|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
Сега, Драг с едно на ум - еми тва е като Левски и ЦСКА некой ще ти каже Драг са боклуци, друг - драг са супер.
Онтарио е модел който е добър - само се огледай на улицата и ще разбереш че едва ли е възможно толкова много хора да са тъпи. Онтарио е можеби най-разпространеното колело поне в София.
Аполона също е добър. Разликите са малки.
В полза на Драг е че Онтарио се предлага в различни размери на рамката. За Аполон не съм сигурен.
Аполон също съм виждал на супер цена обаче монтажа (скорости, команди, и т.н. ) нямаше нищо общо с това което пише в нета. Като питах се почна ама то е миналогодишен модел, ама то затва е на таа цена.... тва не е гот
За дамските и мъжките модели - немам идея. Със сигурност е важна седалката, щото на нас мъжете ни подпира едни неща, дето е важно да не ги подпира, а при вас няма какво да подпира :)
Предполагам че имат значение и пропорциите на рамката сега... като пише Уомън Дизайн требе да е по-добре
И накрая .. за РАМ всички казват че са най-добрите БГ колела ама си бяха скъпи - към 1000
Гледам сега е 600.. възниква въпроса що е 600, май май спиците вече не са ДТ Суис а ако не са ДТ Суис, въпроса е какво още не е и дали продължават да са по-добри
Такива некви. Не очаквай някой да ти каже какво да купиш, просто чети мнения с едно на ум и си реши сама накрая
Каквото и да купиш като го покараш ще разбереш къде си се прецакала, но винаги има нещо :(. Няма идеални неща
| |
Тема
|
Re: Велосипед за начинаещ
[re: kwadrat]
|
|
Автор |
avrabun (непознат
) |
Публикувано | 11.09.10 09:34 |
|
Прави ми впечатление, че всички сте много отзивчиви и добронамерени в пожеланията, а никой не се сеща да попита дамата сама ли ще кара колелото или с "компания"? Благодаря !
"С какъвто се събереш - такъв ставаш"
Купи ли колелото?
Редактирано от avrabun на 11.09.10 09:35.
| |
|
Благодаря на всички изказали мнение по моя въпрос. Много сте мили и отзивчиви!
Докато вървя по улиците очите ми са все по колелата, които минават покрай мен и определено ми прави впечатление, че Драг Онтарио са най-често срещани Ясно е, че никой не може да вземе решение вместо мен и затова мисля, че вече си реших - Drag Ontario Team Ediition. Не знам дали ми е нужно подобно колело, не знам и до колко е добро, защото нямам с какво да го сравня, но от години все мрънкам на приятели да си наемем колела и да отидем с тях до морето (и никой не ми се връзва на ъкъла ), но имам огромно желание да карам. Пожелавам си (а и на всички други новобранци ) наистина да разберем с какво сме се прецакали с избора си на колело, защото това ще значи, че караме яко!
Идната седмица очаквам добри новини от работодателя ми , и следващата събота се надявам да бъда "горд собственик" на това колело!
От магазина ми казаха, че разликата от мъжките и женските модели била в цветовете и в наличието на по-малки размери при дамските модели. Нищо друго.
| |
|
ОПА!
Тим едишън :)
Тва би трябвало да е 2 класи над начинаещ.
Да се похвалиш като го вземеш и много да му се радваш
| |
|
Бих препоръчал непременно да премериш седалката по задника си. В смисъл - ако имаш възможност, седни и виж как ще се чувстваш. На времето си купих колело, с някаква тясна седалка - та чак тазовите кости ме боляха.
Също бих препоръчал от самото начало да се замислиш за стоп и фар. От как станах шофьор - съм много съвестен вечер (като карам колелото де) - винаги стоп и фар. Все пак трябва да даваме шанс на шофьорите и да ни видят.
Може да си вземеш и ръкавици за велосипед. При падане има полза от тях.
И най-вече - тръгнеш ли да караш - очите на 16.
Bеer? Mоre?
| |
|
Купих го! Купих го! Доста по-късно отколкото бях планирала, но все пак си го взех. И днес карах доста- по черен път, по тротоари (защото се притеснявах да карам още отначало на шосето, но после се престраших), по шосе. Боли ме задника . Надявам се да е защото не съм свикнала със седалката и с времето да свикна. За момента се интересувам как да се грижа за колелото, така че да си ме вози дълги години.
Мерси на всички и приятно каране!
| |
|
Грижите са ясни - поддържай го чисто, особено веригата и венците - и смазани ама финно - многото смазка събира много боклук, който действа като шкурка.
И проверявай от време на време всичко което може да се затяга - да е затегнато.
Случвало ми се е да падам заради разхлабено кормило.
Bеer? Mоre?
| |
|
За чистотата ясно- мисля, че ще се справя с това. Но веригата и венците колко често трябва да се смазват- вероятно това зависи и от условията в които карам (дали е сухо, или кално- както днес). Освен това от магазина ми дадоха една книжка в която да се попълват резултати от "Сервизна проверка". А тя колко често трябва да се прави? И къде (може би в магазина на Веломания- не се сетих да попитам на място)? Съжалявам ако въпросите ми са досадно глупави
| |
|
Ако го водиш на 6 месеца (на проверка) - мисля че ще е добре. Разбира се задължително преди големи преходи. Ако решиш да ходиш до морето например (от София).
Аз го смазвам на всеки 200 - 300 км. Ама въобще не съм пример за следване.
Bеer? Mоre?
| |
|
Честито, със здраве да го караш и да му се радваш.
За това дето те боли Д-то, нормално е след първото каране, обаче след седмица редовно каране трябва да изчезне или поне да намалее до ниво рядко да се сещаш за това.
Ако не се случи, ще трябва да си търсиш седалка, която да е удобна за теб.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|