Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 13:22 10.06.24 
Политика, Свят
   >> Политика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
Тема Re: малко дилъри на EVнови [re: zamah]  
Автор AGLER ()
Публикувано02.02.11 11:36



Тук не е авто-мото клуб и не е това темата, но за да не остане народа с грешни впечатления покрай твоите знания ето
малко дилъри на електрически коли:




Аз мога да ти постна тук пет пъти повече дилъри на луксозни конски екипажи, които със сигурност продават повече файтони, карети, ланда, кабриолети, спортни бъгита и каквото се сетиш още отколкото дилърите на електромобили.
Това обаче не означава нито масовост, нито необходимост от по голямо от съществуващото производство.



Тема Има няколко проблема за решаваненови [re: zamah]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано02.02.11 12:49



1. Малък капацитет на акумулаторите.
2. Бавно зареждане
3. Ниско КПД на зареждането
4. Саморазряд на акумулаторите
5. Кратък живот на акумулаторите
6. Висока цена на акумулаторите
7. Инфраструктура, която е особено важна заради ниския капацитет на акумулаторите
Не ти трябва Лукойл.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Тези проблеми бяха актуални преди годининови [re: bira_more]  
Автор zamah (непознат )
Публикувано02.02.11 18:34



Да имаше такива проблеми с акумулаторите допреди няколко години.
Не че няма проблеми и сега, но батериите вече не са най-сериозния.
И техните недостатъци са измерими с недостатъците на бензиновите двигатели,
като в градски условия ги изпреварват.
Можеш да се актуализираш:





Тема Re: малко дилъри на EVнови [re: AGLER]  
Автор zamah (непознат )
Публикувано02.02.11 18:49



Това обаче не означава нито масовост, нито необходимост от по голямо от съществуващото производство.

Точно затова ти пуснах и този линк:


...и подчертах това изречение: The German government and industry have been forging ahead with electric cars - in May, German Chancellor Angela Merkel hosted an electric car summit in Berlin, and has previously said that her government wants to have one million electric cars on the road by 2020.
.....за да е видно че означава масовост и необходимост от по-голямо производство. Забележи там, че въпросното Ауди изминава 600км с едно зареждане.

А ето от това "шеви" до 2015 година ще бъдат произведени 800 000 бройки

Редактирано от zamah на 02.02.11 18:53.



Тема Да повторя пакнови [re: zamah]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано02.02.11 20:30



1. Малък капацитет на акумулаторите.
Да - има коли които като се движат с 20 км в час, минават по 300 - 400 км. Но не е достатъчно акумулатора да позволи на колата да мине същото разстояние като на бензин. Трябва да бъде поне 2 до 3 пъти повече. Най-малкото - може да държиш 5 литра бензин в туба, или да изкрънкаш от някой. Е - няма как да досипеш 50 киловатчаса например.
2. Бавно зареждане
Акумулаторите са на огромно разстояние от резервуарите. Резервуар се зарежда за минути. Акумулатор - за часове. Местата където може да се зареди за по малко от половин час се броят на пръстите на едната ръка, и се нуждаят от специална инфраструктура.
3. Ниско КПД на зареждането
КПДто при резервуара по време на зареждане е 100%. При акумулаторите ~ 50%.
4. Саморазряд на акумулаторите
При резервуарите е 0. При акумулаторите - за месец ще се саморазредят напълно.
5. Кратък живот на акумулаторите
Максимум 3 - 5 години при акумулатора. А цената им е много висока.
6. Висока цена на акумулаторите
Все още цената на акумулаторите подпира тавана.
7. Инфраструктура, която е особено важна заради ниския капацитет на акумулаторите
Няма акумулаторостанции.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Да повторя пакнови [re: bira_more]  
Автор Yuppi (phd mhd ahd)
Публикувано02.02.11 20:38



Метрото и високоскоростните влакове са по-ефективно решение. При тях обаче може да е проблем постигането на добра конкуренция между изграждащите фирми. Електромобилът може да съществува като луксозно решение и свобода на избора за хората. Плюс това някой отчита ли цената на създаването и поддържането на асфалтирана инфраструктура в ера без петрол?



Тема Re: Да повторя пакнови [re: Yuppi]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано02.02.11 20:47



Чакай малко, аз само твърдя че все още не е дошло времето на електромобилите.
Виж - за градски условия са екстра. Особено пък градските таксита биха избили рибата.
И в момента яко се копа по проблемите които споменах. Така че може би след 10 години ще има наистина атрактивни електромобили.
Въпроса е струва ли си да се нахендриш днес или просто изчакваш още 5 - 10 години.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Да повторя пакнови [re: bira_more]  
Автор Yuppi (phd mhd ahd)
Публикувано02.02.11 20:49



Съгласен съм, но исках да обърна внимание, че метрото дава страшно много за ефективността на един град, стига разбира се да не се окраде...



Тема Re: Ще допусне ли Лукойл да се произведе бг-елмобилнови [re: zamah]  
Автор viktoria9O (Щастливка)
Публикувано02.02.11 20:50



Първият български електромобил е произведен през немислимо далечната 1913 година. Създателят му Лазар Бъчваров обещал, че когато в България въведат асфалтови пътища то и електромобилът ще стане масово явление. Е асфалтови пътища имаме даже електрокарчета сме изнасяли в промишлени количества по цял свят но за всекидневна употреба...

Ти лично , карал ли си подобен ерлектрически таралясник, (освен в лунапарк) че приказваш някакви шантави хвалебствия, че проблемите с електромобилите били изчезнали?

Освен това цената на тока за зареждането на един автомобил сега може да е образно казано жълти стотинки, но с какво ще се заредят да речем един милион електромобила, за да се смени автопарка в страната? Нямаме толкова ток в наличност а следователно с увеличаването броя на електромобилите ще скача и цената на тока.



Тема Re: Да повторя пакнови [re: Yuppi]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано02.02.11 20:54



Ми аз и сега го ползвам - в смисъл с колата до началната спирка, след това метро. Особено като времето не е за велосипед де.

Bеer? Mоre?





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.