резервуара по време на зареждане е 100%. При акумулаторите ~ 50%.
4. Саморазряд на акумулаторите
При резервуарите е 0. При акумулаторите - за месец ще се саморазредят напълно.
5. Кратък живот на акумулаторите
Максимум 3 - 5 години при акумулатора. А цената им е много висока.
6. Висока цена на акумулаторите
Все още цената на акумулаторите подпира тавана.
7. Инфраструктура, която е особено важна заради ниския капацитет на акумулаторите
Няма акумулаторостанции.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Да повторя пак
[re: bira_more]
|
|
Автор |
Yuppi (phd mhd ahd) |
Публикувано | 02.02.11 20:38 |
|
Метрото и високоскоростните влакове са по-ефективно решение. При тях обаче може да е проблем постигането на добра конкуренция между изграждащите фирми. Електромобилът може да съществува като луксозно решение и свобода на избора за хората. Плюс това някой отчита ли цената на създаването и поддържането на асфалтирана инфраструктура в ера без петрол?
| |
|
Чакай малко, аз само твърдя че все още не е дошло времето на електромобилите.
Виж - за градски условия са екстра. Особено пък градските таксита биха избили рибата.
И в момента яко се копа по проблемите които споменах. Така че може би след 10 години ще има наистина атрактивни електромобили.
Въпроса е струва ли си да се нахендриш днес или просто изчакваш още 5 - 10 години.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Да повторя пак
[re: bira_more]
|
|
Автор |
Yuppi (phd mhd ahd) |
Публикувано | 02.02.11 20:49 |
|
Съгласен съм, но исках да обърна внимание, че метрото дава страшно много за ефективността на един град, стига разбира се да не се окраде...
| |
Тема
|
Re: Ще допусне ли Лукойл да се произведе бг-елмобил
[re: zamah]
|
|
Автор |
viktoria9O (Щастливка) |
Публикувано | 02.02.11 20:50 |
|
Първият български електромобил е произведен през немислимо далечната 1913 година. Създателят му Лазар Бъчваров обещал, че когато в България въведат асфалтови пътища то и електромобилът ще стане масово явление. Е асфалтови пътища имаме даже електрокарчета сме изнасяли в промишлени количества по цял свят но за всекидневна употреба...
Ти лично , карал ли си подобен ерлектрически таралясник, (освен в лунапарк) че приказваш някакви шантави хвалебствия, че проблемите с електромобилите били изчезнали?
Освен това цената на тока за зареждането на един автомобил сега може да е образно казано жълти стотинки, но с какво ще се заредят да речем един милион електромобила, за да се смени автопарка в страната? Нямаме толкова ток в наличност а следователно с увеличаването броя на електромобилите ще скача и цената на тока.
| |
|
Ми аз и сега го ползвам - в смисъл с колата до началната спирка, след това метро. Особено като времето не е за велосипед де.
Bеer? Mоre?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
|
|
|