|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема
|
Възможно ли е да бъдат обяснени:
|
|
Автор |
paparosko (толерантен) |
Публикувано | 21.03.12 22:00 |
|
Възможно ли е да бъдат обяснени:
Телепатията, прекогницията, психокинезата, преживяванията на прага на смъртта, осъзнатите сънища, различните видове синхроничности, множествените личности, плацебо ефекта, образите проектирани извън мозъка, усещанията за илюзорния крайник, ясновидството, ясночуването, говорене на непознати езици под хипноза, спомените от минали времена (минало прераждане) под хипноза, безкръвните операции, всичките видове кинези, ефектът на полтъргайста, телепортацията, левитацията, раздвояването на личността и още много други феномени?
Може би да, позовавайки се на Холографския модел на вселената.
Никога не казвай никога!
| |
Тема
|
Re: Възможно ли е да бъдат обяснени:
[re: paparosko]
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 21.03.12 22:05 |
|
Аз предпочитам обяснението в любов, че Богиня ме обича, души и разни други товари.
Иначе, да може, ако приемем, че Холографският образ са всъщност всичките Паралелни реалности съществуващи едновременно от един или няколко лъча сътворени. И по някакъв начин човек се прехвърля от един холограмен на друг образ и Вселена. Но ще ми се всичко това да е дело на Любовта.
Вече да уточня, че нямам приятели в Дира, така че не си мислите глупости.
| |
Тема
|
Холографският модел и психокинезата
[re: paparosko]
|
|
Автор |
paparosko (толерантен) |
Публикувано | 21.03.12 22:13 |
|
Ето една малка извадка за психокинезата (ПК) от книгата "Холографската вселена" на Майкъл Толбът:
"...Друг изследовател, чиито идеи относно ПК са подобни на тези на Бом, но който прави стъпка напред, е Робърт Г. Джен, професор по космически науки и почетен декан на факултета по инженерни и приложни науки в Принстънския университет. Той се включва в изследването на ПК съвсем случайно. Бивш консултант за НАСА и Министерството на отбраната, неговата първоначална област на интереси е тягата на дълбокото пространство. Всъщност той е авторът на физика на електрическата тяга, водещ учебник в областта, и дори не е вярвал в паранормалното, когато една студентка отива при него и го моли да надзирава един ПК експеримент, който тя иска да извърши като независим изследователски проект. Джен неохотно се съгласява, а резултатите са толкова провокативни, че го вдъхновяват да основе Лабораторията за изследване на инженерни аномалии в Принстън през 1979 г. Оттогава учените от лабораторията не само откриват убедителни доказателства за съществуването на ПК, но събират и повече данни по предмета от който и да било друг в страната.
В серия от експерименти Джен и сътрудничката му, клиничният психолог Бренда Дън, използват уред, наречен генератор на случайни събития (ГСС). Като се опира върху един непредсказуем естествен процес, какъвто е радиоактивният разпад, ГСС е в състояние да произвежда поредица от случайни бинарни числа. Такава поредица може да изглежда примерно така: 1, 2, 1, 2, 2, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 2, 1. С други думи, един ГСС е вид автоматичен хвърляч на монети, способен да произведе извънредно голям брой числа от хвърляния на монети за много кратко време. Както всеки знае, ако подхвърлите монета със съвършено еднакво тегло 1000 пъти, резултатите ще бъдат 50/50 разделени между ези и тура. В действителност, при 1000 хвърляния разделението може да варира малко в една или друга посока, но колкото по-голям е броят на хвърлянията, толкова по-близо до 50/50 съотношение ще се стигне.
Това, което Джен и Дън правят, е да поставят доброволци пред ГСС, които да се концентрират върху създаването на ненормално голям брой резултати ези или тура. В хода на буквално стотици хиляди опити те откриват, че доброволците действително, само чрез концентрация, оказват малко, но значимо влияние върху резултата на ГСС. Откриват и две други неща! Способността да се произвеждат ПК ефекти не се ограничава до неколцина надарени индивиди, но е присъща на повечето доброволци, които те проверяват. Това подсказва, че повечето от нас притежават някаква степен на ПК. Те откриват също, че различни доброволци създават различни и последователно отличаващи ги един от друг резултати, които са толкова своеобразни, че Джен и Дън започват да ги наричат „подписи".
В друга серия от експерименти Джен и Дън използват уред, подобен на познатата ни игра пинбол, при която с ръчка се изтласква топче, преминаващо през различни препятствия и цели. Този уред позволява 9000 топчета за игра с диаметър 2 см да се завъртат около 220 найлонови щифта и да се разпределят в 19 съда на дъното. Уредът е поместен в една плитка вертикална рамка три метра висока и метър и осемдесет широка с прозрачно стъкло отпред, така че доброволците да могат да виждат топчетата, когато те падат и се събират в съдинките. Нормално е повече топчета да падат в централните съдинки, отколкото в крайните, а цялостното разпределение изглежда като камбановидна крива. Както при ГСС, Джен и Дън разполагат пред машината доброволци, които се опитват да вкарат повече топчета в крайните съдинки, отколкото в централните. И отново, в хода на голям брой игри, операторите били в състояние да създадат малка, но измерима промяна в разпределението на топките. В експериментите с ГСС доброволците само упражняват един ПК ефект върху микроскопични процеси - разпадът на радиоактивно вещество, - но експериментите с топчетата разкриват, че участниците могат да използват ПК, за да въздействат върху обектите и във всекидневния свят. Нещо повече, „подписите" на лицата, които участват в ГСС експериментите, отново се проявяват в експериментите с топчетата, което показва, че ПК способностите на дадено лице остават същите при различни експерименти, но са различни при отделните хора, също както варират и талантите. Според Джен и Дън: „Докато малки сегменти от тези резултати могат основателно да не бъдат взети под внимание, тъй като се приближават твърде близко до случайното поведение, за да оправдават преразглеждане на господстващите научни догми, взет в своята съвкупност целият масив от данни установява неоспоримо отклонение в съществени пропорции."
Джен и Дън мислят, че техните открития могат да обяснят предразположението, което някои хора като че ли имат, да влияят зле на машините и да карат апаратурата да работи лошо. Един такъв човек е физикът Волфганг Паули, чийто талант в тази област е толкова легендарен, че физиците шеговито го наричат „ефекта на Паули". Твърди се, че самото присъствие на Паули в някоя лаборатория кара стъклени апарати да експлодират или чувствителни измерителни уреди да се разцепват на две. В един особено знаменит инцидент физик пише на Паули, за да му каже, че не може да го обвини поне за последното и мистериозно разпадане на сложна част от оборудването, тъй като Паули не е бил там. С изненада обаче разбрал, че Паули е преминавал край лабораторията с влак точно в момента на злополуката! Джен и Дън смятат, че известният „ефект на дяволчето", тенденцията внимателно изпитани части от оборудването да претърпяват необясними неизправности в най-абсурдно неподходящите моменти, често описван от летци, самолетни механици и военни оператори, може също да бъде пример за несъзнателна ПК активност.
Ако нашият ум може да протяга ръка и да променя движението на каскада от топчета или действието на дадена машина, каква странна алхимия би могла да обясни подобна способност? Джен и Дън смятат, че тъй като всички познати физически процеси притежават двойственото измерение на вълна/частица, не е неоснователно да приемем, че съзнанието работи по същия начин. Когато е подобно на частица, то изглежда се локализира в нашите глави, но в неговия вълноподобен аспект съзнанието, като всички вълнови феномени, може също да влияе от разстояние. Те смятат, че един от тези ефекти на далечното повлияване е ПК.
Но Джен и Дън не спират тук. Те смятат, че самата реалност е резултат от интерференцията между вълновите аспекти на съзнанието и вълновите структури на материята. Обаче, както и Бом, те не вярват, че съзнанието или материалния свят могат да бъдат продуктивно представени в изолация, или дори, че ПК може да бъде мислена като трансмисия на някакъв вид сила.
„Поуката е може би по-тънка" - казва Джен. - Може би тя е, че такива понятия са просто неприложими, че няма полза да говорим за дадена абстрактна среда или за някакво абстрактно съзнание. Единственото нещо, което ние можем да преживеем, е вза-имопроникването на двете по някакъв начин."
Ако ПК не може да бъде смятана за предавката на някакъв вид сила, каква терминология може по-добре да обобщи взаимодействието между ума и материята? Обмисляйки това, подобно на Бом Джен и Дън предполагат, че ПК действително включва една размяна на информация между съзнанието и физическата реалност, обмен, който следва да бъде мислен най-малкото като поток между материалното и психичното, а повече като резонанс между двете. Значимостта на резонанса се усеща и коментира дори от доброволците в ПК експериментите, в това че най-често споменаваният фактор, свързван с успешното изпълнение е достигането на чувство за „резонанс" с машината.
Един доброволец описва усещането като „състояние на потапяне в процеса, което води до загуба на самоосъзнаването. Аз не чувствам да имам някакъв пряк контрол върху машината, по-скоро някаква мар-гинално влияние, когато резонирам с нея. Аз съм в резонанс с машината. Това е като да бъдеш в кану: когато то върви накъдето искам, аз плавам с него. Когато не го прави, аз се опитвам да прекратя плаването и да му дам възможност да се върне към резонанс с мен."
Идеите на Джен и Дън са сходни с тези на Бом в няколко други отношения от ключово значение. Подобно на Бом те смятат, че понятията, които ние използваме, за да опишем реалността - електрон, дължина на вълната, съзнание, време, честота - са полезни само като „организиращи информацията категории" и не притежават независим статут. Те смятат също, че всички теории, включително тяхната собствена, са само метафори. Въпреки че не се отъждествяват с холографския модел (а тяхната теория фактически се различава от начина на мислене на Бом в няколко много значими отношения) те наистина признават припокриването. „В степента, в която ние говорим за едно значимо опиране върху вълновото механично поведение, има известна общност между това, което ние предполагаме, и холографската идея -казва Джен. - Тя придава на съзнанието способността да функционира в един вълново механичен смисъл и така да се възползва, по един или друг начин, от цялото пространство и време."
Дън е на същото мнение: „В някакъв смисъл холографският модел може да бъде възприеман като назоваващ механизма, чрез който съзнанието взаимодейства с тази вълново механична, първична, осезаема голяма степен и по някакъв начин я превръща в използваема информация. В друг смисъл, ако си представите, че индивидуалното съзнание има свои собствени характерни вълнови структури, вие можете да го видите - разбира се, метафорично - като лазерът с една определена честота, която се припокрива с една конкретна картина в космичната холограма."..."
Наистина както казват древните: "Светът е ментален!"
Светът е това, което е нашия ум, което са нашите мисли, което е нашето съзнание.
Никога не казвай никога!
| |
Тема
|
Re: Холографският модел и психокинезата
[re: paparosko]
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 21.03.12 22:22 |
|
"Светът е това, което е нашия ум, което са нашите мисли, което е нашето съзнание. "
Света може да е всичко. Света трябва да се обяснява с нашият ум, мисли, чувства, съзнание, мечти. Това е пътят към щастие. На правилна посока си, само, че малко, леко недоразвита. АЗ ТИ ПОКАЗВАМ ПО-СЪВЪРШЕНА ИНФОРМАЦИОННА ВЪЛНА.
А не с чужди и плашещи и на никому ненужни формули и обобщения и глупости. Да, това вреди на хората и не ги прави щастливи.
Да, точно това исках да направя и се опитвах. Да прецакам системата на вероятностите чрез покера и световната борса с обмяна на валута, но просто не съм се развил достатъчно. Не можех да хакна системата и логаритъма. Опитвам още и си играя, за без пари просто като опити и дано някога се получи.
Но мисля, че тези Информационни вълни не са толкова важни за мен. За мен номер едно е любовта. От хазарт не успях да спечеля, а като не ми върви и в любовта и ми е гадно и тъжно.
Тези неща дето ги пишеш не са нови като Информационни вълни за мен. И доставят щастие на хората чрез хазарта и дрогите.
Но това да ме харесват е НОМЕР, НОМЕР ЕДНО. НЕСРАВНИМО Е. ПРОСТО.
Вече да уточня, че нямам приятели в Дира, така че не си мислите глупости.
| |
|
Може ли човек загубил някой от крайниците си в определени моменти да го усеща "съвсем реално", като напълно съществуващ?
Ето някои отговори на този въпрос, свързани с Холографския модел:
"...За повечето от нас е очевидно, че чувствата ни на любов, глад, гняв и т. н. са вътрешни реалности, а звукът на свирещ оркестър, топлината на слънцето, мирисът на изпичащ се хляб и т. н. са външни реалности. Не е толкова ясно обаче как нашите мозъци ни дават възможност да разграничаваме двата вида реалности. Прибрам например отбелязва, че когато погледнем някого, образът му в действителност е върху повърхността на нашата ретина. Но все пак ние не възприемаме този човек като съществуващ върху ретината. Ние го възприемаме като съществуващ в „света извън нас". По същия начин, когато си ударим пръст на крака, усещаме болката в него. Но реално тя не е там. В действителност болката е неврофизиологически процес, който протича някъде в мозъка ни. Как тогава нашият мозък е в състояние да предаде множеството неврофизиологични процеси, проявяващи се като наше преживяване, които са все вътрешни, и да ни подлъже да мислим, че едни са вътрешни, а други са разположени извън границите на нашето сиво вещество?
Да създава илюзията, че нещата са разположени там, където не са, е най-типичният признак на една холограма. Както бе споменато, ако погледнете някоя холограма, тя като че ли има пространствена протяжност, но ако прекарате ръката си през нея, ще установите, че там няма нищо. Въпреки това, което ни казват сетивата ни, никакъв инструмент не ще улови присъствието на някаква ненормална енергия или вещество там, където холограмата изглежда да виси. Така е, защото холограмата е виртуален образ - образ, който изглежда разположен някъде, където не е, и пространствената му протяжност е не по-голяма от тази на триизмерния ви образ, който виждате, когато се погледнете в огледалото. Точно както този образ е разположен в живачната амалгама, нанесена върху задната повърхност на огледалото, така действителното местоположение на една холограма е винаги във фотографската емулсия върху повърхността на филма, на който е записана.
Допълнително доказателство, че мозъкът е в състояние да ни подлъже да мислим, че вътрешни процеси са разположени извън тялото, идва от физиоло-га Георг фон Бекеши, носител на Нобелова награда. В серия от експерименти, проведени в края на 60-те години на XX в., Бекеши поставя вибратори върху коленете на участниците в тях, като те са с превръзка на очите. След това променя честотата на вибриране на инструментите. Докато го прави, той открива, че може да накара подопитните да преживеят усещането, че източникът на вибрацията се прехвърля от едното коляно на другото. Ученият установява, че дори може да накара участниците в експеримента да усетят източника на вибрация в пространството между техните колене. Накратко, той показва, че хора имат способността да изпитват привидни усещания в места на пространството, където те нямат абсолютно никакви сетивни рецептори".
Прибрам смята, че работата на Бекеши е съвместима с холографския възглед и хвърля допълнителна светлина върху това как интерефериращите вълнови фронтове - или както е при Бекеши, интерфериращи-те източници на физическа вибрация - дават възможност на мозъка да определи местонахождението на някои от своите преживявания извън физическите граници на тялото. Той смята, че този процес може да обясни и феномена „илюзорен крайник", или усещането, което имат хора, претърпели ампутация, че липсващият крак или ръка все още са на мястото си. Често те преживяват свръхестествено реалистични гърчове, болки и пробождания в тези илюзорни придатъци, но може би преживяваното е холографският спомен за крайника, който все още е записан в интерференчните картини в техните мозъци..."
В един ментален свят всичко е възможно.
Вселената е сбор от неограничени възможности.
Никога не казвай никога!
| |
Тема
|
Re: Усещанията за илюзорен крайник
[re: paparosko]
|
|
Автор |
blood2 () |
Публикувано | 21.03.12 22:47 |
|
И тази Информационна вълна я знам и я гледах по Дискавъри.
Но Щом искаш пътят към щастието, ще ти го предоставя.
Представи си, че тялото ти не е тяло. Тялото ти е просто клавиатура или мишка. Тоест инструмент, а не същността. Когато живееш и играеш играта наречена живот ти просто цъкаш по определени клавиши или мишката и ако клавишите или мишката не е добра, то се получава грешен резултат. Душата ти може много повече, много по-добре да играе, на клавиатурата е скапана или мишката и бутоните и не става. Проблема е в генетиката по рождение, тоест устройството, а не в душата.
И каква е основната ни цел в живота тогава?
Да си възприемем тялото. Да го въприемем като инструмент и че ние сме нещо супер, мега хипер по-голямо от тялото. Тялото е просто малка мишка, а ние сме нещо много, много по-голямо и сложно. Но е много трудно да боравим с това нещо пък и е то ново за нас и не е част от тялото ни генетично съвършено, а е просто една дървена клавиатура или скапана мишка.
Трябва да я почувстваме като едно цяло. Трябва да почувстваме тялото си като едно цяло, като едно мъничко цяло, което прецизно трябва да се научим да владеем. И научим ли се се получават и добри Аури и водата се зарежда с положителна енергия и ставаме щастливи.
Ето, дадох ти СВРЪХ МЕГА ЯКА ИНФОРМАЦИОННА ВЪЛНА И ТО БЕЗПЛАТНО, ЗАЩОТО Я ПОИСКА.
Моля те само за едно. Моля те никога да не си мислиш, че мразя хората, а че само ги обичам.
Вече да уточня, че нямам приятели в Дира, така че не си мислите глупости.Редактирано от blood2 на 21.03.12 22:49.
| |
Тема
|
Re: Холографският модел и психокинезата
[re: paparosko]
|
|
Автор |
Exaybachay (нямам идея ....) |
Публикувано | 22.03.12 00:20 |
|
Светът е това, което е нашия ум, което са нашите мисли, което е нашето съзнание.
И ако на един човек мислите, умът и съзнанието са коренно различни, и противоположни от на друг индивид, тогава кое "това" ще е светът?
--------------------
.... не заслужавам!
| |
Тема
|
Re: Холографският модел и психокинезата
[re: Exaybachay]
|
|
Автор |
paparosko (толерантен) |
Публикувано | 22.03.12 19:36 |
|
И ако на един човек мислите, умът и съзнанието са коренно различни, и противоположни от на друг индивид, тогава кое "това" ще е светът?
"Това" в крайна сметка е "реалността" (вътрешната илюзорна реалност) на всеки един от нас, създадена благодарение на ума, мислите, съзнанието...
Никога не казвай никога!
| |
Тема
|
Re: Холографският модел и психокинезата
[re: paparosko]
|
|
Автор |
Exaybachay (нямам идея ....) |
Публикувано | 22.03.12 20:22 |
|
Aaa хахахахха чакай сега - значи това, което ти казваш е светът и истинната реалност, а когато някой ти противоречи то неговото е илюзорната реалност, като същевременно излиза, че и при двамата е създадена (реалността) благодарение на ума, мислите и съзнанието ...... нали сещаш се, че очаквам да обясниш по кой аршин става този номер и как определяш "това"
--------------------
.... не заслужавам!
| |
Тема
|
Re: Холографският модел и психокинезата
[re: paparosko]
|
|
Автор |
Шпaгa () |
Публикувано | 22.03.12 20:24 |
|
"И ако на един човек мислите, умът и съзнанието са коренно различни, и противоположни от на друг индивид, тогава кое "това" ще е светът?"
"Това" в крайна сметка е "реалността" (вътрешната илюзорна реалност) на всеки един от нас, създадена благодарение на ума, мислите, съзнанието...
Ето това вече ми звучи абсурдно. Ти май си привърженик на солипсизма?!
Мечта --
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|