Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 17:14 27.04.24 
Градове
   >> Бургас
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Нови вагони за линията София-Бургаснови  
Автор Kpиcтиaнceн ™ (ентусиаст)
Публикувано07.09.07 16:04




БДЖ пуска в експлоатация нови пътнически вагони между София и Бургас
04.09.2007 10:24



По повод Деня на съединението, 6-ти септември, Български държавни железници ЕАД ще пусне в редовна експлоатация първите доставени от Германия пътнически вагони, съобщават от дружеството.


До момента в страната са доставени 40 вагона, като с четири от тях ще бъдат съставени композициите на ускорените бързи влакове №3601 и №3602 между София и Бургас („Чайка експрес”).


Към момента такъв тип вагони пътуват в композициите на интерсити влаковете в Германия.


Всеки вагон разполага с пет купета с по пет места и три сепарета – безкупейна част с дизайн, различен от съществуващия в наличния на „Български държавни железници” ЕАД вагонен парк. Санитарно-хигиенните възли във вагоните са с вакуумна система от затворен тип. Новите вагони са оборудвани с допълнителна вентилация.


Входните врати на вагоните са с автоматична блокировка, която се задейства при скорост над 5 км/ч, както и с възможност за автоматичното им затваряне от превозната бригада непосредствено преди тръгването на влака.


Конструктивната скорост на вагоните е 200 км/ч, но поради сегашното състояние на железопътната инфраструктура в страната, на този етап тази скорост няма да може да бъде достигната, уточняват от БДЖ.


Следващата композиция, чийто състав ще бъде изцяло от нови вагони, ще бъде „Диана експрес”. Нейното пускане се предвижда да бъде в края на месец септември.



Редактирано от Kpиcтиaнceн ™ на 07.09.07 16:05.



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: Kpиcтиaнceн ™]  
Автор WARGREYMON (steel and fire)
Публикувано07.09.07 16:33



Вагоните са втора ръка, а както са само 4, композицията на УБВ "Чайка" оредя съвсем - предишните бяха с повече места (около 70) от тези (около 50), а местата първа класа от около 54 намаляха до само18. Дано да добавят още поне един второкласен и един първокласен вагон в състава. Още с пускането им, в един от вагонтие всички системи бяха off-line - осветление, тоалетни, климатици (или вентилация така и не разбрах какво имат тези вагони). Забелязх и отказ на системата за автоматично затваряне на вратите при тръгване на влака (за всички вагони) - от София композицията замина с отворени врати.

Редактирано от WARGREYMON на 07.09.07 16:34.



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: WARGREYMON]  
Автор Kpиcтиaнceн ™ (ентусиаст)
Публикувано07.09.07 22:07



Къде пък видя в статичта да казват че били втора ръка въгоните



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургас [re: Kpиcтиaнceн ™]  
Автор WARGREYMON (steel and fire)
Публикувано08.09.07 08:11



Естествено, че не го пише в статията, видях самите вагони. Както и снимки как идват през Сърбия с лого на DB и немски номера. Тук бяха пребоядисани (в същите цветове като тези с които дойдоха, даже вместо да сложат БДЖ лого са изтипосали някакво подобие на това на DB но с надпис BDZ), преномерирани и захранвнаето бе сменено от 1000 на 1500V. Просто е очевадно че са втора ръка, което не значи че са лоши. Всъщност за пръв път от доста време насам, имаме сравнително прилични вагони.



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: WARGREYMON]  
Автор Kpиcтиaнceн ™ (ентусиаст)
Публикувано08.09.07 12:43



Може не знам.Все пак не е зле макар и ако са втора употреба тия вагони,все пак идват от Германия.А кво стана с тези мутриси.Пуснаха ги за малко а след това май ги спраха.Само в София и Пловдив ги виждал по Жп гарите от време на време



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: Kpиcтиaнceн ™]  
Автор WARGREYMON (steel and fire)
Публикувано09.09.07 18:18



Мотрисите Siemens Desiro са 25 на брой, дизелови, двусекционни. Основното им предназначение е да обслужват малки неелектрифицирани клонове от ЖП-мрежата. Около Бургас такива няма (За Поморие и Дебелт не ги броя - към този момент няма желаещи да ги използват за пътнически превоз). Очаква се доставка на 15 тривагонни и 10 четиривагонни електрически мотриси от същата фамилия, и тогава вече и в Бургас ще намажем от тях. Не очаквай да ги видиш да пътуват до София обаче (освен за кратък тестов период в началото). Тези мотриси са предназначени да заменият електричките серии 32 и 33 (за което 25 броя са крайно недостатъчни - дано да поръчат още) така че ще поемат пътнически влакове тип Бургас - Сливен, Бургас - Ямбол, Бургас - Карнобат и подобни.



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: WARGREYMON]  
Автор Kpиcтиaнceн ™ (ентусиаст)
Публикувано09.09.07 18:48



Е те пък ако го направят това нещо ще е супер тъпня.Вярно че от Сливен и Ямбол идват много хора да работят,живеят или учат в Бургас ама 4ак пък и с мутриса да пътуват от тези градове малко нелепо ми изглежда.А най-големия наплив от хора между Бургас,Пловдив и София да пътува в по-стари вагони





Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: Kpиcтиaнceн ™]  
Автор codeine (транквилант)
Публикувано09.09.07 19:57



Стига с тези мУтриси, бе човеко... това ми звучи като да е превозно средство за мУтри...



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: WARGREYMON]  
Автор codeine (транквилант)
Публикувано09.09.07 20:01



Хм, мен ко питаш да вземат ги пуснат до Поморие примерно... после да теглят релсите до елените, а защо ли не чак до Варна... може да стане една много живописна железница, печеливша при това...



Тема Re: Нови вагони за линията София-Бургаснови [re: codeine]  
Автор WARGREYMON (steel and fire)
Публикувано09.09.07 22:58



Наясно ли си какво е състоянието на линията за Поморие? Изпъстрена е с едни сладки намаления 15 км/ч, не е виждала ремонт от Х години и е така затънъла в калта, че се чудя как някой лок не се е преобърнал все още... А и обикаля доста. Просто няма шанс пред автобусите. Иначе си прав, би било прекрасно да има железница покрай морето. Някой ден може и да се измисли нещо в рази насока. Сериозно съм мислил по въпроса, но засега като прост студент, не съм в позиция да пристъпя към реализация на проекта, затова ще се въздържа да го обяснявам на широко, да не решите че съм смъркал нещо екзотично.

Сега по въпроса за мУтристите - МОТРИСА СЕ ПИШЕ С "О". Защо няма да има постоянно обслужване на линии тип София - Бургас с електрически мотрисни влакове (ЕМВ) от фамилията Дезиро - това са мотриси предназначени изцяло за локални превози. Направени са така че да са максимално удобни за кратки разстояния - общо взето един малко пораснал трамвай. Постепенно и на другите влакове ще им дойде времето, засега тези немски вагончета дето толкова шум се вдигна за тях стават. Само да не ги бастисат в депо "Надежда", че като ги знам какви са майстори... побиват ме тръпки на какво ще приличат след годинка. Иначе за нещо от по-сериозно от хубави ЕМВ и ДМВ за регионални превози и хубави вагони за дълигте линии, просто няма смисъл да се мечтае към момента... Тъжно, но това е реалността.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.