Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:06 14.07.25 
Любители на животните
   >> Котки
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Ветеринарни Аптеки в София?нови  
Автор Josefine (jujicat)
Публикувано03.10.08 08:54

Здравейте! Би ли могъл някой да ми даде координати на ветеринарни аптеки в София- трябва да намеря лечебна храна за едната ми котка, която пишка кръв и съм доста притеснена за здравословното й състояние. Дали само с лечебна храна ( ветеринарният ми препоръча Urinary Cat) ще се оправи?

Тема Re: Ветеринарни Аптеки в София?нови [re: Josefine]  
Автор Kaлинckи (forever more)
Публикувано03.10.08 09:22

Аз съм купувала лекарства, специалното сухо мляко за котки бебета, шишенце, биберон от Добро хрумване. Ако искаш, се обади по тел. и ги питай дали имат. Ето линк: http://www.dobrohrumvane.hit.bg/

"Hi, I'm empty
So tell me you care for me"

Автор denii (писанка)
Публикувано03.10.08 09:39

Щом пишка кръв, значи има възпаление. Съвсем доскоро имах такъв проблем. Оказа се възпаление и трябваше да пием антибиотици, а после и Уринари. Също хубава храна е тази на Хилс за подобни проблеми, но трябва да се направят изследвания, за да се види дали са бактерии, кристали или нещо друго и после да се изписват храни и лекарства.

Клипче на котета, търсещи домове

Автор MechoPuh. (ентусиаст)
Публикувано03.10.08 10:14