|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: последната миля и CLIP
[re: нaблюдaвaщ]
|
|
Автор | Evans (Нерегистриран) |
Публикувано | 02.12.03 22:18 |
|
Ами аз написах молба (преди няколко седмици), отидох в БТК да я подам и там ми казаха, че вече не се подават молби, а са включили слугата за всички цифрови абонати. А когато почнат Орбител да предлагат телефонни услуги ще се включа - те поне са винаги коректни и имат грижа за клиентите си.
Не знам как ще става по последна миля CallerID, но от Орбител са казали, че ще го предлагат, значи едва ли е проблем.
| |
Тема
|
Re: ВИЖ ТУК!
[re: Evans]
|
|
Автор |
KlD (Лапетия) |
Публикувано | 05.12.03 16:25 |
|
Прати ми на бележка или майл (в профила го има) телефона си да видя какво е положението и какво може да се направи. Вероятно в сряда (най-рано) ще мога да ти дам някаква инфо, че тогава най-рано съм на бач...
Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът.
| |
Тема
|
Да споделя и аз...
[re: Evans]
|
|
Автор |
Em. (минувач) |
Публикувано | 12.12.03 21:13 |
|
Значи, отивам да си купя телефон с Caller ID. Услугата вече ми е пусната от централата, уверяват ме. Предварително изчел добросъвестно всичко по въпроса, уверено влизам в Германос и си избирам един Дженерал Електрик. Проверявам, има сертификат за БГ. Карам младежа да ми покаже, че клип-а работи. Да съм сигурен. Е - работи. Проверено!
Отивам си у нас. Клипът не работи! Като се набера от ГСМ-а, ми изписва МОЯ номер. Стационарния, не този на ГСМ-а. От аналогов тел. - вярно си показва, че няма инфо.
И почва дъъълга серия разговори с всякакви служители на БТК. В интерес на истината - повечето учтиви и добронамерени. Но не могат да помогнат - при тях всичко ОК, пък при мен не работи. Е? Какво да си помисля?
Решавам все пак да пробвам апарата и на друг пост - поне да знам от тел-а ли е, или от поста. Пробвам - не работи. Връщам се в магазина. Казват ми: "е, какво искаш? Нали видя, че апарата е наред? Ходи се разправяй в БТК".
Отивам в Център продажби. Пробваме - не работи. Централата им била не-знам-си-каква (май Сименс), телефона не-знам-си-какъв и били НЕСЪВМЕСТИМИ. Да не съм си бил купувал такъв телефон... От магазина намерили начин някакъв да заобиколят проблема, и продааават ли, продават. Ама верно все пак - клип-а при тях работи.
И какво се получава на практика? От магазина ми казват - телефонът ти е наред, нали видя, че работи! От БТК ми казват - при нас всичко е ОК, услугата си я имаш! Какво ти показва апарата, не е наша работа.
И пак нямам КЛИП! Прекараха ме... И на кого да се сърдя сега? Всички прави... всеки си е свършил добросъвестно работата... а аз нямам клип!
Айде по-живо, че ще си лягам вече...
| |
Тема
|
Re: ВИЖ ТУК!
[re: Evans]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 12.12.03 21:51 |
|
братче, къде е този "списък с телефи с CallerID на техния сайт", че не мога да го открия
... и Panasonic
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: Em.]
|
|
Автор |
DTMF (шпионин:)) |
Публикувано | 13.12.03 00:19 |
|
Има 2 стандарта за предаване на клип-а,единия е DTMF,a drugiq e FSK,мисля че по модерния е FSK и работи при тел Панасоник и Дженерал Електрик,изпробвани при централа Ериксон-работят.
Сега май предполагам че тази(вашата) централа Сименс работи по ДТМФ дето не се поддържа от Дженерал Електрик телефоните.Мисля че имаше едни телефони Panaphone(дръвчета) дето работят със ДТМФ кодиране.
Ама това е информация дето не съм длъжен да я знам точно и не давам 100% гаранция че съм прав))
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 13.12.03 12:26 |
|
Ами тя работата става дебела, ако си прав.
При предупреждението за смяната ми пратиха писмо с два листа, с подписа на инж. В.Стоянов - директор ТРД Варна и с официалния печат на "БТК ЕАД-ТРД Далекосъобщения-Варна" - т.е. съвсем официален документ.
Та там на единия лист пише, че "Телефонния Ви пост ще бъде осигурен от цифрова централа тип EWSD, производство на фирмата SIEMENS...".
На другия пише "При активиран CLIP Вие виждате на дисплея на Вашия телефонен пост номера на този, който Ви търси. Вашият телефонен апарат трябва да бъде с дисплей и да работи в режим FSK /моля, проверете в инструкцията на апарата/."
Е, в инструкцията на апарата, който е с дисплей пише, че работи в FSK-режим и на една страница е описано какво точно излиза на екрана в различните случаи (номер, име, private, out of area или броя пропуснати прозвънявания); на друго място пише как да се настрои за да излиза номера, а не таймера. На самата обложка на книжката има щемпел Caller ID compatible. На всичко отгоре е проверен на друго място и клип има.
И какво правим след всичко това, ако се окаже, че тази Сименс-централа работи по ДТМФ?
Щото първо, като по условен рефлекс, се опитаха да ме убедят, че апарата не става. После се хванаха за това, че поста е включен към ЦАТЦ едва преди 4-5 часа и в Пн всичко ще е наред. ОК ще изчакам не 2, ами 5 дена, ако трябва; ами ако пак го няма, а другите услуги си тръгнат? То всъщност пренасочването работеше 2 мин. след като сигнала стана непрекъснат
ПП: 10 мин, по-късно - пак погледнах в книжлето и там пише, че са предвидили и възможност оператора да подава номера м/у 1-то и 2-то позвъняване по ДТМФ; превключих на приемане на номера на викащия по ДТМФ, но отново нямаме никакви резултати.
... и PanasonicРедактирано от Cтepн™ на 13.12.03 12:44.
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
DTMF (шпионин:)) |
Публикувано | 13.12.03 19:57 |
|
Предполагам че там където си го пробвал и е работил също са на тази централа така че трябва да работи.
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: Em.]
|
|
Автор | . (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.03 10:34 |
|
телефона не-знам-си-какъв и били НЕСЪВМЕСТИМИ
Донякъде е вярно! Виждал съм в някой от Центровете по продажби на БТК списъци с модели на апарати които работят за различните централи т.е Сименс едикои си модели, Ериксон ези и тези! Не си се информирал откъдето трябва.
Между другото Дженерал Илектрик наистина не работят коректно на Сименс, но това е проблем на апарата, не на централата. Простите телефончета чуват само собственния си номер, не и този който ги търси. Всъщност мога да проверя как точно стой въпроса с тези GE-та към сименса, стига да намеря калпака дето навремето ги рови.
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: .]
|
|
Автор |
Em. (минувач) |
Публикувано | 14.12.03 22:42 |
|
Моделът е GE 2-9398. На кутията пише Dual Mode Caller ID - DTMF/FCK Compatible. Между другото, в Център продажби продават GE, макар и не точно този модел. Едва ли другите модели поддържат Caller ID със централа Сименс, така че вината си е на БТК, несъмнено. Все едно половината предавания на Канал 1 да са на ПАЛ, другата половина на СЕКАМ, третата на НТСЦ и после да казват, че не са виновни, дето няма цвят.
Аз длъжен ли съм да знам каква им е централата и с кои апарати работи? Да не говорим, че и те не знаят. Не е имало списъци с работещи модели.
Айде по-живо, че ще си лягам вече...
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: Em.]
|
|
Автор |
DTMF (шпионин:)) |
Публикувано | 15.12.03 19:39 |
|
Ми явно апаратът ти работи със всякакви централи,остава да натискаш повече в БТК да го оправят)))
Последната ми идея че може да имаш розетка от старите модели включена паралелно на линията.Например ако имаш дериват ,но не е задължително да е дериват.Та идеята ми е ако имаш розетка от старите модели дето вътре имат един кондензатор(едно червено цилиндично нещо)да го махнеш изцяло от там.
Понеже това е паралелен кондензатор в линията и ако мъжката част на буксата не го разделя добре при включване се получава паразитен капацитет който влошава качеството на разговора(получава се микрофония) и се шунтират високочестотните сигнали който носят информацията за КАЛ-ИД
Също виж в настройките на телефона как се сменят режимите ДТМФ И ФСК и пробвай двата варианта.Това предполагам си го пробвал ама да кажа за всеки случай))
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|