|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Новият хит под тепетата!!!!!
|
|
Автор | Kyпyвaч (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.11.10 18:04 |
|
В отговор на:
Lidl иде. Водеща немска верига отваря три магазина в Пловдив
Една от водещите вериги за търговия на дребно на хранителни и нехранителни стоки в Европа и сред 10-те топ в света - Lidl скоро ще отвори в Пловдив три обекта. Строежите на два от тях - в "Търговски парк Тракия" в едноименния район и до прелеза на ул. Пещерско шосе, всеки от които с 1200 квадратни метра търговска площ са приключили, а довършителните работи вероятно ще отнемат броени дни, установи репортерска проверка. Усилен труд кипи и на третия обект, разположен срещу Първо РПУ в "Кючук Париж", на мястото на бившата тухларна на братя Калпакчиеви. На метри от него паралелно се гради и третия Kаufland под тепетата, с който ще делят общ паркинг. Трите Lidl ще подсигурят близо 100 нови работни места.
Единственият по рода си в страната хранителен конгломерат между Lidl и Kаufland ще се разполага на обща площ от близо 18 хиляди квадратни метра, 10 хиляди от които са за паркинг. По предварителен разчет фирмата изпълнител "Аргогруп" трябва да е готова с Lidl до Коледа, а с Kаufland до края на февруари 2011 г. Хубаво е за клиента да има избор, още повече с удобството на голям паркинг и лесен достъп. Всеки от форматите има своите предимства - ще дадем най-доброто от себе за нашите клиенти. Така управителят на "Lidl България" г-жа Милена Драгийска отговори на въпрос конкуренция или партньорство се очаква да бъде съседството между Lidl и Kаufland. Тя уточни, че заради магазините, които Lidl ще отвори тук, Пловдив ще е важен за компанията почти колкото София. По думите й концепцията на Lidl, в която отличното качество върви ръка за ръка с много изгодните цени, както и с удобството на локациите, респективно бързото и любезното обслужване, им е донесла успех в над 20 европейски държави. Ние ще предложим достатъчно разнообразие от продукти с доказано качество на топ цени за различни клиенти - промоциите ни идват просто като допълнение на атрактивните ни предложения за ежедневно потребление, уточни г-жа Драгийска.
НАЧАЛОТО
През 30-те години на 20 век е основано дружеството Lidl & Schwarz Lebensmittel-Sortimennts-Grosshandel. Впоследствие се обособяват форматите Lidl, Kаufland и Handelshof. Първият магазин Lidl отваря врати през 1973 г. в гр. Лудвигсхафен - Германия, и поставя началото на една история за успешно и бързо развитие. До края на 80-те години магазините Lidl са вече в цяла Германия. Десет години по-късно Lidl започва експанзията си в Европа и бързо се превръща в един от лидерите на пазара за хранителни стоки. В момента Lidl разполага с най-голямата мрежа супермаркети - 9000 броя от формата дискаунтър в Европа. Има и над 100 собствени логистични центъра. За 5 годишното си активно присъствие в България Lidl е направил реални инвестиции в размер на десетки милиони евро и се радва да се установи и като един от големите и добри работодатели в страната.
АСОРТИМЕНТЪТ
В Lidl залагат на добре балансиран асортимент, който включва над 1000 артикула в хранителния сектор, между които пресни плодове и зеленчуци, мляко и млечни продукти, прясно и дълбоко замразено месо, както и многообразие от изпечени на място хляб и хлебни изделия. Наред със собствените марки по щандовете ще се откриват и имената на утвърдени родни и чуждестранни производители. Нехранителният сектор в Lidl обхваща продукти, които не са част от постоянния асортимент, а се предлагат само през седмицата на промоция до изчерпване на наличните количества. Обособени са в рaзлични теми, като: спорт, градина, електротехника, за малчуганите, аксесоари за дома, всичко за автомобила, домашни потреби и др.
КАЧЕСТВОТО
В Lidl поставят най-строги изисквания за качество и са категорични, че контрола, който упражняват върху всички продукти не познава компромиси. Това е една от причините да залагат на силни собствени марки. Само доставчици, изпълняващи високите им стандарти, могат да доставят стоки за магазините на Lidl. Пример за това е контролът и на нехранителни продукти. Още преди да започне производството, материалите, дизайнът и прецизността на процесите се гледат под лупа. Едва след като техните стандарти бъдат напълно удовлетворени, производството може да започне. Готовите продукти се тестват още веднъж, преди да се пуснат на пазара. Паралелно с качествения контрол на Lidl независими реномирани институти тестват продуктите по тяхна заявка и поставят отличителните си знаци по тях. Най-често изпитвани са текстилни изделия, обувки и изделия от кожа, мебели, домашни потреби и играчки, инструменти и аксесоари за дома и градината, както и електроуреди и електронни инструменти.
Дори вече на другите магазини ги е страх
В отговор на:
Хранителните вериги се ослушват преди дебюта на Lidl
Предстоящото ударно откриване на германската търговска верига Lidl с няколко магазина в страната, три от които в Пловдив, се приема със смесени чувства от големите хранителни вериги, супермаркетите и кварталните бакалии под тепетата. С малки изключения почти никой от управителите открито не пожела да коментира доколко появата на новия играч е заплаха за тях. Факт е, че до момента в нито един хранителен маркет не са предприети по-специални ценови трикове, които да са застраховка срещу отлив на клиенти, установи проучване на „Марица". Иначе навсякъде са в ход традиционните седемдневни или двуседмични промоции, от които прозира по-скоро тактика на снишаване и изчакване, която може да се превърне в атака в подходящ момент. Пловдивчани още помнят как братовчедът на Lidl Kaufland обяви бели нощи вечерта преди откриването на Карфур и смъкна цените наполовина на голяма част от асортимента си. От нощното пазаруване останаха доволни както стотиците клиенти, така и веригата Kaufland, която отчете незапомнени за няколко часа приходи.
Не се притесняваме от появата на Lidl, ние сме друга категория верига с доста по-различни стоки, а те са дискаунтъри /магазини за продажба на стоки на ниски цени/,
коментира управителката на Вilla на бул. „6 септември" Лидия Итова. На същото мнение е и един от собствениците на веригата Триумф Тодор Иванов. По думите му техните стоки също се различават от тези на Lidl, а и клиентите им били от друга категория. Безспорна е инвазията на мощните хранителни вериги. Те могат да си позволят по-големи промоции на голяма част от стоките си, което няма как да не е магнит за клиентите, коментира собственикът на веригата Трокадеро Георги Цанков. Наскоро той направи ударна сделка, като успя да продаде три от шестте си магазина в Пловдив на веригата Пикадили. По думите на неин служител, пожелал анонимност, както за всеки влак имало пътници, така и за всеки хранителен магазин имало различни клиенти, най-вече според джоба им.
На фона на цените на хранителните стоки в града в Лекси на Пещерско шосе са надули такива цени, като че ли продават за последно. В момента те явно се чувстват монополисти в квартала, на фона на западналата Мега Марина, която ще пусне кепенци след Нова година. Скорошното откриване на Lidl и Вilla на същата улица обаче със сигурност ще ги принуди да смъкнат цените, ако искат да запазят клиентите си. За жалост пловдивската хранителна верига Сани, която с летящ старт се появи на терена и за кратко откри няколко магазина в града, едва ли ще удържи на конкуренцията на още един голям в бранша. Доказателство за това са някои от полуголите щандове, които от доста време въобще не се зареждат, както и скучаещите заради липса на клиенти служители.
Ценови рекорд
Някои от търговците на Четвъртък пазара, разположени срещу спортния диспансер, съвсем са се забравили. Марулите удариха 2,50 лева за бройка, което е ценови рекорд за този зеленчук през зимата. Доматите варират от 1,80 до 6 лева за килограм според сорта и качеството, а краставиците са 3-3,50.
Мисля,че след появата на Лидл алчните местни търговци продаващи боклучи на високи цени,ще пуснат кепеци окончателно
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор |
vens (малко странен) |
Публикувано | 23.11.10 02:20 |
|
Я се замислете, кое е по-различното. Нали пак същите стоки от същите производители продават. Разликата между магазините е само какви цени са договорили и каква надценка си слагат.
Както споменах в една тема наскоро, никъде няма достатъчно разнообразие и се налага да пазарувам от всички вериги, за да се сдобия с всички предпочитани марки и разфасовки.
Прекалено много станаха супермаркетите за размера на Пловдив още отдавна. Чудя се къде им излиза сметката...
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: vens]
|
|
Автор |
f(x)dx () |
Публикувано | 23.11.10 14:16 |
|
Ами, Венс, работата е горе-долу следната:
Ориз, пакетиран може да купиш от складовете на фирма Крина. Примерно десет тира по лев и петдесет килограма, вместо за два лева колкото струва в Метро.
А можеш и да си го купиш директно от търговец на едро в Китай/Египет - цял кораб, да го разтовариш в Солун, където твой доставчик да го опакова и разпрати по магазините ти из Балканския полуостров. Смятам сещаш се кое е по-евтино
Друг източник на ниски цени са т.нар. собствени марки. Всяка верига си има свои марки, които се произвеждат от техни доставчици
След това идва много добрият мениджмънт на разходите. За собственика на Лидл специално се носят легенди колко стриктен е към разходите. Например искал от шефа на един магазин да му покаже как точно пише с два химикала едновременно, за да разбере защо си е поръчал два вместо един.
От друга страна е разнообразието на продукти. В Карфур например можеш да си купиш всичко за дома от сгъваема лопата за колата, през хладилник и пералня, чак до някакви завъртяни деликатеси дето не съм ги чувал.
А дали във всички магазини можеш да намериш мариновани френски печурки с бахар и булгур е въпрос преди всичко на достатъчно търсене. и аз да продавам по един такъв буркан на година, и аз няма да го предлагам.
така че лошо няма, конкуренцията е само в полза на клиента.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: f(x)dx]
|
|
Автор |
vens (малко странен) |
Публикувано | 23.11.10 23:58 |
|
Нямах предвид това, а как се намират достатъчно клиенти за някакъв минимален оборот на толкова много супер/хипер маркети и молове при ниска покупателна способност и текуща криза.
А за тия майстори на икономиите не ми говори, че познавам един такъв отблизо. Колкото до примера за двата химикала - като си поръча един и спре, ще спре да изпълнява част от задълженията си и ще губи време, докато му се достави втори. Така че не ми говори, че собственика на Лидл е бил прав в конкретния случай.
Виждаме на държавно ниво до какво водят икономии на парче и на всяка цена. Според мен правилното е не сляпо рязане на разходи, а оптимизиране. Ти знаеш какво значи това.
Колкото до буркана с печурки, визирах не редки стоки, а
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: vens]
|
|
Автор |
Cruiser ( don ramone) |
Публикувано | 24.11.10 02:28 |
|
Нямам представа за асортимента на търговските вериги в Пловдив, но например в UK, Lidl си направи хубаво име в сравнение с другата конкуренция - Tesco, ASDA, Morrisons, Sainsbury, Aldi и т.н., особено по отношение на качеството на консервираните храни и месата, които предлага, при това - на малко по-евтини от средните цени. Има си бая голяма фенска маса.
Дано и в Пловдив заложи на силните си страни, винаги има място под слънцето и за още един, стига потребителят да спечели от това.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Cruiser]
|
|
Автор |
vens (малко странен) |
Публикувано | 24.11.10 12:04 |
|
Има място под слънцето за още един какво? Продавач.
Когато производителите са същите, да не би да ми предложи по-високо качество на продуктите? При договорките за по-ниски цени, по-вероятно е обратното.
Единствено може да ми предложат по-добро обслужване, ама това не ме грее, ако в кренвиршите няма месо...
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: vens]
|
|
Автор | Лoko ПД (Нерегистриран) |
Публикувано | 24.11.10 14:13 |
|
Дискаунтър и добро обслижване
е това направо ме разсмя - при 250 лв заплата какво обслужване о4аква6
Колкото до кренвир6ите от месо - докато на пазара доминират вериги като Кауфланд и Лидл,не о4аквай нещо разли4но
Справка
В Германия основните имклиенти са турците ,между другото
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Лoko ПД]
|
|
Автор |
f(x)dx () |
Публикувано | 26.11.10 13:48 |
|
да ти кажа, Велбъжд, то в България качеството на обслужването няма много пряка връзка със заплатата.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: vens]
|
|
Автор |
f(x)dx () |
Публикувано | 26.11.10 15:16 |
|
Нямах предвид това, а как се намират достатъчно клиенти за някакъв минимален оборот на толкова много супер/хипер маркети и молове при ниска покупателна способност и текуща криза
явно са решили, че се намира. Честно казано намерих две-три неща в брошурите на Лидл, които ми се струват интересни. Примерно - дънки по 9 лева. В Карфур има за 15-20 лева. Най-обикновени дънки - здрави, прости, удобни. Идеални за човек, който не робува на марки и моди и се е бъркал досега с 40-50 лева поради липса на по-евтина алтернатива.
Пък и не му бери гайлето - имали едни пари, инвестирали ги, ако не им върви - ще затворят. Пазарна икономика!
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор |
vens (малко странен) |
Публикувано | 29.11.10 02:14 |
|
Тъй и тъй си говорим за супермаркетите и моловете, да не отварям нова тема...
Някой знае ли къде може да се намери младо (тазгодишно) божоле? Не знам има ли българско, ама вносно ме устройва, ако цената е умерена.
Преди да питате - не можах да отида на празника на виното в стария град.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: vens]
|
|
Автор |
f(x)dx () |
Публикувано | 30.11.10 15:35 |
|
в нашето Фантастико видях да продават, но ти май питаш за Пловдив
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: f(x)dx]
|
|
Автор |
koмитa (български) |
Публикувано | 06.12.10 11:27 |
|
Малко не е по темата, но само веднъж ходих в Карфур и повече няма да стъпя там!!! Трябваха ми неща от ежедневието, но тъй като съм недоверчив, на всичко което ми трябваше проверявах срока за годност. От 6 артикула, на ВСИЧКИ или им изтичаше срока на годност на другия ден или вече бяха с изтекъл срок на годност!!! Направо си излязох с погнуса! И забързания народ, без да гледа, уморен след 8-10 часа бачкане, купува без да гледа и формира огромна печалба за съответния магазин, 100% зареждащ възможно най-евтино от доставчиците, защото ги освобождава от стара стока!
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: koмитa]
|
|
Автор | Loko PD (Нерегистриран) |
Публикувано | 06.12.10 15:37 |
|
Добро утро
Ама народа като си е прост - за какво да не му продават боклуци на високи цени
и фирмите да изнасят огромните печалби навън ,в случая с Карфур в Гърция
После защо няма държавата пари
То само зебележи кой е най-вървежния магазин в Пловдив - Кауфланд
Усетиха се вериги като Карфур и Лидл,че в България хората са непретенциозни и циганските номера тип хубаво и евтино,а всъщност скъпо(за нивото на качество) и некачествено минават лесно и се втурнаха да правят магзини тук
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: koмитa]
|
|
Автор |
f(x)dx () |
Публикувано | 06.12.10 16:44 |
|
това, да ме прощаваш, не го вярвам.
Но, ако искаш, кажи кои са били продуктите и можем да повторим теста в софийския
| |
|
Карфур не е ли френска компания?
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: vens]
|
|
Автор |
Cruiser ( don ramone) |
Публикувано | 07.12.10 20:30 |
|
Окей, явно не съм в час, поясни малко - защо производителите да са същите ?
Веригите на LIDL в лондон, колкото и да са малко, си имат хард фенска маса не заради цените, а заради продуктите, които споменах по-горе.
Иначе кренвиршите навсякъде са с рога и копита, съгласен съм, но можеш ли да кажеш същото за консервите, например ?
| |
|
Докич, голям си паляк между другото .
Виждам че си дълбоко запознат с културата и етнологията на турците...
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: f(x)dx]
|
|
Автор | Loko PD (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.12.10 22:29 |
|
За кауфланд имам сигурна информация,че лепят етикети с нови дати на годност
Един приятел ми е казвал,че изкупуват на безценица залежалата им стока и след това я продават
не виждам причина и карфур да не правят същото - все пак таргет групата и на двата магазина е една и съща
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: бaй Moмчил Beлиkи]
|
|
Автор | Loko PD (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.12.10 22:35 |
|
За какво да съм паляк бре,селянин с колело
Не аз съм неграмотния тук
| |
|
Щото не ти е лесно
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Loko PD]
|
|
Автор | Mишo (Нерегистриран) |
Публикувано | 09.12.10 22:59 |
|
Кой знае твоите баба и дядо от кое пловдивско или пазарджишко село са дошли в града. Връщай се в мизерната си панелка в гетото Тракия и престани да словоблудстваш по форумите! Ей такива като теб, дето се правят на големите граждани най-дразнят.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Loko PD]
|
|
Автор |
f(x)dx () |
Публикувано | 10.12.10 09:33 |
|
Велбъжд, пак си се объркал.
срокът за годност никъде, ама никъде в ЕС не се показва върху етикет.
той се щампова върху самата опаковка на продукта.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор |
Linchpin (откровен) |
Публикувано | 12.12.10 12:52 |
|
Майната им райна, карфурската песен на нов глас. Поредната бананова революция. И на всякъде пълно с народ заради пустите му банани, човек не може да влезе да си напазарува за домакинството.
Интересно защо при последното пазаруване, кауфландската касиерка пропусна да ме попита с мазна усмивка: - " Добре ли пазарувахте? ".
Явно и на тях им е ясно, че когато провокират у клиента най- низките и животински инстинкти не може да става въпрос за пазаруване.
Аз лично се отказвам от този "културен живот"! Сменяйки магазина може да сменя някоя от марките или производителя на стоките които съм пазарувал до сега, но да ме газят и блъскат все едно съм в стадо- няма да стане.
А на "големите" вериги магазини им пожелавам все тази мургава, беловласа и облечена в евтини анцузи клиентела и да работят на такава печалба, каквато реализираха от бананите от 0.30лв.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: f(x)dx]
|
|
Автор | Лoko ПД (Нерегистриран) |
Публикувано | 18.12.10 13:08 |
|
Ей дървен философ,пак ставаш засмях
Я погледни тук
Половин година срок на годност добавен
Виждаш ли какви ги върше любимата ти верига
| |
|
Докич, ми на твоите любими места за пазаруване - Руският пазар и пазара в Столипиново слагат ли изобщо срок на годност .
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор | Лoko ПД (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.06.11 16:32 |
|
Ееее,задоволи ли Лидл изискванията на пловдивчани - високо качество,ниски цени,добро обслужване ?
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Лoko ПД]
|
|
Автор |
vens (малко странен) |
Публикувано | 03.06.11 00:03 |
|
За моя изненада - аз съм доволен.
Шоколадът и сладките са хубави и вкусни, въпреки ниските цени. Доста по-добри от "Своге", но по-евтини.
Колбасите имат вкус на месо - на нас любим ни е "компотът от кренвирши"
Вносните сирена са хубави и ги предпочитам пред нашенските кашкавали. Кремообразните сирена за мазане са просто блаженство...
Вносни вина от средния клас, но на ниски цени - идеални за хора като мен, които не могат да оценят бутилка за 100 евро, но пък имат достатъчно вкус да не падат до "Меча кръв" и "Мераклийско"
От нехранителните неща, които изкарват в кошовете по средата - понякога изпадат готини неща. Днес гледах летен спален чувал за 28 лв - ако си нямах, веднага бих си взел.
На касите се минава изключително бързо, дори когато има навалица - ПЪТИ по-бързо от другите вериги.
Като заключение - за определени стоки това е магазинът.
| |
|
Абе Докич, заеби Лидл, ама верно ли твоята любимка, курветината на Божинов била от Караджово ?
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: бaй Moмчил Beлиkи]
|
|
Автор | Лoko ПД (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.06.11 10:02 |
|
Просто исках да се избъзикам и да видя дали и в този клуб има зомбирани от медийнаа кампания на тази верига цигански кенеф.....ъъъъ........ магазини,понеже наскоро ,за първи и последен път,го посетих.
Както виждаме - явно има зомбирани
Ей пич,внимавай със сирената в Лидл - -опасни са за живота
Прави впечатление обаче как хората в Б-я обичат веригите да ги е*ават с ниски цени,които са в нарушение на всяка разумна конкуренция - докато веригите избият конкуренцията и след това това ги вдигат
Бай Момчиле,като си ходиш "у панела в Тракия" сигурно си редевон в Лидл,хахах
Протестираш против ГМО ,а чакаш на опашка за химическите лайна на Лидл
Колкото до Николетка,не е вярно,гаранция,а и да е къв е проблема?
Трябва да съдиш за човек по действията му,а не къде е роден,ето виж се и ти си селянин и затова си и фен на АФД Сопот 2010
| |
|
Последното ти изречение, трябва да влезе в учебниците по логика, определено.
Нямам нищо против Караджово, просто щото си запознат с биографията и затова те питам - за потвърждение един вид.
В Тракия да ти кажа, най ме кефи Сани, пък и ми е най-близко.
А иначе по-темата, доколкото съм чувал Кауфланд и Лидл са на един и същ собственик. В Лидл съм пазарувал само в Гърция. В български Лидл не съм ходил все още. А всъщност влезнах веднъж в Пловдив да го видя що за чудо е - абсолютно същото лайно като в Гърция и си излезнах.
А ти Докич, откъде пазаруваш, като си такъв радетел на чистотата в храните?
| |
|
А, Т-маркет ти е по-близо! Пък и правят много хубави банички със сирене!
| |
|
Т-Маркета е мизерия, иначе верно е по-близо. То и Гетов ми е по-близо
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Лoko ПД]
|
|
Автор |
f(x)dx () |
Публикувано | 10.06.11 13:40 |
|
Прави впечатление обаче как хората в Б-я обичат веригите да ги е*ават с ниски цени,които са в нарушение на всяка разумна конкуренция - докато веригите избият конкуренцията и след това това ги вдигат
Велбъжд, ти сериозно ли мислиш, че медийна кампания може да обеди този и онзи, в случая Венс, че едно сирене му харесва повече от друго?
Ама верно това черно-бялата фантазия граници няма.
но да ти кажа целта на всичко е една - да дойде денят, в който всички ще се убедят, че Велбъжд-Вихрен е създаден през 1897 година в Торино, но през 1936 група отцепници създават Джувентус, прогонват благородните господа, основатели на клуба чак в Столипиново с първия влак. та от там възниква едно недоразумение
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор | Stalin (Нерегистриран) |
Публикувано | 13.06.11 15:59 |
|
Klasaciq na hipermarketite v Plovdiv
1 Kaufland
2 Lidl
3 T-Market
4 Karfur
5 Penny Market
6 Billa
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор | Интeлureнтeн kynyвaч (Нерегистриран) |
Публикувано | 01.07.11 15:55 |
|
Аз пазарувам в Кауфланд - там е най -качествено,най-евтино и с най-разнообразна стока!
Интелигентните хора в Пловдив ходят в Кауфланд,Лидл е за селяните!
| |
|
всичките хипермаркети са един дол дренки. Евтини и некачествени стоки предлагат.
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор |
Bambi* (*Bambina) |
Публикувано | 11.07.11 18:56 |
|
Ма моля ви се, какъв хит... това е по-зле отколкото който и да било ужасен, квартален супермаркет!
| |
Тема
|
Re: Новият хит под тепетата!!!!!
[re: Kyпyвaч]
|
|
Автор | c.Tpyg (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.07.11 14:11 |
|
Kaufland + Lidl > all
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|