Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:59 30.04.24 
Технически науки
   >> Енергетика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови  
Автор Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ)
Публикувано27.07.15 09:44



Трябва обаче да се поувеличи компресията, което не е евтина процедура. Но кпд-то може да се покачи неимоверно.

Не е желателно приложението за транспортни средства на така(не фабрично) преобразуваните бензинови двигатели.


Не са нужни и големи метанови бутилки - повече за старт.





Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: Heoбoгoмил]  
Автор ramzes1977 (ентусиаст)
Публикувано27.07.15 13:34



Баси , Печките от отдаван са на метан бре !





Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: ramzes1977]  
Автор Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ)
Публикувано27.07.15 15:31



Електрогенератори бре!





Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: Heoбoгoмил]  
Автор dian_dimitrov-60955 (uguoT)
Публикувано28.07.15 14:36



май ти е стара информацията


http://www.biopowerbg.com/cogeneration.html

бачкат си май по 2 а третия почива естествено кога има газ. Ако се загледаш в датите май са от преди 3-4 години.

Иначе не виждам проблем "дизеловия" двигател да си работи само на природен газ а не както сега ги "преработват" - работи си на дизел колкото да запали сместа а на входящия въздух има дросел и смесител за газта. Всичко е въпрос на сметки да се достигне налягането (температурата) за да се запали гориво-въздушната смес.

Я вземи малко попрочети за историята на двигателите и тогава пиши. Все пак нещо не ми се връзва ниското КПД и защо да не се гори в газо-турбинен двигател ама... кой знае сигурно има обосновка.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"

Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: dian_dimitrov-60955]  
Автор Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ)
Публикувано28.07.15 18:37



Както виждаш, докарали са го на 50%КПД и най-вероятно няма свещи. Говорехме за ефективност в тогози клуб! И това далеч не е най-доброто!



Метанът няма нужда от чак толкова големи компресии за запалване.
Метанът също може да дава импулсо-енергия автотермично, като въздуха/азота. И то при доста по-изгодни компресии.



Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: Heoбoгoмил]  
Автор dian_dimitrov-60955 (uguoT)
Публикувано29.07.15 17:27



Просто толкова е КПД-то на "дизеловия" двигател. Ако се поразгледаш ще видиш че "дизеловия" е с по-високо КПД от бензиновия - има си съвсем научно обяснение, просто работи при по-високо налягане от там температура и за това кпд-то е по-високо т.е. обикновен топлинен двигател. При газо-турбинните вече по спомени КПД-то е по-голямо по спомени.

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"


Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: dian_dimitrov-60955]  
Автор Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ)
Публикувано29.07.15 18:15



На моменти кпд-то на дизелите става прекалено голямо. Толкова голямо, че двигателят може да се потроши, а спирането на горивото не решава проблема.
Безконтактните машини на батко ти Тесла могат да удържат този режим и да използват "импулсо-енергията" му.

При Отовите ДВг също би могъл да възникне подобен режим, макар и по-контролируем - свещите. За автотермия не е задължително работният газ да е въздух/азот. Горивото е за старт, после "автотермията" може да си се самоподдържа. За поддържането/контролирането на автотермията пак е необходима системата на Тесла - хибрид.

Клетките "на Юл Браун" са много подходящи за товар в системата на Тесла. И не само това.



Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: Heoбoгoмил]  
Автор dian_dimitrov-60955 (uguoT)
Публикувано31.07.15 21:34



На моменти кпд-то на дизелите става прекалено голямо. Толкова голямо, че двигателят може да се потроши, а спирането на горивото не решава проблема.

не те знам какво си пушил ама и аз искам :)

Пич, вече ти обясних от къде идва проблема с умирането на дизела
https://www.youtube.com/watch?v=NHLljzlk2pk
из тубата е пълно с такива клипчета, на места е обяснено и с анимации. Ако мислиш че всичко иде от това че по някакъв начин този двигател нищо не харчи а развива гига-мега-мощност.... иди се прегледай

"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"


Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: dian_dimitrov-60955]  
Автор hidrazin4o (старо куче)
Публикувано01.08.15 02:02



Що са занимаваш с тоя малоумник?
Убий глупака с мълчание.





Тема Re: Метанови уредби - няма нужда от запалителни свещинови [re: dian_dimitrov-60955]  
Автор Heoбoгoмил (ХЕРМАФРОДИТОЛОГ)
Публикувано01.08.15 14:55



Няма нужда да ти обяснявам! Ти трябва да си признаеш!




Нищо не е обяснено, НЕ ЛЪЖИ! Да показвам ли двигатели дори без масло, които стигат до такъв режим?



P.S.

Не знам, какво ти дават да пушиш адептите! Криво ли ти е пространството?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.