Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:49 26.09.23 
Политика, Свят
   >> Македония
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема всеки разбира според своята порочностнови [re: Darkages]  
Автор mak ot Sofia (безпристрастен)
Публикувано22.11.19 13:17



Според теб в България не трябва нищо да се строи?
Защото в България много се краде. Дори в съседните страни се краде по-малко.
Затова в България не се прави втори лифт в Банско, по крайбрежието не можеш да построиш хотел.
Аз имам друго разбиране.
Ще ти кажа нещо лично. Една неделя със жена ми ходихме до Витоша. Като се върнахме - няма ми очилата. А си спомням, че като тръгвахме ги използвах. Слезнах пред блока и на един метален шкаф до съседния блок си виждам очилата. Паднали, като сме тръгвали. И човекът, който ги е видял на земята, просто ги е преместил, за да не ги настъпи някой.
Та обобщенията не винаги са 100% сигурни.
Народ всякакъв. Винаги има мошеници и идеалисти.
Има джебчии, а има (дори деца), намерят портофейл на улицата и го занесат в участъка.

Редактирано от mak ot Sofia на 22.11.19 13:19.



Тема Re: всеки разбира според своята порочностнови [re: mak ot Sofia]  
Автор Darkages (ветеран)
Публикувано22.11.19 13:34



Булевард "Левски" тук излезе около 120 млн. (близо 40млн. на километър), при реални максимум 40 млн.
Ти като инженер кажи това не е ли пладнешки грабеж и си представи какво е в цялата страна.



Тема Re: не е съвсем таканови [re: Darkages]  
Автор komitaO3 (български)
Публикувано22.11.19 13:49



+100



Тема за кой бул. Левскинови [re: Darkages]  
Автор mak ot Sofia (безпристрастен)
Публикувано22.11.19 13:54



имаш предид?
За повечето хора подновяване на булевард означава преасфалтиране.
Аз не съм архитект, а електроинженер.
Ще ти разкажа за една случка отпреди 1990. Строше се (престояваше се) един булевард, който сега се нарича Александър Малинов (пък имаше и време, когато се наричаше Людмила Живкова). Излизаме от работа в края на работния ден и на автобусната спирка един багер рови, дърпа и къса кабели. От зяпачите един вика на багериста: Ей, къде гледаш, късаш кабели, пари струват. Багериста: Ако искаш да знаеш струват 30000 лева. Знам защото миналата седмица аз ги полагах!!!
Обикновено при ремонт на булевард се подменя подземната инфраструктура. Страшно много пари отиват за промяна на електрическите кабели, за променяне на трасето на съобщителните кабели. Променя се и водопроводната мрежа. Хеле пък за тротоари, стълбове за осветление..., спирки на градския транспорт.
Бабата ме пита: Къде отидеха жълтите павета? Някой ги е откраднал


Та колко пари струва един булевард най-добре знае инвеститорът. По време на изграждането изникват ситуации, когато се налага промяна на плана, по който се извършва строителството.
Живял съм на ул. поп Богомил. Прекараха нов водопровод по модерен начин. На определени места се вкарва нещо като свредло, което върви хоризонтално. И на едно място свредлото спря. Оказа се, че е ударило в римска канализационна система от римско време.

Редактирано от mak ot Sofia на 22.11.19 13:59.



Тема Re: за кой бул. Левскинови [re: mak ot Sofia]  
Автор Darkages (ветеран)
Публикувано22.11.19 14:09







Тема разбирам, ченови [re: Darkages]  
Автор mak ot Sofia (безпристрастен)
Публикувано22.11.19 14:32



ББ, Портних и ГЕРБ не са ти симпатични


Нещо подобно имаше и в София. Само че вместо Портних беше Фандъкова. Начетох се на толкова негативни мнения за ремонта на ул. Граф Игнатиев, че още не съм ходил да мина по тази улица
Следях с интерес местните избори. И вместо да изберат Костадин Костадинов варненци избраха на първия тур този крадец Портних.
Пилеенето на общи, народни средства си е присъщо на централизираните власти.
Варна, както и София, са си визитни картички на България. Не съм много запознат с този епохален строеж, но доколкото знам стар, тесен, криволичещ булевард е направен като градска магистрала. Може би идеята е малко да се разтовари онзи булевард, който си спомням, че се наричаше Карл Маркс.
Предполагам, че Варна, както и София, въпреки хубавите планове, се задръства и отиването и връщането от работа поглъща доста време. Аз, откакто се помня, пътувах по 1 час на отиване и 1 час на връщане, т.е. работният ми ден ставаше 11 часа.
Когато се пенсионирах, една от радостите ми беше, че няма да прекарвам 10 % от ежедневието си по спирки и пътуване в градския транспорт




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2023 Dir.bg Всички права запазени.