Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:23 21.05.24 
Технически науки
   >> Машиностроене
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Re: Търся машинен инженернови [re: Timo]  
Автор hadjiyata (дядо)
Публикувано08.12.13 09:27



Е , щом си толкова уверен , че само "онези хубавци"

ще я свършат - тогава го свържи с доцентите .



Тема Re: Търся машинен инженернови [re: hadjiyata]  
Автор yuri32-213120 (непознат )
Публикувано09.12.13 16:20



Абе трудна работа ще е сам ама да видим. Сложното е да попадна на точния човек. Междувременно не пречи малко да се образовам та ето два въпроса.

Някой има ли представа, какъв фактор за безопасност се ползва за валове в машини. Виждам че има значение от материала, натоварванията и тн. Срещнах нещо за валове с шпонка 2,5 ?

Също така като става дума за закаляване каква е практиката да се обработят детайлите грубо след това закаляване и финална обработка примерно шлайфане... скъпа ми се струва тази процедура ?

или може да се обработят на 100% и след това закаляване ?? аз имам едни лагерни тела и вал ако се закалява след обработка няма ли опасност да се изкривят съответно да заминат допуските на кино ?



Тема Re: Търся машинен инженернови [re: yuri32-213120]  
Автор Timo (собствен ник )
Публикувано09.12.13 16:53



може да се обработят на 100% и след това закаляване ??
Да!
Казва се циментация, определено ти трябва професионалист така с драскане само се нарича идеен проект а истинското проектиране е съвсем друго.

Успехът се гради на знания и собствена религия!


Тема Re: Търся машинен инженернови [re: Timo]  
Автор yuri32-213120 (непознат )
Публикувано09.12.13 19:41



Може да бъркам но идеята на циментацията не е ли по-скоро с цел подобряване свойствата на повърхността ? износоустойчивост и тн.

B нормалните държави си продават неръждаема стомана закалена и темперирана ако така се води на български ? hardened ( quenched ) + tempered. до определени стойности. Tемперирана при 650 градуса - 23 HRC твърдост и YS - 650Mpa което ми върши идеална работа с фактор за безопасност 3



Тема Re: Търся машинен инженернови [re: Timo]  
Автор hadjiyata (дядо)
Публикувано10.12.13 12:24



Зависи от това каква дебелина на участъка искаш да постигнеш . А навъгледодяването и закаляването са различни неща .



Тема Re: Търся машинен инженернови [re: yuri32-213120]  
Автор hadjiyata (дядо)
Публикувано10.12.13 12:28



23HRC не е ли малко слабичко за зъбни колела ? Условно може да се приеме , че до 35-38HRC стоманата е подобрена .



Тема Re: Търся машинен инженернови [re: hadjiyata]  
Автор Timo (собствен ник )
Публикувано10.12.13 12:35



Предполагам!



Успехът се гради на знания и собствена религия!

Тема Re: Търся машинен инженернови [re: hadjiyata]  
Автор yuri32-213120 (непознат )
Публикувано10.12.13 16:05



При мен няма зъбни колела някой друг беше правил такива от 20х13. Аз правя вал, ос и лагерни тела.

След голямо умуване се оказа че май няма нужда от закаляване ако спазвам препоръките за проектна якост на материала по стандарта по който се водя
посочени са доста ниски коефициенти за сигурност 1,1 и 1,35 за статично напрежение.



Тема Re: Търся машинен инженернови [re: Юрий Митев]  
Автор sweep_1 (непознат )
Публикувано28.12.13 16:21



Здравейте, г-н Митев

Ако все още запитването Ви е валидно прочетете информацията, която Ви изпратих на лично съобщение до xtrememedia@abv.bg
После може да обсъдим подробности и ще Ви изпратя оферта.

Поздрави и весели новогодишни празници !



Тема Re: Търся машинен инженернови [re: Юрий Митев]  
Автор Glastar (непознат )
Публикувано02.12.20 19:24



Идея нямам колко зрави трябва да са нещата, затова ги правя барем пет пъти по здрави. На гайка слагам две федерки, три шплента, и накрая я заварявам с никелов електрод. Краката на леглото съм подсилил с жп релса, и съм ги спънал в диагонал с две траверси.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.