|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола D4D
[re: Жopo]
|
|
Автор |
vaakata (непознат
) |
Публикувано | 15.06.06 13:14 |
|
Ami karalm sum gi i dvete! Znachi az sum fen na OPEL no Toyota sushto gi haresvam, i shte se pomucha da sum bezpristrasten! Na kratko Opela ne e losh no e straaaaasho tromav. Znachi po specifikacia ot 0-100 uskoriava za okolo 15.5 sekund koeto shte reche che i ladite shte ti se opuvat pri potegliane. Inache sled 80-90 km/h si e super ama do togava muka... Toyotata e na protivopoljnia polus, po pargava po bezshumna. Sega imame RAV4 no ne ot poslednia model ami ot zehme 2004 godina! Moga da ti kaja che D4d dizela e mnogo dobar. Liatoto gori okolo 7.1-7.3 nafta pri uslovie che 4x4 e postoianno vkliucheno. Otnosno interiora corollata otnovo e po dobria izbor. Kato cialo corollata e po soliden avtomobil. Za tez pari moje da obarnesh vnimanie i na novite ASTRI 17cdti. Ne sum karal takova neshto ama chuvam dobri otzivi za tiah a dizaina e napravo trepa4. No inache mejdu ASTRA CLASSIC i COROLLA niama ko da govorim. Ne sluchaino AUTO BILD koito na vsichkoto sa nemsko izdanie klasirat koroloata v chelnata 3-ka po nadejnost! Imai go v predvid.
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола D4D
[re: vaakata]
|
|
Автор | A4o (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.06.06 16:55 |
|
1. Относно AUTO BILD, знаем как се класират нещата. GM e доста недолюбвана в Германия.
2. Един приятел кара екотек с обикновена газова за 300лв.
3. След първи юли се очаква цените на горивата (т.е. акцизите) да се раздвижат сериозно!
Немското си е немско, като цени за подръжка и т.н.
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола
[re: A4o]
|
|
Автор |
Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.) |
Публикувано | 15.06.06 22:12 |
|
Имам впечатление от корола бензинови 1,4/90к.с. 200х год. и Опел Астра 1,8/90к.с. 1992 год.
Опела върви повече с по-голяма макс. скорост е, по стабилен е на пътя.
За корола по-икономична е, с климатик 140км/ч се подържат но не на всякъде, много чувствителен съединител - трудно се потегля без изръмжаване на двиг. на 1-ва, няма пъргавост до 4000об/мин. Корола и Иарис са турско производство, Авенсис се произвеждат във Великобритания (това е непотвърдено). Чистачките се пускат по много не интиутивен и неудобен начин (и фаровете също). Вози твърдо почти като опела, с една ръчка се управлява височина седалка и наклон облегалка едновременно, багажника е по-маломерен. Сервиза е един и се чака седмици за него. Плюсове: спирачките са по-добри, комфорта в купето и шумоизолацията са на ниво, по-икономична е с около литър-два/100км градско, извънградско харчи около 0,5-1л повече (с включен климатик). По-маневрена е една идея и предните седалки са по високо разположени. Има удобна стойка за крака на съединителя и за лакътя на ръката за скоростите, между предните седалки има повече място. Удобно управление за страничните огледала.
Харесал съм за икономичен автомобил:
Зафира C16CNG (Compressed Natural Gas) / 97к.с. произвежда се от 2002г, Астра на метан също се произвежда от 2004/2005г, но защо не се предлагат в БГ ?
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола
[re: Жopo]
|
|
Автор | copи (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.06.06 12:54 |
|
о, и освен всичко друго, астра класик и тоази корола са автомобили от 2 РАЗЛИЧНИ ПОКОЛЕНИЯ.Астрата е мейд ин 90-години, а королата е мейд ин 21 век
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола
[re: copи]
|
|
Автор | roro (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.06.06 13:41 |
|
абе ей , ти виждал ли си таквази хастра или наизуст говориш ????
И на мен по-принцип тойотата ми аресва повече ,ако може и версо да е по-добре ,ама и астрата си е убава и то мнооого. тойотата е с 5 бинки повече обаче . 5000 :1,8x =таман 2700 кила нафта от бензиностанцията / 5 на сто . ще стигнат докато фарлиш астрата :)) . по скапото в повечето случаи е и по убаво
| |
|
Королите не се правят само в Турция (!).
Последния модел са повечето от UK (говорим за новозакупен автомобил от БГ)
----
Лично аз съм се возил и в 2та типа автомобили, но не съм притежавал.
Принципно, тойотата е според мен е по-добрият избор.
Да не говорим, че (почти сигурно) ще я караш 5+ години без да мръдне грам.
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола
[re: roro]
|
|
Автор | copи (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.06.06 15:39 |
|
Карам хастра 1.7 тд изузо, и мн.добре знам какво значи Астра Класик.
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола
[re: copи]
|
|
Автор | gogo (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.06.06 17:48 |
|
абе копче . тази астра ,която си карал няма нищо общо с гореспоменатата .
все едно да сравняваш мойта вектра а с вектра ц . баси .
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола D4D
[re: Жopo]
|
|
Автор |
Stevek () |
Публикувано | 16.06.06 20:54 |
|
Не взимай класика, вземи си актуалната Aстра
малко сравнение макар и с Vauxhall който си е доста некачествена сглобка.
И въобще Made in UK ще рече скъпо но некачествено, просто там не се произвежда нищо ...
Макар и половин звездичка Астрата води ...
А за Королата минус са именно дизелите
| |
Тема
|
Re: Астра Класик 1.7 CDTI/80к.с. Vs. Тойота корола
[re: gogo]
|
|
Автор | copи (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.06.06 13:31 |
|
да илик, разбрах намека ти, но идеята беше, че съм запознат с астрите, и всичките и модели.Астра класик е модел от 1999 г., а тази корола за която се говори е модел 2003.Не става въобще въпрос за сравнение между последния модел астра и корола.Айде карай колелото и си слагай каска, да не си ожулиш главичката като паднеш.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|