|  | | 
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  търся   |  |  | Автор | optimistka12 (фен) |  | Публикувано | 05.10.10 13:09 |  |  | 
           
 Здравейте, колкото повече чета, толкова повече се обърквам, но естествено колкото хора толкова и мнения по един и същи въпрос,
 е, и аз да си задам моя :)
 Искам да си купя колело, но тъй като не разбирам, по-добре да не пиша глупости, ще го карам из квартала, по пътя и в морската, т.е. не е за планина или няккави екстремни спортове,
 даже четох че и височината имала значение, ми аз съм жена 160см, 70кг, и искам да Ви помоля да ми препоръчате нещо до 200лв, харесва ми нещо такова - Вие какво мислите
 http://www.zhelev-bikes.com/profile.php?id=258
 Благодаря много за вниманието и отделеното време!
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Виж съседната тема - там има доста насоки.
 Като гледам - колелото изглежда добре. Ама на мен не ми харесва:
 1. Контра - имал съм колело с контра, и никога не успях да я настроя добре. А това има и скорости (на същото място).
 2. Предпочитам скоростите да са на венци. Поне на мен ми се струва по надежден вариант.
 3. За този сорт колела широки гуми се намират трудно. А аз обичам широките гуми - по устойчиви са. Тесните гуми могат да хлътнат в трамвайна релса (е до колкото разбирам при вас трамваи няма), по лесно е да се подхлъзнат на камъче.
 Но пък е сравнително евтино. Навърташ 1500 км и си му избила цената.
 Височината има значение за размера на рамката. Ама това някой спец трябва да ти го обясни.
 Планирай разходи за стоп и фарове - трябва да те виждат шофьорите. Също може би ще ти се наложи да смениш седалката (ако не е удобна).
 
 Bеer? Mоre?
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Мен мъ кефи стига да ти е добре на височина
 Карам колело с вътрешни скорости и за града е ПЕРФЕКТНО. Вътрешните скорости изискват по-малко поддръжка, и са по-безпроблемни от венците ако и на Бирата да му изглежда че не е така :)
 Проблема се свежда до факта че повечето майстори в БГ ги гледат и не вярват на очите си че има такава работа.Това ме докара сам да ги разглобявам и поправям.  Ако недай боже трябва пък части да се сменят ... ЗАБРАВИ!  Вероятността да се развалят обаче не е голяма :). Като цяло смятам че са много хубава работа. Моите са на 21 год, а тук във форума има и едно момче дето са му от седемдесет и някоя година.
 
 Колелото според мен е абсолютна класика. Със сигурност е 10 пъти по-добро от всичко ново, което можеш да вземеш от супера за 160 лева.
 
 Ако все пак решиш, само виж как ще ти го прати от Ямбол този и като го видиш ако не го харесаш (щото така по снимки....) как ще се разбереш
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Може да си прав. Ама аз свикнах с венците, а и го карам из всякакви райони и всякакво време. Все пак венците ми дават много голям диапазон, а имам нужда от този диапазон.
 
 Bеer? Mоre?
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Диапазона и тук е същия, но разликите между различните предавки са по-големи. Пак казвам иде реч за градско колело.
 Моето е с 3 скорости. Наскоро се качих над Бояна с него, а макс скоростта която постигам е 38 км/ч. Проблема е че понякога просто нямам подходяща предавка и карам или с по-нисък или с по-висок от оптималния каденс
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Едва ли - при мен максималната предавка е 4.3 - тоест около 9 метра на всеки оборот на педалите, а минималната е под 1 - около 1.5 метра. Аз си исках по специални венци..
 
 Bеer? Mоre?
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 
 |   | 
 |