|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Гласуване за най-добър флаш сайт
|
|
Автор |
mbtutu (вожд) |
Публикувано | 10.08.05 11:56 |
|
| |
Тема
|
Re: Гласуване за най-добър флаш сайт
[re: mbtutu]
|
|
Автор |
microsoft (член) |
Публикувано | 10.08.05 14:00 |
|
много рядко съм виждал флаш да се използва за нещо повече от безсмислени демонстрации - вижте ме кво мога - или дразнещи глупости.
И номинираните ми затвърждават мнението.
| |
Тема
|
[re: microsoft]
|
|
Автор |
BPAHA (Свобода) |
Публикувано | 10.08.05 16:38 |
|
колко милиона се изиграха за да вкарат флаш в уеб
Flashits
Малък лист, ключ към златната врата
През нея мина Врана, отлетя.
| |
Тема
|
[re: BPAHA]
|
|
Автор |
ghs (познат) |
Публикувано | 11.08.05 08:38 |
|
И за КЪВ да го правим?
| |
Тема
|
глупости
[re: microsoft]
|
|
Автор | Max (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.08.05 16:06 |
|
Айдееее, поредният "аз съм програмист и мразя флаш щото мама така ми е казала". Нека се върнем назад във времето, когато беше достатъчно просто да убиеш един съблезъб-тигър, за да си щастлив.
| |
Тема
|
Re: глупости
[re: Max]
|
|
Автор |
BPAHA (Свобода) |
Публикувано | 11.08.05 16:09 |
|
по-скоро за да си жив, не да си щастлив 
Ключ към златната врата
| |
|
не мразя флаш защото съм програмист, а просто като потребител. Дори нямам нищо против самата технология. Обаче факт е, че от 100 страници с флаш, в 98 е просто излишен. Използва се или за безсмислена демонстрация на 'умения' (ефекта е още по-ужасен ако такива липсват, както е в общия случай) , или за въртящи се и подскачащи дивотии.
| |
|
ако оставим на страна момент анимационите филми, чието място е в Cartoon Network, и да питаме някой безпристастен по темата какво би казал за сайтовете които представляват един общ swf файл.
Какво би казал например GoogleBot 
Ключ към златната врата
| |
Тема
|
[re: BPAHA]
|
|
Автор | Max (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.08.05 14:38 |
|