Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:10 20.05.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Октан коректор  
Авторd1ma (Нерегистриран)
Публикувано26.11.07 12:14



Автомобила е Вектра А Ц20НЕ с газова
Интересува ме как би повлияло на вървежа и разхода на газ, ако преместя октан коректора на 91, има ли смисъл от това и дали няма да навреди по някакъв начин
Благодаря за отговорите



Тема Re: Октан коректорнови [re: d1ma]  
Авторgogo (Нерегистриран)
Публикувано26.11.07 17:18



като се има впредвид по-високото октаново число на газта - ще навреди.
Ако има 95/98 на 98 ще е на-добре . Колеги си правят експерименти да слагат различно съпротивление в този октан коректор но няма еднозначна позиция дали помага - понеже в компа има таблица и зададената стойност може да я няма там .





Тема Re: Октан коректорнови [re: gogo]  
Авторd1ma (Нерегистриран)
Публикувано26.11.07 17:51



Точно това и аз имах предвид - по-високото октаново число на газта, но един квартален "майстор" твърди че този трик помагал и тъй като не съм убеден в правотата му реших да го подложа на дискусия тук.



Тема Re: Октан коректорнови [re: d1ma]  
Авторhiu (Нерегистриран)
Публикувано26.11.07 18:07



малко акъл трябва да се усети6 че от позициите 95/91, 91 е по тъпата.



Тема Re: Октан коректорнови [re: hiu]  
Авторd1ma (Нерегистриран)
Публикувано26.11.07 21:07



Ами не съм сигурен дали съм тъп.
Въпроса съм го подложил на дискусия и ако ти не желаеш да вземеш отношение с подплатено с доводи мнение, то по-добре не си чеши пръстите в клавиатурата.



Тема Re: Октан коректорнови [re: d1ma]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано27.11.07 00:39



Е - вземи пробвай и после виж кой крив кой прав.

Аз подкрепям че като обърнеш на 91 ще върви по-зле.




Тема Re: Октан коректорнови [re: imitev]  
Авторnik (Нерегистриран)
Публикувано28.11.07 12:49



Много зависи на каква газ ще попаднеш. Иначе съм пробвал няма кой знай каква разлика пали каточели по лесно на 91 . Основно има значение като караш на бензин.



Тема Re: Октан коректорнови [re: d1ma]  
Автор petyofito (Racing)
Публикувано28.11.07 18:47



Това нее октан коректор бе хора,това се казва антидетонационен датчик,и почти нищо неможете да разберете когато го преместите!



Тема да, да, данови [re: petyofito]  
Автор PRlNCEZANDOR (vodoun)
Публикувано28.11.07 19:37



ха-ха-ха





Тема Re: Октан коректорнови [re: petyofito]  
Авторgogo (Нерегистриран)
Публикувано28.11.07 20:53



Батка ти наясно ли си по принцип какво се случва в така нареченото Еку ?
Според съпротивлението в този превключвател компа дава различно предварение на запалването





Тема Re: Октан коректорнови [re: gogo]  
Авторroro (Нерегистриран)
Публикувано28.11.07 21:00



А това при колите с така наречения дис модул се прави автоматично -
но не се знае до колко е заложено в компа дали до 98 или до 100 октана . като гледам моя кошник няма разлика бензин газ - с дис модул и си мисля че авотматично се настройва на 100 октана



Тема Re: Октан коректорнови [re: d1ma]  
Автор javor_k (ентусиаст)
Публикувано28.11.07 21:38



При мене аз се чудя защо колата ми има детонации при коректор в положение 95, а при 91 няма. Детонациите не са под 2000 оборота. Утре ще пробвам да върна на 95 и ще пиша резултата

Може би трябва игра с делкото.

Или един аванс процесор



Тема Re: Октан коректорнови [re: javor_k]  
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано29.11.07 07:37



Мисля че стойностите бяха: 91Н - 440 Ома; 95Н - 220 Ома; 98Н - 0 Ома; 100Н - няма таблица в ЕКУ за такъв бензин. Освен предварението при палене се променя и броя импулси в секунда на инжектора (което обаче се вижда с осцилоскоп).
Октан коректора (така си се казва) има отношение при работата на бензин, защото ако не беше така никой нямаше да прави ТАР-ове (Time Advance Processor) за работа на газ, а щеше да врътне октан коректора и готово.

Редактирано от Astra1.8iGT на 29.11.07 07:38.



Тема Re: Октан коректорнови [re: Astra1.8iGT]  
Авторgogo (Нерегистриран)
Публикувано29.11.07 07:53



Бравос колега . Обаче това е важи по-дъртите брички .Тея които са с кнок сензот не работят така




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.