Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:46 03.07.25 
Градове
   >> Бургас
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Метро-рекламен трик за да подлъже...нови  
Автор MoPcKuМодератор (звяр)
Публикувано21.03.10 10:07



хората да се завъртят в магазините им. Разбра се, че всичко свършва още в 6.00 е как няма като тогава започва и прословутата им промоция за 4-те дена намаление на различни стоки, някой които даже не видяха и рафтовете. Защо ли? Не е ли по-лесно да вкараме сума народ в магазина и да обесняваме как стоката дори в 6.00 вече е свършила...Няма нужда от коментар влязъл си вече все ще купиш дори нещо друго, а защо сме все в позицията на ощетени сещайте се сами...Лек и успешен ден и не се подлъгвайте по рекламите в тях винаги е скрита лъжа, която разбираме рано или късно!



Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: MoPcKu]  
Автор kaбинkитe (Лентяй)
Публикувано21.03.10 13:49



Направо ми е неудобно да си призная, че и аз бях един от балъците. Харесах си едно 46 инчово телевизорче от промоцията. Та в 4:40 часа сутринта се надиплих и аз пред рафтовете. Преди мен имаше 3-4 човека, като някои от тях чакаха от 2 часа сутринта. Няма да се впускам в подробности, защото положението си беше трагикомично и направо ме е срам, че по такъв глупав начин си изгубих времето. Накратко:

Около 5:20 се появиха 2 цивилни момчета ( без работни облекла ) носещи 1 бройка от телевизорите. Пуснаха я пред един от клиентите и започнаха да се изнизват към склада. Останалите клиенти се опитаха да разберат какво става и тръгнаха след служителите на метро ( тогава подразбраха, че са такива ). Без да спре едно от момчетата обясни, че това била последната бройка и други телевизори няма. Клиенти ги пресрещнали на вратата на склада и отнесли останалите бройки. Не успяха да отговорят на въпросите, аджеба като са ги пресрещнали, къде са сега тези клиенти ? Нали трябва да изчакат да стане 6 часа, за да минат през касите ? Как са знаели тези "клиенти" от къде и в колко ще излязат телевизорчетата ? В магазина обикаляше още 1 човек с телевизор, който не бяхме видели около нас до рафтовете. Никой не знаеше от къде се появи. Около 5:50 вече се бях изнесъл от "магазина" и нямам идея как са се развили нещата. Нека някой от форума ако има по-подробна информация, да сподели. Интересно ми беше какво ще стане, но не исках да си губя още от времето.

Единственото което ме радва е, че в този ден на промоцията имаше много малко народ. Защо ли ? По мое мнение, с промоции проведени по такъв начин, Метро ще загуби много повече клиенти, отколкото ще спечели. А картата на Метро я изхвърлих м/у другото. Не мисля, че някога ще ми е нужна отново. Навъдиха се достатъчно големи вериги магазини с добри цени и богат асортимент. Лесно се привличат клиенти, но въпросът е да успееш да ги задържиш. Аз втори път калдаринка не ставам.



Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: kaбинkитe]  
Автор MoPcKuМодератор (звяр)
Публикувано21.03.10 14:51



След като чух, че още в 1-вия ден на тази промоция в 6.00 нямало нищо ме наведе над мисълта, че явно това е остарелия рекламен трик с има нещо=няма нищо и хора от по-далеч, които са дошли за нещо пазарят просто нещо друго за да не са валат. Та и на мен ми беше дадена поръчка да взема една шевна машина при което още с влизането си разбрах беше към 9.30, че от "промоцията" няма нищо. А аз си викам виж ся к'во метро са голяма верига ще са докарали за един 300 хил. град поне един тир шевни машини...жестоко съм се излъгал...идеята е написах по-горе...канарчетата дето са се излъгали все ще си купят нещо друго за да не се разкарват ей така...и оборота ще се вдигне на метро ама колко клиенти ще повторят си е друг въпрос...



Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: MoPcKu]  
Автор (не позна)
Публикувано21.03.10 16:45



Ама в 6 сутринта ли?? И защо толкоз рано?!


Не му е тук мястото,и клубът,ама да си кажа,докато ми е прясно : най-официално се отказвам от фенството си (върло досега) към ЦСКА!!! Който гледа директно,ще разбере защо...басси простотията...а най-тъпото е,че нямаше полицаи(заради високи такси) и на косъм се размина трагедията...вече и на стадиона да те е страх да си пуснеш децата!.... е как сичко е проблемно в тая държава бе...






Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: Kи]  
Автор MoPcKuМодератор (звяр)
Публикувано22.03.10 02:15



никой не спазва законите и много ясно, че започва да става анархия...



Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: MoPcKu]  
Автор (не позна)
Публикувано22.03.10 09:41



И сякаш им е заложен някъв непукизъм.Тез момченца не се срамуват,ами се гордеят с "геройствата" си...ех,къде останаха тимуровците....






Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: MoPcKu]  
Автор mizzoМодератор (Kind of blue)
Публикувано22.03.10 13:06



Радвам се че повдигна темата.
Още първия ден реших да проверя дали мога да си взема Tullamore Dew за 14,99 лв., но типично за моя краен оптимизъм, отидох в 19:00 ч. Интересното е, че освен мен имаше още бая народ, който се озърташе за същото, но дори теблите ги нямаше, ако въобще ги е имало. Моментално ми се изясни схемата на "уникалната промоция" и с усмивка на уста си заминах. За всеки случай реших да мина да проверя дали на следващия ден мога да намеря водка Руски стандарт от промоцията и реших да ида рано - в 10:00 ч. Нъц. Смях се на себе си и на оптимизма си. Категорично пропуснах въобще да се опитвам да се пробвам за Johnie Walker последния ден.
Мислейки си за схемата, обаче предположих, че изкарват две, три кашончета от промоционалното питие. Но ако е като с телевизорите, явно са супер нещастници управляващите веригата и ще ядат хурката, защото от много места чувам недоволни хора.
Голям смях бяха двама пича които се въртяха и питаха за Руски Стандарт и когато им казаха, че няма, се насочиха към друг продукт от промоцията - кисели краставички. Само не разбрах дали ще си ядат само краставичките или ще си купят водката от другаде...предполагам, че ще е второто.



Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: mizzo]  
Автор MoPcKuМодератор (звяр)
Публикувано22.03.10 17:25



Както каза "уникална промоция"...всичко свършва още преди да е влязло в промоция, а далаверата някой е платил пак под масата за да вземе, каквото му трябва. Лошото е, че не им дреме затова ако се отдръпнат клиентите тогава ще ги видим как ще ги върнат обратно...



Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: mizzo]  
Автор gergi_81 (рокаджия)
Публикувано22.03.10 19:05



Аз лично се наредих като пич в 6:00 и си взех 2 бутилки Джони за 24 лева. Всички които чакаха си взеха. А за промоциите ,не съм сигурен,но някъде мернах ситно надписче с обявени бройки,така че закона си е спазен. Пък и не карат никого насила. Мене ми се пиеше джони за 12 лева и станах рано. Това си е реклама. Все пак те просто отговарят на конкуренцията от страна на Карфур и Кауфланд. Те първи почнаха да си продават под доставни цени. Абе като цяло съм ЗА. Друг е въпроса че просто тука нямаме култура за такива "мероприятия". В крайна сметка и лайна(извинявам се за израза) да ни дадат на промоция,и тях ще си купим



За слушането на чалга,нямате никакво оправдание!Вие просто сте малоумни!

Тема Re: Метро-рекламен трик за да подлъже...нови [re: gergi_81]  
Автор kaбинkитe (Лентяй)
Публикувано22.03.10 22:21



Нямаше обявени бройки, а някъде мярнах, че "количествата са ограничени" това си е напълно нормално. Няма спор - законът се спазва. Дори без този надпис, не е трудно да се сети човек, че няма да има кой-знае какво количество от промоцията. За Варна са имали от въпросния артикул 6 бройки. За Бургас също. Из магазина щъкаха 2 бройки, като едната не беше ясно от къде се появи. Не съм добър по математика, но 2/3 от примоцията някъде се губи по трасето :) .
Я си представи сега, че отиваш в 2 часа в метро, висиш няколко часа като луд, ходиш като замаян около рафтовете, кефиш се, че си един от първите и след няколко часа разбираш, че служителите в метро са решили да си правят купонче и са си заделили всичкото джони за тях. Как ще се почувстваш ?
Хората които бяха там от няколко часа и списъче си бяха направили. Да няма викове и разправии и простотии кой кога отишъл и тн... Всичко си беше тихо кротко и културно. Не е приятно персоналът да те гледа надменно, да се гаври с теб и да ти хвърля прах в очите. Да мисли, че е господ бог, а ти си малък дребен нищожен купувач, който му се вре в краката и писка за промоцийка. Поне смислена лъжа да бяха измислили, да се извинят на хората и да замажат положението. Не да тичкат към склада и да мотолевят дивотии.
Горе може и добре да ги мислят цените, добре да мислят различни начини да довлачат още клиенти, но долу като ги гонят всячески... това няма как да стане.

Промоцията за клиенти ли беше, или за служители на метро ? Да бяха уточнили това поне..... 100% съм сигурен, че с по този начин проведени промоции метро изгубиха повече клиенти отколкото спечелиха. Ако служителят има проблем при работа с клиенти, значи не е за там. Ако управителят му не е разбрал, че този служител не може да работи с клиенти, значи не е за там. На горе е ясно вече. Да не говорим, че като са се хванали да правят промоция, знаят, че имат ограничени бройки, а чакат наплив, точно метро трябваше да си направят една добра организация как да се проведе тази промоция.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.