|
Страници по тази тема: << 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | (покажи всички)
|
Всички къси бази са удачни за оффроуд... някои след препипване, просто Г то е яко куче ... трудно е да го строшиш... Нива е на другия край, лесно се чупи, но пък се прави с чук, тел и мамата.
Те руснаците и с обикновените лади какви ги вършат не е истина, но това не ги прави пример за инженерно качество
Welcome to the real world!
| |
|
Ми въобще не ми пука за модно, пука ми за здраво, надеждно, и водоупорно. Та да мога да ги ползвам нормално в зимни условия.
Нещо с което да може да караш велосипед например при минус 10 градуса, поне половин час без да ти измръзнат краката.
В интерес на истината аз цената я пиша в левове, защото съм в България. Иначе знам че на вън доста неща са по евтини.
ПП
Вече няма истински кубинки. Много добра обувка.
Bеer? Mоre?
| |
|
Шумна е, ама няма нужда да гледаш скоростомера - можеш да се ориентираш идеално по слух.
Bеer? Mоre?
| |
|
Какво разбираш под добра обувка... че аз си имам други фактори като купувам и избирам обувки по 2 критерия - подметката да е мека и да ми пасва и да няма грам изкуствена кожа по обувката.
И съм намирал здрави и читави такива от 30 до 300 Евра.
Дори в Метро има читави ако внимаваш какво купуваш, в момента се опитвам безуспешно да разкажа играта на едни техни зимни полуботи.
Не са модерни хич... класически модели, ама са ми удобни, здрави са, топли са и не пускат вода... какво повече да искам
Welcome to the real world!
| |
|
В кубинка как се мръзне трябва ли да обяснявам ...
Ако нямаш ядове с краката по начало, има едни грозотии оранжеви - пунта на обувки за нефтени и химически производства... моите от Илиенци ги вземах - ама сега плъзнаха навсякъде... такъв читав модел ако намериш (познават се читавите лесно, по бомбето, кожата и подметката) ... няма късане, не пуска и замества успешно офицерска кубинка.
Е както и кубинката си правиш сметка за отоплението вътре...
Welcome to the real world!
| |
|
Г-то безспорно е много здрава джипка, може би най-здравата, заедно с ТЛК-80. Но като проходимост, в определени ситуации отстъпва на Нивата. И в това няма парадокс.
Разбира се става дума за класическата двуврата Нива, а не за четиривратото недуразумение.
Криво да седим, право да съдим
| |
|
нали знаеш вица за котката и руските коли?
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Е тук си прав
Макар, че аз тоя номер и на класическите лади го можех... в Нива шума/виенето ми идваше в повече
Welcome to the real world!
| |
|
Що бе, в УАЗ-ка с брезентов покрив по-тихо ли ти е?
Криво да седим, право да съдим
| |
|
Дългата Нива е точно пример за руско разбиране за "инженерно качество"... как готино им се цепят купетата по средата просто не е истина.
Изобщо дълга база и сериозен оффроуд не се връзват добре, дългите бази са за сняг, кал, пясък, черни пътища, кариери и т.н. да има все пак някаква приблизителна равнина отдолу.
Welcome to the real world!
| |
|
Страници по тази тема: << 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | (покажи всички)
|
|
|