Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:24 05.06.24 
Компютри и Интернет
   >> БТК
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Проблем с Caller ID  
АвторEvans (Нерегистриран)
Публикувано27.11.03 02:38



Преди няколко седмици си купих хубав стационарен телефон, с телефонна книга, екранче, поддържаш Caller ID. И каква ми беше изненадата, че не ми работи точно така желаното Caller ID! И проблема не е в моя апарат, защото го тествах на друго място и е ОК. Разбира се, говорих с БТК, но те нищо не направиха. Може ли така - да предлагат услугата, да си купя япарат, чрез който да я ползвам (аз иначе си имам и друг) и да не мога? И това би ли се случило, ако БТК не бяха монополисти? И някога ще се отърсят ли от този манталитет, че са единствени? Като имат проблем с предлаганата услуга трябва да го оправят - иначе защо я предлагат изобщо, ако не работи?



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: Evans]  
Автор@ (Нерегистриран)
Публикувано27.11.03 11:35



говорих с БТК, но те нищо не направиха

С кого си говорил и какво значи нищо не направиха? Не може да не си получил някакъв отговор.

Хубавия стационарен телефон имаше ли етикетче, че е сертифициран (удобрен) за работа в България?

И случайно да не би да си с "аналогов" телефон?



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: Evans]  
Автор DTMF (шпионин:))
Публикувано27.11.03 22:42



Какво значи "Хубав телефон"?
Шарен или марков?
не вярвам в БТК да не направят нищо,да бе с кой говори,обади ли се на повреди 130?



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: DTMF]  
АвторEvans (Нерегистриран)
Публикувано28.11.03 02:24



110 - те се занимават с това
телефона е марков (не е шарен, няма розови сърчица), линията цифрова



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: DTMF]  
Автор mobikommanqk (mobifonist)
Публикувано28.11.03 16:34



da te poitam ne6to az. Imam snosen tel na btk. znam 4e sys sigurnost poddyrva caller id (probwah go pri baba mi i ima6e) ama w nas ni6to ne stawa. Ima si postoqnno nadpis NO DATA. Opitwam se da zwynna na 110 no mi dawa zaeto. Kogato nabera * sy6to mi dawa zaeto. Telefona mi e cifrow (kato wdigna slu6alkata dawa postoqnen signal), i e takyw 978****. E kak da si wkliu4a prikletiq klip? Mersi za pomo6ta predwaritelno.



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: mobikommanqk]  
Автор нaблюдaвaщ (просто гледа)
Публикувано28.11.03 19:35



Извинявай, че ще те разочаровам: телефона ти 978**** не е цифров...

И няма да го имаш проклетия CLIP



Тема ВИЖ ТУК!нови [re: Evans]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано01.12.03 14:38



Значи 110 не се занимават с това дали имаш клип или не. Те принципно активират услугата и не ги интересува нищо друго. А услугата е активирана за всички цифрови телефонни номера. Дали си цифров - не знам (кажи си номера).

Освен това има още една причина, за да нямаш клип, дори и да си с цифров номер - Ако има РСМ. Обади се на 130, кажи си номера, кажи че искаш клип и евентуално би могло да се смени РСМ-а от техника с такъв, който поддържа КЛИП (функция).

П.С. БТК не са монополист от има няма годинка... Освен това, независимо дали е БТК или която и да е друга компания за тел. услуги ползваща РСМ-и може да има такъв проблем.

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.


Тема Re: ВИЖ ТУК!нови [re: KlD]  
АвторEvans (Нерегистриран)
Публикувано01.12.03 17:24



Ами и на 130 ще им звънна. Може и да помогнат. Цифров ми е телефона от април - получих писмо по въпроса и 8 пред стария номер.

А до това, че не са монополисти - на практика са. Доколкото знам тая работа с последната миля се бави и поне за части лица БТК е ЕДИНСТВЕНАТА възможност.



Тема Re: ВИЖ ТУК!нови [re: KlD]  
АвторEvans (Нерегистриран)
Публикувано02.12.03 22:00



Като си говорим за 130 - аз им се обадих, ама те не бяха много наясно. Някаква лелка взе да ми обяснява, че трябва да подам молба за CallerID. Аз трябваше да и обясня как стоят нещата. Както и да е - най накрая ми каза да се обадя на 110. Там пък ми казаха, че всичко от тяхна страна е ОК (вкл. че не съм през PCM) и да занеса апарата в БТК. И това, при положение, че им обаясних, че на други 2 места работи, и че го има има в списъка с телефи с CallerID на техния сайт(продава го същия този апарат и БТК). Не че виждам, как изобщо проблема може да е в апарата ми, но ще си направя разходчица, за да ми кажат, че е ОК. А после... сигурно и господ не знае



Тема последната миля и CLIPнови [re: Evans]  
Автор нaблюдaвaщ (просто гледа)
Публикувано02.12.03 22:11



Имаш ли идея как ще се осъщесвява caller ID при алтернативен доставчик. Това е наистина интересен въпрос. Някой да има идеи по въпроса?

Иначе - що не напишеш една молба за CLIP - не искат пари за нея. Едва ли ще навреди.



Тема Re: последната миля и CLIPнови [re: нaблюдaвaщ]  
АвторEvans (Нерегистриран)
Публикувано02.12.03 22:18



Ами аз написах молба (преди няколко седмици), отидох в БТК да я подам и там ми казаха, че вече не се подават молби, а са включили слугата за всички цифрови абонати. А когато почнат Орбител да предлагат телефонни услуги ще се включа - те поне са винаги коректни и имат грижа за клиентите си.

Не знам как ще става по последна миля CallerID, но от Орбител са казали, че ще го предлагат, значи едва ли е проблем.



Тема Re: ВИЖ ТУК!нови [re: Evans]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано05.12.03 16:25



Прати ми на бележка или майл (в профила го има) телефона си да видя какво е положението и какво може да се направи. Вероятно в сряда (най-рано) ще мога да ти дам някаква инфо, че тогава най-рано съм на бач...

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.


Тема Да споделя и аз...нови [re: Evans]  
Автор Em. (минувач)
Публикувано12.12.03 21:13



Значи, отивам да си купя телефон с Caller ID. Услугата вече ми е пусната от централата, уверяват ме. Предварително изчел добросъвестно всичко по въпроса, уверено влизам в Германос и си избирам един Дженерал Електрик. Проверявам, има сертификат за БГ. Карам младежа да ми покаже, че клип-а работи. Да съм сигурен. Е - работи. Проверено!

Отивам си у нас. Клипът не работи! Като се набера от ГСМ-а, ми изписва МОЯ номер. Стационарния, не този на ГСМ-а. От аналогов тел. - вярно си показва, че няма инфо.

И почва дъъълга серия разговори с всякакви служители на БТК. В интерес на истината - повечето учтиви и добронамерени. Но не могат да помогнат - при тях всичко ОК, пък при мен не работи. Е? Какво да си помисля?

Решавам все пак да пробвам апарата и на друг пост - поне да знам от тел-а ли е, или от поста. Пробвам - не работи. Връщам се в магазина. Казват ми: "е, какво искаш? Нали видя, че апарата е наред? Ходи се разправяй в БТК".

Отивам в Център продажби. Пробваме - не работи. Централата им била не-знам-си-каква (май Сименс), телефона не-знам-си-какъв и били НЕСЪВМЕСТИМИ. Да не съм си бил купувал такъв телефон... От магазина намерили начин някакъв да заобиколят проблема, и продааават ли, продават. Ама верно все пак - клип-а при тях работи.

И какво се получава на практика? От магазина ми казват - телефонът ти е наред, нали видя, че работи! От БТК ми казват - при нас всичко е ОК, услугата си я имаш! Какво ти показва апарата, не е наша работа.

И пак нямам КЛИП! Прекараха ме... И на кого да се сърдя сега? Всички прави... всеки си е свършил добросъвестно работата... а аз нямам клип!

Айде по-живо, че ще си лягам вече...


Тема Re: ВИЖ ТУК!нови [re: Evans]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано12.12.03 21:51



братче, къде е този "списък с телефи с CallerID на техния сайт", че не мога да го открия


... и Panasonic

Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: Em.]  
Автор DTMF (шпионин:))
Публикувано13.12.03 00:19



Има 2 стандарта за предаване на клип-а,единия е DTMF,a drugiq e FSK,мисля че по модерния е FSK и работи при тел Панасоник и Дженерал Електрик,изпробвани при централа Ериксон-работят.

Сега май предполагам че тази(вашата) централа Сименс работи по ДТМФ дето не се поддържа от Дженерал Електрик телефоните.Мисля че имаше едни телефони Panaphone(дръвчета) дето работят със ДТМФ кодиране.

Ама това е информация дето не съм длъжен да я знам точно и не давам 100% гаранция че съм прав))



Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: DTMF]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано13.12.03 12:26



Ами тя работата става дебела, ако си прав.
При предупреждението за смяната ми пратиха писмо с два листа, с подписа на инж. В.Стоянов - директор ТРД Варна и с официалния печат на "БТК ЕАД-ТРД Далекосъобщения-Варна" - т.е. съвсем официален документ.
Та там на единия лист пише, че "Телефонния Ви пост ще бъде осигурен от цифрова централа тип EWSD, производство на фирмата SIEMENS...".
На другия пише "При активиран CLIP Вие виждате на дисплея на Вашия телефонен пост номера на този, който Ви търси. Вашият телефонен апарат трябва да бъде с дисплей и да работи в режим FSK /моля, проверете в инструкцията на апарата/."
Е, в инструкцията на апарата, който е с дисплей пише, че работи в FSK-режим и на една страница е описано какво точно излиза на екрана в различните случаи (номер, име, private, out of area или броя пропуснати прозвънявания); на друго място пише как да се настрои за да излиза номера, а не таймера. На самата обложка на книжката има щемпел Caller ID compatible. На всичко отгоре е проверен на друго място и клип има.

И какво правим след всичко това, ако се окаже, че тази Сименс-централа работи по ДТМФ?
Щото първо, като по условен рефлекс, се опитаха да ме убедят, че апарата не става. После се хванаха за това, че поста е включен към ЦАТЦ едва преди 4-5 часа и в Пн всичко ще е наред. ОК ще изчакам не 2, ами 5 дена, ако трябва; ами ако пак го няма, а другите услуги си тръгнат? То всъщност пренасочването работеше 2 мин. след като сигнала стана непрекъснат

ПП: 10 мин, по-късно - пак погледнах в книжлето и там пише, че са предвидили и възможност оператора да подава номера м/у 1-то и 2-то позвъняване по ДТМФ; превключих на приемане на номера на викащия по ДТМФ, но отново нямаме никакви резултати.


... и Panasonic

Редактирано от Cтepн™ на 13.12.03 12:44.



Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: Cтepн™]  
Автор DTMF (шпионин:))
Публикувано13.12.03 19:57



Предполагам че там където си го пробвал и е работил също са на тази централа така че трябва да работи.



Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: Em.]  
Автор. (Нерегистриран)
Публикувано14.12.03 10:34



телефона не-знам-си-какъв и били НЕСЪВМЕСТИМИ
Донякъде е вярно! Виждал съм в някой от Центровете по продажби на БТК списъци с модели на апарати които работят за различните централи т.е Сименс едикои си модели, Ериксон ези и тези! Не си се информирал откъдето трябва.
Между другото Дженерал Илектрик наистина не работят коректно на Сименс, но това е проблем на апарата, не на централата. Простите телефончета чуват само собственния си номер, не и този който ги търси. Всъщност мога да проверя как точно стой въпроса с тези GE-та към сименса, стига да намеря калпака дето навремето ги рови.



Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: .]  
Автор Em. (минувач)
Публикувано14.12.03 22:42



Моделът е GE 2-9398. На кутията пише Dual Mode Caller ID - DTMF/FCK Compatible. Между другото, в Център продажби продават GE, макар и не точно този модел. Едва ли другите модели поддържат Caller ID със централа Сименс, така че вината си е на БТК, несъмнено. Все едно половината предавания на Канал 1 да са на ПАЛ, другата половина на СЕКАМ, третата на НТСЦ и после да казват, че не са виновни, дето няма цвят.

Аз длъжен ли съм да знам каква им е централата и с кои апарати работи? Да не говорим, че и те не знаят. Не е имало списъци с работещи модели.

Айде по-живо, че ще си лягам вече...


Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: Em.]  
Автор DTMF (шпионин:))
Публикувано15.12.03 19:39



Ми явно апаратът ти работи със всякакви централи,остава да натискаш повече в БТК да го оправят)))

Последната ми идея че може да имаш розетка от старите модели включена паралелно на линията.Например ако имаш дериват ,но не е задължително да е дериват.Та идеята ми е ако имаш розетка от старите модели дето вътре имат един кондензатор(едно червено цилиндично нещо)да го махнеш изцяло от там.
Понеже това е паралелен кондензатор в линията и ако мъжката част на буксата не го разделя добре при включване се получава паразитен капацитет който влошава качеството на разговора(получава се микрофония) и се шунтират високочестотните сигнали който носят информацията за КАЛ-ИД


Също виж в настройките на телефона как се сменят режимите ДТМФ И ФСК и пробвай двата варианта.Това предполагам си го пробвал ама да кажа за всеки случай))



Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: DTMF]  
Автор. (Нерегистриран)
Публикувано16.12.03 09:50



Не е достатъчно да има възможност за FSK - трябва да може да разпознава и протокола по който се предава информацията към ТА.



Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: .]  
Автор DTMF (шпионин:))
Публикувано16.12.03 13:11



У нас ползвам 2 броя дженерал електрик и един панасоник-всички са на ФСК и работят без грешка,централата е ериксон-ска някаква си))
Протокола май имаше нещо свързано с Мексикански или Латиноамерикански стандарт ама не ми е работа да знам ,нито пък ме интересува много))
Предполагам че е въпрос на време да оправят и останалите абонати)),иначе имам клип от няколко години когато го пуснаха за 1-ви път



Тема Re: Да споделя и аз...нови [re: DTMF]  
Автор. (Нерегистриран)
Публикувано16.12.03 16:47



На ериксоните Електриците нямат проблеми - на Сименс имат



Тема Добре де, кой е виновен?нови [re: Evans]  
Автор Em. (минувач)
Публикувано16.12.03 20:48



Не ми се ще да оставям тази работа така. Мисля да пусна една жалба до Комисията за защита на потребителите. Но все още не мога да реша с/у кого.

От една страна, Германос ми продават телефон, който не работи коректно, въпреки че е сертифициран и одобрен за работа в БГ. Каквото и да ми разбравят, че имал това и онова, не работи това, ЗА КОЕТО СЪМ ПЛАТИЛ.

От друга страна, според договора БТК са длъжни да ми осигурят ВСИЧКИ УСЛУГИ, които предлагат и за които съм декларирал желание да ползвам. И ето - купил съм си СЕРТИФИЦИРАН тел. апарат, покриващ БГ стандартите - а услугата клип НЕ РАБОТИ при мен. Там разни обяснения за не знам какви си централи не ме интересуват, това не е моя работа като потребител. Между другото, модела ГЕ 2-9398 го има в техния сайт като подходящ и си го продават и те.

Посъветвайте ме, моля. В края на краищата това е част от гражданското общество - да си знаеш правата и да си отстояваш. Стига вече разни тарикати са ни правили на луди.

Моля работещите в БТК да не приемат въпроса лично - всички сме попадали в такава ситуация. Дали ще е БТК, Енергото, Топлофикация или нещо друго, все тая. Не бива да им се даваме.

Айде по-живо, че ще си лягам вече...


Тема Re: Добре де, кой е виновен?нови [re: Em.]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано16.12.03 21:27



Значи, за начало - закачи телефона към линия на твой познат, чийто телефон има работещ клип; добре ще е да е към същата централа.
Ако тела ти там "клипва" номера, значи изпадаш в моето положение - закачен си за PCM - виж отговора на KID що е то в моя постинг; с 2 думи - устройсто за уплътняване на няколко линии в една двойка жици, използващо импулсно-кодова модулация - ИКМ, PCM на английски. Днес говорих няколко пъти с 130 и с "Техн.поддръжка" и си признаха. А то не пуска номера на търсещия те до теб.Изход - настоях, че според листовките за цифрова линия е достатъчно и единствено да имаш апарат с дисплей и FSK и си с клип; аз съм си купил такъв апарат, за което съм броил не малко пари (а си имам един страхотен Панасоник, но без дисплей) и това е некоректно от страна на БТК (в смисъл, че никъде не се споменава за възможни техн.проблеми в тяхното поле). После им казах, че искам да ползвам чудесния им ИНет-пакет и да закачам факс-апарат (това пак по идея на KID, явно няма да бачкат зад РСМ). И ми казаха да попълня заявление за услуги(стандартно е) като маркирам КЛИП и на ръка жената допълни, че става дума за РСМ, да го махат от линията ми. Обещаха до 2-3 дена, ще видим.

Така, ако обаче тела ти не клипва, закачен на пост, който със сигурност предоставя тази услуга, то камъните са в полето на Германос. Тука нямам опит, но смятам, че не е невъзможно от БТК да ти дадат официално списък на апаратите, поддържащи клип и ако той не е в него и в магазина само вдигат рамене...ами жалба до Федерацията на потребителите ср/у тях. Другото е съд, ама ми се вижда несериозно за толкова дребно нещо.
Ако наистина го има на този сайт (впрочем дай ми адреса му, не мога да го открия) и никъде не ще да клипва - подай жалба, че си се съобразил с препоръките им, но не иска и това е. Може пък да има повреда в апарата.
Обаче първо добре прочети книжката; да не изтърваш някоя настройка (например моя може да получава номера и с ФСК, и с ДТМФ).

Впрочем днес видях, че предлагат няколко апарата в БТК, също и клип-устройство, което си беше точно GE


... и Panasonic

Редактирано от Cтepн™ на 16.12.03 21:32.



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: Evans]  
АвторThe_Paint (Нерегистриран)
Публикувано17.12.03 15:11



Az ne sam ot BTK, a ot edna chstna firma. Po-printsip v BTK triabva da ti aktivirat uslugata i triabva da go zaiavish tova. Za sajalenie strukturata im e iasna i triabva da si malko po-nagal za da namerish tochnia chovek, kojto da ti svarshi rabota - badi po-uporit i nastoiavaj i vsichko shte e ok :)



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: The_Paint]  
Автор bbwolf (blah blah)
Публикувано19.12.03 19:41



да се набутам и аз в темата:)
значи имам си активиран клип
имам си цифрова линия
имам си и една програмка - асцендис колър ид която работи сравнително добре с модем уср. екст месиджинг 56.6
уср е за у.с. роботикс ако на някой не му е ясно:)
ама проблема е следния
като набера някой гсм от тоя телефон и в логовете на програмката изписва дср левъл туу лоу, пробъбли дъ модем ис търнд оф, след което се опитва да си реинициализира пак модемчето ама тоя шит си стои нисък и не ще:(
та идеята е в програмката ли е проблема(ако е така да тормозя съпорта щот е лицензирана:) )
или в бтк който ебават нещата по линията като се направи връзка със някой гсм
ако тва ставаше всеки път щях да съм склонен да мисля че програмата се дъни ама след като се случва от време на време само нещата клонят към любимия телеком:)
та некви идеи?

Who controls the past now controls the future,who controls the present now controls the past.


Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: bbwolf]  
Автор. (Нерегистриран)
Публикувано22.12.03 08:23



Да бе! Сигурно телекома могат да ти свалят и вдигат ДСР-то на порта. Модема ти се дъни нещо!
бтв: Аз не ти ли пратих едно програмче за КолАйДи дето работи с модем ( или беше на някой друг? )



Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: .]  
Автор bbwolf (blah blah)
Публикувано23.12.03 15:51



мда, прати ми такова ама мноу работа не ми свърши:(
по-принцип не съм я тествал с този модем щото то не с всички модеми дето пробвах изобщо можеше да се прави нещо
а иначе съм толкова лейм в тия телефонни услуги че дср ми говори точно колкото и дтр и тх и рх и други подобни абревиатури
абе както и да е
10х за насоката ще дерзая натам

Who controls the past now controls the future,who controls the present now controls the past.


Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: bbwolf]  
Автор нaблюдaвaщ (просто гледа)
Публикувано24.12.03 19:15



Абе аз съм позабравил малко, та ще ме прощаваш ако баш на Коледа изтърся някоя Голяма глупост. Значи DSR е сигнал от модема към компютъра, че модема е готов за работа. Този сигнал в класическия случай се получава след заявка DTR от РС-то към модема. До тук телекомуникационния оператор няма нищо общо. По скоро става дума за проблем на взаимодействие РС - модем под влияние на твоя софтуер. Та съвета ми е да се обаждаш на подръжката на софтуера и да си провериш RS232 адаптера и модема. А също и кабела - не случайно казах нещо за класически случай. Май съвременните програмисти не се занимават много-много с DTR и DSR. Та по тази причина може да си случил на кабел в който тези две жички просто липсват.

Можеш да се сърдиш на БТК ако в съобщението се спомене нещо за DCD. Това вече зависи от сигнала по линията.

Айде Весела Коледа - стига с тези модеми !




Тема Re: Проблем с Caller IDнови [re: Evans]  
Авторhmm (Нерегистриран)
Публикувано05.01.04 21:26



az si zeh telefon ot tezi koito prodavat v telefonnata palata
biznes centara na BTC - chisto nov s Caller ID
raboti perfektno

i mi izkarva nomerata kato mi zvaniat :)
ako si beshe zel telefon ot teh sega shteshe da gi drankash po silno :)

kasmet i uspeh



Тема Предедниятнови [re: hmm]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано06.01.04 08:33



лаик се обади :) ама споко де, някой ден ще те осветли и теб истината :) :)

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.


Тема Re: Предедниятнови [re: KlD]  
АвторPlamen (Нерегистриран)
Публикувано06.01.04 13:44



Ta po vaprosa:
1. AXE podarzha 2 tipa na uslugata. V centralite na BTK e aktiviran uprostenia.
2. EWSD e samo edin tip.
Po obiasnenia na hora rabotesti v BTK i aktivirali uslugata v centralite problema idva ot tova che pri EWSD se predava malko poveche informacia otkolkoto telefona obrabotva, A number, B number i mozhe bi i oste nesto.
Za uspokoenie i pri men vizhdam samo sobstvenia si nomer kogato niakoj me tarsi.
I edin vapros? Kade da si nameria iztochnika na 50 Hz brum v tretata mrezha ako niakoj ima idea, stoto veche mi pisna da bramchi a s tehnicite na BTK imame edno i sashto rabotno vreme i ne mozhem da se zasechem. Otkakto se poiavi tozi brum modema se zakacha na 22k a predi si beshe na 51k.



Тема Re: Предедниятнови [re: Plamen]  
Автор DTMF (знам ли:))
Публикувано06.01.04 18:53



брума може да е от земя по 1 проводник или от неизправно захранване на модема ти)



Тема Re: Предедниятнови [re: DTMF]  
Автор нaблюдaвaщ (просто гледа)
Публикувано07.01.04 07:26



AXE, EWSD, трета мрежа, А номер, B номер - все термини които обикновения потребител разбира и всекидневно използва.

Ама той използва и телефон 130 - какво казват от там?



Тема Re: Предедниятнови [re: Plamen]  
Автор. (Нерегистриран)
Публикувано07.01.04 12:20



Смешко!
Kade da si nameria iztochnika na 50 Hz brum v tretata mrezha ako niakoj ima idea, ........ Otkakto se poiavi tozi brum modema se zakacha na 22k a predi si beshe na 51k
Няма да питам как си ги измерил 50-те херца "брум" , но те по никакъв начин няма да попречат на модемчето ти.
Хинт: Честотна лента на обикновен телефонен канал 0.3-3.4 кХц



Тема Re: Предедниятнови [re: .]  
АвторPlamen (Нерегистриран)
Публикувано08.01.04 17:45



Dobre de. Smeshko sam. Ama kato si po umen mi kazhi kak da si resha problema.
Ne sam zakachal spectralen analizator, mozhe i harmonici da ima ta te da prechat na modema. Spor niama!
Po smeshnoto e che kato se pusne test ot strana na centralata v chastnia sluchaj pri men e EWSD vednazh dava che liniata e OK a ot vreme na vreme "External voltage detected" i davashe stojnost niakade okolo 55 volta.
Imam i dejstvasht exponat za muzeia na BTK. V kooperaciata vliza meden kabel s hartiena izolacia i olovna obshivka. Ne biah vizhdal tova ot detskite si godini.
Kakto i da e. Ot 130 obestaha ako uspeia da si vzema 1 den otpuska mozhelo da me navesti tehnik u nas.



Тема Re: Предедниятнови [re: нaблюдaвaщ]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано09.01.04 17:28



Обикновенно, че има повреда по линията

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.


Тема Re: Предедниятнови [re: .]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано09.01.04 17:31



Може, пък неговият телефон да бачка на 50хц :) Ни повече, ни по-малко

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.


Тема Re: Предедниятнови [re: Plamen]  
Автор KlD (Лапетия)
Публикувано09.01.04 17:35



Чел, недочел :) Хармоници има винаги и при всички случаи :) Ако ги нямаше, нямаше да имаш сигнал за телефона . А това, че някъде си мерил 55 волта външно напрежение... 1 - не значи, че има 50 хц не знам си кво си, 2 - цифровата работи някъде на толкова напрежение :) Не знам какво му пречи да си е мрежовото захранване от централата?

Хинт2 - изключи всичко от вкъщи - телефон, модем, факс, фурна, печка, телевизор... е, може и без последните три , обади се на повреди и ги накарай да мерят, ако се измери чиста изолация - добре. Ако като са ти включени горните неща мерят нещо по-различно от "Редовна линия" значи си виж там какво и как си връзвал
Хинт3 - питай дали нямаш включен РСМ, че да ти се включва модема на 22кбпс

Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.