Тема
|
Октан коректор
|
|
Автор | d1ma (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.11.07 12:14 |
|
Автомобила е Вектра А Ц20НЕ с газова
Интересува ме как би повлияло на вървежа и разхода на газ, ако преместя октан коректора на 91, има ли смисъл от това и дали няма да навреди по някакъв начин
Благодаря за отговорите
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: d1ma]
|
|
Автор | gogo (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.11.07 17:18 |
|
като се има впредвид по-високото октаново число на газта - ще навреди.
Ако има 95/98 на 98 ще е на-добре . Колеги си правят експерименти да слагат различно съпротивление в този октан коректор но няма еднозначна позиция дали помага - понеже в компа има таблица и зададената стойност може да я няма там .
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: gogo]
|
|
Автор | d1ma (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.11.07 17:51 |
|
Точно това и аз имах предвид - по-високото октаново число на газта, но един квартален "майстор" твърди че този трик помагал и тъй като не съм убеден в правотата му реших да го подложа на дискусия тук.
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: d1ma]
|
|
Автор | hiu (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.11.07 18:07 |
|
малко акъл трябва да се усети6 че от позициите 95/91, 91 е по тъпата.
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: hiu]
|
|
Автор | d1ma (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.11.07 21:07 |
|
Ами не съм сигурен дали съм тъп.
Въпроса съм го подложил на дискусия и ако ти не желаеш да вземеш отношение с подплатено с доводи мнение, то по-добре не си чеши пръстите в клавиатурата.
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: d1ma]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 27.11.07 00:39 |
|
Е - вземи пробвай и после виж кой крив кой прав.
Аз подкрепям че като обърнеш на 91 ще върви по-зле.
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: imitev]
|
|
Автор | nik (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.11.07 12:49 |
|
Много зависи на каква газ ще попаднеш. Иначе съм пробвал няма кой знай каква разлика пали каточели по лесно на 91 . Основно има значение като караш на бензин.
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: d1ma]
|
|
Автор |
petyofito (Racing) |
Публикувано | 28.11.07 18:47 |
|
Това нее октан коректор бе хора,това се казва антидетонационен датчик,и почти нищо неможете да разберете когато го преместите!
|
|
|
ха-ха-ха
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: petyofito]
|
|
Автор | gogo (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.11.07 20:53 |
|
Батка ти наясно ли си по принцип какво се случва в така нареченото Еку ?
Според съпротивлението в този превключвател компа дава различно предварение на запалването
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: gogo]
|
|
Автор | roro (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.11.07 21:00 |
|
А това при колите с така наречения дис модул се прави автоматично -
но не се знае до колко е заложено в компа дали до 98 или до 100 октана . като гледам моя кошник няма разлика бензин газ - с дис модул и си мисля че авотматично се настройва на 100 октана
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: d1ma]
|
|
Автор |
javor_k (ентусиаст) |
Публикувано | 28.11.07 21:38 |
|
При мене аз се чудя защо колата ми има детонации при коректор в положение 95, а при 91 няма. Детонациите не са под 2000 оборота. Утре ще пробвам да върна на 95 и ще пиша резултата Може би трябва игра с делкото.
Или един аванс процесор
|
|
|
Мисля че стойностите бяха: 91Н - 440 Ома; 95Н - 220 Ома; 98Н - 0 Ома; 100Н - няма таблица в ЕКУ за такъв бензин. Освен предварението при палене се променя и броя импулси в секунда на инжектора (което обаче се вижда с осцилоскоп).
Октан коректора (така си се казва) има отношение при работата на бензин, защото ако не беше така никой нямаше да прави ТАР-ове (Time Advance Processor) за работа на газ, а щеше да врътне октан коректора и готово.
Редактирано от Astra1.8iGT на 29.11.07 07:38.
|
|
Тема
|
Re: Октан коректор
[re: Astra1.8iGT]
|
|
Автор | gogo (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.11.07 07:53 |
|
Бравос колега . Обаче това е важи по-дъртите брички .Тея които са с кнок сензот не работят така
|
|