Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:51 20.09.24 
Фен клубове
   >> Хари Потър
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | >> (покажи всички)
Тема Interview s Rowlingнови  
Автор Very_Bad_Girl (мнооо Bad)
Публикувано19.09.02 22:33

taka poneje me murzi da post-na linka 6te vi go napi6a na angliiski.4isto novo e ot dneska
p.s. L. e reporterkata
L.:how do you feel now when the cort case is over?
J.K.R.:I`M So relieved.this case has draged on for a few years.i`m a really happy woman today!
L.:how do you feel about the fact that she made up so many things to try and win the case?
J.K.R.:you can imagine the relief that the truth is finaly out here.while it was going on there`s nothing you can say,you feel powerless!
L.:there have been quite a few rumors when book 5 will be out-when do you think it will be ready?
J.K.R.:there is a quite lot of book done-that`s all i want to say because if i give a date and then i pass it everyone will be upset.i will say that i have an beginning,
a middle and a end-you could read it all the way trough and i know that lots of Harry Potter fans will say-just give it to us-but i`m a bit prefectionist and i want a bit more time to tweak.i really am gettin there and i have to laugh when i read about writers blocik because i don`t think i`ve ever been blocked in my life.i`m loving the writing and now the revising and i`m gettin on really well!
L.:you cannt tell us if it will be weeks or months?
J.K.R.:i`d radder not say in case i have a buss acident and things get knocked off track.it wont be too long that`s what i`ll say!
L.:is there anything you could tell us about book 5,any new charakters?
J.K.R.:well we`ve obviusly got a new defence agenst the dark artz professor because professor moody wouldn`t want the job again having been locked in a trunk for a year!it is a women this time.you may see alittle more of Mundungus and there is a new song for the sorting hat.
L.:is the book going to be long as the last one?
J.K.R.:well it allready passed prisoner of azkaban so i think yes.
L.:do you keep an eye on the internet and all the rumors about when the new book will be out?
J.K.R.:for my own mental health it is best not to go onto the internet and type harry potter too ofthen because it is scary!i will say that while the case was going someone told me to go and have a look at a couple of fan sites and i did and they were very,very suportive to me!it meant allot to me in a time when i was wondering wheter anyone would ever belive me that i hadnt stollen from someone else.i`d like to say thank you to thoose people.
l.:finaly what is your message to children who`ve been waiting for the next book 2 and a half years?
J.K.R.:it is coming and it is allot nearer than than you`d think if you read some newspapers-just trust me!

i`m not your bitch!
don`t hang your shit on me!

Тема Re: Interview s Rowlingнови [re: Very_Bad_Girl]  
Автор diva_magiosni4ka (luda fenka)
Публикувано20.09.02 13:41

Kak moje triabva6e da postne6 linka 6toto men pak me marzi da go 4eta!

This is how you remind me...

Тема Re: Interview s Rowlingнови [re: diva_magiosni4ka]  
Публикувано20.09.02 16:08

ami v interview to stava duma 4e 5-tata kniga e po4ti zavur6ena,spe4eli nqkakvo delo
dneska 4etoh 4e rowling bila bremenna v 3-q mesec

i`m not your bitch!

Автор magica (re-Animated)
Публикувано20.09.02 16:38

trqbva6e naistina da postnet link-a 6toto v toq format se 4ee ujasno trudno>...

The Reanimation is in Progress

Тема Re: Interview s Rowlingнови [re: magica]  
Автор diva_magiosni4ka (luda fenka)
Публикувано20.09.02 18:39

Blagodaria ti za kratkoto obiasnenie sega niama da se ma4a da go 4eta:PPP

This is how you remind me...

Публикувано20.09.02 18:54

nqma problemi
za magica-ami sq i ti malko da se pomu4i6

i`m not your bitch!

Автор Laa_Laa (nacupena)
Публикувано20.09.02 23:14

a koi te kara da go 4ete6

The power gives you a lot of responsibilities...

Тема Re: Interview s Rowlingнови [re: Laa_Laa]  
Публикувано21.09.02 00:16

Rowling naistina e bremenna v 3-q mesec

i`ll be your sorceres,your hearth`s magician!

Автор Punk the Best (непознат)
Публикувано21.09.02 01:05

Да разбрахме,обаче мъжа й не ви ли прилича адски много на Харито,а тя на Хърмаяни-може ще има подобно развитие в книгата и ще си направят малки
Харимаянчета :)

Тема Re: Interview s Rowlingнови [re: Punk the Best]  
Публикувано21.09.02 03:34

muja i 4e prili4a na harry prili4a ama kak moje6 da q sravni6 s onaq grozotiq deto igae hermione.molq te nedei da govori6 taka.pla6i6 me

i`ll be your sorceres,your hearth`s magician!

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | >> (покажи всички)
Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  

Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.