|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
Много ще е интересно, ако някой собственик на Нива каже нещо по въпроса. За мен, например, ще е интересно, дали наистина Нивата е толкова трошлива, защото аз никога не бих си купил нова кола, на която не мога да разчитам. Други въпроси, които ме интересуват са:
- какъв е разходът на гориво; вярно ли е, че средният разход е над 12 на сто км., а не както го дават по каталог 10 на сто;
- мнения за дилърите - НАР;
Учудвам се, че тук всички мнения, бележки, въпроси са от хора, които, макар и да "разбирачи", не са собственици на Нива.
Срува ли с, човек който е пълен лаик в областта на автомобилите, или другояче казано файтонджия, да си купи Нива, само защото просто е фен на руските коли (без никакъв опит с тях)?
| |
|
Шестнадесет години съм карал ЛАДА по Живково, та от НИВА ще се уплаша! И въпросът не е в това, че мразя тъпите западняци и не искам да им купувам скъпотиите, а в туй, че нежни и големи коли в София вече почти не могат да се движат. Да не говорим за предимствата зимъска. Да не говорим че примерно цялата генерация на НИВА е под сто лева /примерно/, а само задното гърне на МЕРЦЕДЕСА ми е 300 лева и то не от Балканстар. И аз бих искал повече мнения от притежатели, защото проучвам засега! А и просто някак си ме кефи, не мога да го обясня. Както в чепатия Г-клас има красота, така и в Нивичка-та! А, че раздатката виела - надали вие повече от лоша тъща!
| |
|
Здравейте,
Аз сам мениджър продажби на дилара в Бургас - " БАТ " ООД на официалния вносител на Лада - " Елва Авто "- София, затова ще си позволя да ти отговоря на въпросите до колкото мога. Говорим за Лада Нива 1.7 пълна инжекция , каса база - това е единстеният модел който се внася в България вече защото притежава сертификат Евро 4 и само той може да се продава на територията на Евро съюза.
- на въпроса ти дали е шумно купето като старите, отговора е НЕ, много по добра е от кам шум. Разговарял сам с директор на горско стопанство които от 30 год. кара Нива и е сменил различни модели в течение на годините и категорично сегашният модел е много по добре направен в това число и от кам шум.
- на въпроса колко харчи - при 90 км/ч. - 8,3 л.; при 120 км/ч. - 11,5 л.; градски цикъл - 10,5 км/ч. - разбира се има голямо значение кой и как я кара :)
- що се отнася до гаранцията, има голямо значение от кого я купуваш , гаранцията е 2 год. и можеш да разчиташ на тази гаранция на 100% при нас, включително и с точно определен график за смяна на маслото. На колата се прави предварително предпродажбена подготовка( някои фирми си я спестяват) която ключва цялостен оглед и пристягане на всички вразки, сглобки, нямаме нито една продадена кола направо така както е дошла от Русия без да предледаме всичко по нея. Така че няма да си хварляш гаранцията, нито ще сменяш уплатнения, масла, сегменти или каквото и там да е. До сега при стотици коли продадени от нас не си спомням счупена раздатка на гаранционна кола нито пак вие , тя е едно от най здравите места, освен ако целта ти не е да я тестващ колко издържа, но каквота и да стане гаранцията си я имаш. Теглили сме гаранционна кола на буксир на 100км. от Бургас без това да е наше задължение, но ние даржим на клиентите си и на името си. Колата е с хидравлика и волана се върти многа добре, нямя никакви усилия.
Ако си мислиш че това е празна реклама, може да заповядаш при нас и да покараш лично Нива за да прецениш сам как е волана, как е шума и как се държи на пътя. А мога да те срешна и с наши клиенти които имат закупини Ниви от нас и сами ще ти кажат по какви балкани ходят на лов и дали им се е счупило нещо до сега и какво значи ГАРАНЦИЯ.
- няма Нива с климатик от производителя, не се хващат да ги слагат и разните сирвизи за климатици, може да ги сложи само фирма вноситил на такав климатик, която и да му даде гаранция след това, за жалос е трудничко да се намери такава фирма, но не и невъзможно :), качествените са над 2000 $.
- Повечето отрицателни мнения за сегашният модел на Нива са или от хора които никога не са карали такава кола а разказват слухове и градски легенди или от такива които са попаднали на недобросъвестни търговци или на такива които са карали Жигули произвидено преди повече от 30 год. и си мислят че и сегашната Нивата щтом у руска е на сущото ниво без да е мръднала 30 год.
Лек ден и добре дошли при нас, дори и да е само на един разговор :)
| |
|
Lada NIva 2007, благодарим за труда, който си си направил да драснеш два реда. Аз със сигурност ще купя НИВА към Нова година и защо не от Вашата фирма, след като уважавате потенциалните клиенти - фактът, че сте се включили в дискусията. А това, че има хора, плюещи по всичко руско, не трябва да ти прави впечатление - тях си ги знаем още от зората на "демокрацията"! Със здраве!
| |
|
Винаги си добре дошъл при нас и с каквото можем ще помогнем :)
| |
Тема
|
Re: Lada NIva 2007
[re: ogorogo]
|
|
Автор |
Frysco (невъзпитан) |
Публикувано | 12.09.07 21:19 |
|
Между другото, сега ходихме на море с нова-новеничка Нива 1.7 инжекцион, та съм събрал впечатления.
Много е тихичка, изненада ме.Раздатката се чува, но в пъти по малко от стара нива.Волана без усилвател е лек и в движение и на място.А как спира и как върви, думи нямам.Много съм възхитен и от двете, значи колата определено си струва парите.
Тази която карахме, беше НАР-ска, хората казаха че нямат никакви оплаквания от гаранционния сервиз.
Елате повече!
| |
Тема
|
Re: Lada NIva 2007
[re: Frysco]
|
|
Автор |
ogorogo (непознат
) |
Публикувано | 13.09.07 19:03 |
|
Леле, аферим на братугите. Вземвам я след Нова Година, само да сбера транците. Ама по принцип има НИВИ със серво на волана, нали?
| |
|
Аз съм в процес на покупка на такава нива.
Някои от екстрите са серво, централно заключване, аларма, парктроник.
Bеer? Mоre?
| |
|
И от кого реши да купиш? Пиши някои подробности и цени, ако бъдеш така любезен!
| |
|
Е купих си.
Шумничка е. Трудно ми е аз да преценя - малък стаж имам, но по думите на един приятел - с доста стаж, новите са малко по тихи.
Колко харчи - не мога да кажа, за сега сме навъртяли само 100 км та .... - очаквайте включване.
Седалките са по удобни.
По високо оборотна е, което си има и положителни и отрицателни страни.
Разбира се превключването към 4X4 и обратно си е точно толкова проблематично колкото и при старите.
Малко по бързо ускорява.
Bеer? Mоre?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
|
|