|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: gogo]
|
|
Автор | roro (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.11.07 21:00 |
|
А това при колите с така наречения дис модул се прави автоматично -
но не се знае до колко е заложено в компа дали до 98 или до 100 октана . като гледам моя кошник няма разлика бензин газ - с дис модул и си мисля че авотматично се настройва на 100 октана
| |
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: d1ma]
|
|
Автор |
javor_k (ентусиаст) |
Публикувано | 28.11.07 21:38 |
|
При мене аз се чудя защо колата ми има детонации при коректор в положение 95, а при 91 няма. Детонациите не са под 2000 оборота. Утре ще пробвам да върна на 95 и ще пиша резултата Може би трябва игра с делкото.
Или един аванс процесор
| |
|
Мисля че стойностите бяха: 91Н - 440 Ома; 95Н - 220 Ома; 98Н - 0 Ома; 100Н - няма таблица в ЕКУ за такъв бензин. Освен предварението при палене се променя и броя импулси в секунда на инжектора (което обаче се вижда с осцилоскоп).
Октан коректора (така си се казва) има отношение при работата на бензин, защото ако не беше така никой нямаше да прави ТАР-ове (Time Advance Processor) за работа на газ, а щеше да врътне октан коректора и готово.
Редактирано от Astra1.8iGT на 29.11.07 07:38.
| |
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: Astra1.8iGT]
|
|
Автор | gogo (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.11.07 07:53 |
|
Бравос колега . Обаче това е важи по-дъртите брички .Тея които са с кнок сензот не работят така
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|