|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
Благодаря за линка. И без това ме мързи да се ровя из data.bg за музика , а каквото намеря то е само video.
Aкo си тъп , то обикновенно е за цял животРедактирано от .:|*_DarK_WizzarD*_|:. на 24.05.05 12:25.
| |
|
10x, Vader!
- сайт за фентъзи и фантастика
| |
|
Ар ю токин ту ми?
Dark Side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural...
| |
|
Напротив, има нещо съвсем смислено в думите ми, и то е че в новите серии повече от половината музика е взета от старите филми, което не я прави нова, нали така? А от чисто новите теми има само една която ми хареса и казах коя е... Джон Уилямс наистина е започнал да се изчерпва и това е факт, но човека има рутина и знае как от банална тема може да направи добре звучащ трак, въпроса е че през 70-те и 80-те темите му не звучаха банално защото тогава Уилямс е бил пълен с идеи... Освен това, не знам дали е известно някому, но от години насам Дж. У. има оркестратори на които им плаща за да му оркестрират нещата - де факто той измисля темичките и формата (как ще пасне във филма), а останалата работа се върши от въпросните оркестратори. Музиката на "Хари Потър" също е доказателство че възрастта си казва думата - и пак казвам, не гледайте как звучи с оркестъра, щото тва не е негова работа, а сравнете темите с темите му отпреди 20 години, например саундтрака на Е.Т. - за мен това е истински шедьовър и връх на кариерата му!
| |
|
Шменти, така е, набиват се в главата, но на масата народ, а от художествена гледна точка са несравнимо по-зле отколкото музиката на Е.Т. Гледала ли си Е.Т.? Първо - филма е абсолютно невероятен (и от към диалози също:)), и второ - там музиката прави сигурно 75% от ефекта на филма, толкова е добра че самия Спилбърг е презаснел края за да съвпадне с акцентите...
| |
|
Най-силното в музиката на Дж. У. винаги са били темите, хармонията, и оркестрацията, като последните две той широко взаимства (да не кажем копира) от творчеството на ранния Стравински (чуй балетите "Жар Птица" и "Петрушка") Равел (чуй балета "Daphnis et Chloе"), Шостакович (специално за маршовите му теми, чуй Симфония No. 5, първа част; после сравни с марша на нацистите в "Похитители на изчезналия кивот")... Както споменах по-рано той вече не си оркестрира нещата, а има платени хора за тая цел, но това не е толкова важно... Сега, не казвам че траковете са лоши, но просто за над 30 години кариера той не е направил полвин стъпка нагоре, това е композитор който тъпче на едно място цял живот, използва едни и същи композиционни похвати, и логично е след известно време да започне да се изчерпва...
Редактирано от RlCHARD LONG на 24.05.05 21:02.
| |
|
еми не може всички да сме композитори :) ние сме си масата народ в това отношение
Е.Т. - чела съм книгата :))) и двете всъщност
не мога да се сетя кога съм го гледала последно, но не помня музика от там
ще си го потърся тоя саундтрак и пак ще кажа
I have no rival...no man can be my equal
| |
|
Намери си саундтрака в комплект с филма, така хем ще видиш въздействието на музиката във филма, хем ще можеш да я чуеш без шумовете и диалозите... Между другото, аз имам саундтрака, ще го ъплоудна в yousendit.com и ще сложа линк, ти си земи филма от "Александра" (ако още съществуват)...
| |
|
ок, прати линк като го качиш :)
филма трябва да го има на дивиди, нали скоро имаше спешъл едишън и той...
I have no rival...no man can be my equal
| |
|
Лелееее, на ити-то саундтрака е нещо невероятно!
Само Star Wars може да се мери с него, нищо друго!
Всъщност, ако не съм го казвал досега, тоя филм ми е алтер-егото на SW.
Dark Side of the Force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|