|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: DTMF]
|
|
Автор | . (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.12.03 09:50 |
|
Не е достатъчно да има възможност за FSK - трябва да може да разпознава и протокола по който се предава информацията към ТА.
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: .]
|
|
Автор |
DTMF (шпионин:)) |
Публикувано | 16.12.03 13:11 |
|
У нас ползвам 2 броя дженерал електрик и един панасоник-всички са на ФСК и работят без грешка,централата е ериксон-ска някаква си))
Протокола май имаше нещо свързано с Мексикански или Латиноамерикански стандарт ама не ми е работа да знам ,нито пък ме интересува много))
Предполагам че е въпрос на време да оправят и останалите абонати)),иначе имам клип от няколко години когато го пуснаха за 1-ви път
| |
Тема
|
Re: Да споделя и аз...
[re: DTMF]
|
|
Автор | . (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.12.03 16:47 |
|
На ериксоните Електриците нямат проблеми - на Сименс имат
| |
Тема
|
Добре де, кой е виновен?
[re: Evans]
|
|
Автор |
Em. (минувач) |
Публикувано | 16.12.03 20:48 |
|
Не ми се ще да оставям тази работа така. Мисля да пусна една жалба до Комисията за защита на потребителите. Но все още не мога да реша с/у кого.
От една страна, Германос ми продават телефон, който не работи коректно, въпреки че е сертифициран и одобрен за работа в БГ. Каквото и да ми разбравят, че имал това и онова, не работи това, ЗА КОЕТО СЪМ ПЛАТИЛ.
От друга страна, според договора БТК са длъжни да ми осигурят ВСИЧКИ УСЛУГИ, които предлагат и за които съм декларирал желание да ползвам. И ето - купил съм си СЕРТИФИЦИРАН тел. апарат, покриващ БГ стандартите - а услугата клип НЕ РАБОТИ при мен. Там разни обяснения за не знам какви си централи не ме интересуват, това не е моя работа като потребител. Между другото, модела ГЕ 2-9398 го има в техния сайт като подходящ и си го продават и те.
Посъветвайте ме, моля. В края на краищата това е част от гражданското общество - да си знаеш правата и да си отстояваш. Стига вече разни тарикати са ни правили на луди.
Моля работещите в БТК да не приемат въпроса лично - всички сме попадали в такава ситуация. Дали ще е БТК, Енергото, Топлофикация или нещо друго, все тая. Не бива да им се даваме.
Айде по-живо, че ще си лягам вече...
| |
Тема
|
Re: Добре де, кой е виновен?
[re: Em.]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 16.12.03 21:27 |
|
Значи, за начало - закачи телефона към линия на твой познат, чийто телефон има работещ клип; добре ще е да е към същата централа.
Ако тела ти там "клипва" номера, значи изпадаш в моето положение - закачен си за PCM - виж отговора на KID що е то в моя постинг; с 2 думи - устройсто за уплътняване на няколко линии в една двойка жици, използващо импулсно-кодова модулация - ИКМ, PCM на английски. Днес говорих няколко пъти с 130 и с "Техн.поддръжка" и си признаха. А то не пуска номера на търсещия те до теб.Изход - настоях, че според листовките за цифрова линия е достатъчно и единствено да имаш апарат с дисплей и FSK и си с клип; аз съм си купил такъв апарат, за което съм броил не малко пари (а си имам един страхотен Панасоник, но без дисплей) и това е некоректно от страна на БТК (в смисъл, че никъде не се споменава за възможни техн.проблеми в тяхното поле). После им казах, че искам да ползвам чудесния им ИНет-пакет и да закачам факс-апарат (това пак по идея на KID, явно няма да бачкат зад РСМ). И ми казаха да попълня заявление за услуги(стандартно е) като маркирам КЛИП и на ръка жената допълни, че става дума за РСМ, да го махат от линията ми. Обещаха до 2-3 дена, ще видим.
Така, ако обаче тела ти не клипва, закачен на пост, който със сигурност предоставя тази услуга, то камъните са в полето на Германос. Тука нямам опит, но смятам, че не е невъзможно от БТК да ти дадат официално списък на апаратите, поддържащи клип и ако той не е в него и в магазина само вдигат рамене...ами жалба до Федерацията на потребителите ср/у тях. Другото е съд, ама ми се вижда несериозно за толкова дребно нещо.
Ако наистина го има на този сайт (впрочем дай ми адреса му, не мога да го открия) и никъде не ще да клипва - подай жалба, че си се съобразил с препоръките им, но не иска и това е. Може пък да има повреда в апарата.
Обаче първо добре прочети книжката; да не изтърваш някоя настройка (например моя може да получава номера и с ФСК, и с ДТМФ).
Впрочем днес видях, че предлагат няколко апарата в БТК, също и клип-устройство, което си беше точно GE
... и PanasonicРедактирано от Cтepн™ на 16.12.03 21:32.
| |
Тема
|
Re: Проблем с Caller ID
[re: Evans]
|
|
Автор | The_Paint (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.12.03 15:11 |
|
Az ne sam ot BTK, a ot edna chstna firma. Po-printsip v BTK triabva da ti aktivirat uslugata i triabva da go zaiavish tova. Za sajalenie strukturata im e iasna i triabva da si malko po-nagal za da namerish tochnia chovek, kojto da ti svarshi rabota - badi po-uporit i nastoiavaj i vsichko shte e ok :)
| |
Тема
|
Re: Проблем с Caller ID
[re: The_Paint]
|
|
Автор |
bbwolf (blah blah) |
Публикувано | 19.12.03 19:41 |
|
да се набутам и аз в темата:)
значи имам си активиран клип
имам си цифрова линия
имам си и една програмка - асцендис колър ид която работи сравнително добре с модем уср. екст месиджинг 56.6
уср е за у.с. роботикс ако на някой не му е ясно:)
ама проблема е следния
като набера някой гсм от тоя телефон и в логовете на програмката изписва дср левъл туу лоу, пробъбли дъ модем ис търнд оф, след което се опитва да си реинициализира пак модемчето ама тоя шит си стои нисък и не ще:(
та идеята е в програмката ли е проблема(ако е така да тормозя съпорта щот е лицензирана:) )
или в бтк който ебават нещата по линията като се направи връзка със някой гсм
ако тва ставаше всеки път щях да съм склонен да мисля че програмата се дъни ама след като се случва от време на време само нещата клонят към любимия телеком:)
та некви идеи?
Who controls the past now controls the future,who controls the present now controls the past.
| |
Тема
|
Re: Проблем с Caller ID
[re: bbwolf]
|
|
Автор | . (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.12.03 08:23 |
|
Да бе! Сигурно телекома могат да ти свалят и вдигат ДСР-то на порта. Модема ти се дъни нещо!
бтв: Аз не ти ли пратих едно програмче за КолАйДи дето работи с модем ( или беше на някой друг? )
| |
Тема
|
Re: Проблем с Caller ID
[re: .]
|
|
Автор |
bbwolf (blah blah) |
Публикувано | 23.12.03 15:51 |
|
мда, прати ми такова ама мноу работа не ми свърши:(
по-принцип не съм я тествал с този модем щото то не с всички модеми дето пробвах изобщо можеше да се прави нещо
а иначе съм толкова лейм в тия телефонни услуги че дср ми говори точно колкото и дтр и тх и рх и други подобни абревиатури
абе както и да е
10х за насоката ще дерзая натам
Who controls the past now controls the future,who controls the present now controls the past.
| |
|
Абе аз съм позабравил малко, та ще ме прощаваш ако баш на Коледа изтърся някоя Голяма глупост. Значи DSR е сигнал от модема към компютъра, че модема е готов за работа. Този сигнал в класическия случай се получава след заявка DTR от РС-то към модема. До тук телекомуникационния оператор няма нищо общо. По скоро става дума за проблем на взаимодействие РС - модем под влияние на твоя софтуер. Та съвета ми е да се обаждаш на подръжката на софтуера и да си провериш RS232 адаптера и модема. А също и кабела - не случайно казах нещо за класически случай. Май съвременните програмисти не се занимават много-много с DTR и DSR. Та по тази причина може да си случил на кабел в който тези две жички просто липсват.
Можеш да се сърдиш на БТК ако в съобщението се спомене нещо за DCD. Това вече зависи от сигнала по линията.
Айде Весела Коледа - стига с тези модеми !
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|