Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:31 13.07.25 
Спорт
   >> Велосипедизъм
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема до иван и сиенови  
Авторшoce (Нерегистриран)
Публикувано15.04.06 15:41



до колегите шосейни да се похвалим с новото си колело-карбон. може да се види на сайта на www.evanscycles.com. спецификациите са там. trek madone 5.5, 2006 година,червено на цвят. компакт 50/36 и 12-23 отзад. малко е проблем свикването с компакта щото разликата е голяма между плочите.
трековете не ми харесват по принцип ама тоя ми хвана окото щото беше в местния ми магазин и можах да го пробвам .
верно карбона предлага много меко каране. мисля да сменя колелата с bontrager X lite във вторник .
премерих го и тежи 8 кг с педалите компютъра и кошничката.



Тема Re: до иван и сие [re: шoce]  
Автор krosa (baikar)
Публикувано15.04.06 15:52



4estito i da si go kara6 s kef i da vnimava6 s tova sukrovi6te





Тема Re: до иван и сиенови [re: krosa]  
Авторшoce (Нерегистриран)
Публикувано15.04.06 16:07



благодаря и благодаря че си качил и линка . подкарах го днес за около 50 км и е добре само дето е твърде комфортно в сравнение с алуминиева рамка. струва ми се , че ще си докарам 2-3 км в час подобрение на средните скорости при същото усилие , а при баирите разликата е чувствителна , тука имам под ръка малко по сериозни баирчета и ще го пробвам и по тех скоро.



Тема Re: до иван и сиенови [re: шoce]  
АвторИвaн (Нерегистриран)
Публикувано16.04.06 10:49



ЙЕЕЕЕЕ!!!! Ей сега да са им здрави задниците на туземците! Нямам друго какво да кажа освен СУПЕР , оценка 6++ и т.н. Да си го караш със здраве до спукване. Пък и като свикнеш ще се похвалиш как е. А за разликата във венците явно е от психологична гледна точка , защото 50/36 е еднаква с 53/39 и ако досега си карал на 53/19 то е същото на 50/18 , но явно трябва да се свикне. Още веднъж ЧЕСТИТО!
Ура другари!



Тема Re: до иван и сиенови [re: Ивaн]  
АвторMoмчe млaдo (Нерегистриран)
Публикувано16.04.06 19:24



Честито и от мене. Сега може да ти завиди дори и Армстронг. Пожелавам ти дълго да си я караш и да и се радваш на таз "рожба". Сега ще видиш, като се повозиш известно време, старото колело ще ти се струва, че върви като танк. Мойта алуминка горката като и се качих за първи път ми се струваше, че лети. Сега, след като пробвах карбона, я напъвам, ама хич не ме слуша. Много бързо се изнежих от хубавото.



Тема Re: до иван и сиенови [re: шoce]  
АвторMitko (Нерегистриран)
Публикувано16.04.06 21:34



Честито и да има много такива фенове.Много се радвам, че групата си подобрява техниката а навярно и с резултатите.Такива вести да има.Огледах колелото и наистина е хубаво.



Тема Re: до иван и сиенови [re: шoce]  
АвторCтapшиятa (Нерегистриран)
Публикувано17.04.06 13:38



Аз честно да си кажа- не ми харесва, въпреки че байка ми е Трек.
Има нещо странно в геометрията, горната тръба е като че ли с обратен наклон към челото. Или така изглежда на снимката. Поне направиха ли ти отстъпка в цената, че то цяла торба с пари. Каква е разликата на bontrager race lite с bontrager X lite. На МТБ съм с първите .
Но все пак леко каране и да ги късаш по баирите келешите .
Но си оставам италиянски фен и друго не признавам. Colnago, De Rosa, Pinarello и т.н. са произведения на изкуството.



Тема Re: до иван и сиенови [re: шoce]  
Авторwowbagger (Нерегистриран)
Публикувано17.04.06 20:59



Не ми стана много ясно защо не си взел Мадончето-дабъл(53-39) а си взел компакта.Цената е една и съща според посочения сайт?



Тема Re: до иван и сиенови [re: wowbagger]  
Авторшoce (Нерегистриран)
Публикувано19.04.06 16:12



взех компакта щото само него го имаше , но като го покарах 200 км вече не ми харесва и сега го сменявам с 53/39 ДА, което означава и сменяване на касетата. Смених каплите с bontrager race X lite щото са с около 200 грама по леки . Инфо за каплите има на сайта на bontrager още инфо и сравнения с тегло и цени на шимано , кампаньоло и мавик капли има на sigmasport сайта. щракнете на wheels.
В момента е постоянно седене в байк шопа и сменяване на това онова и настройки и прочие главоболия. Пак не съм платил цената от сайта щото получих значителна отстъпка и каквито подобрения правя само плащам разликата в цената на каплите , например.
Още смених и оригиналните гуми с конти 4000 щото много ми харесват контитата, много са бързи тия гуми, но малко хлъзгави особено по мокрото.
Колелото падна под 8кг и е 7.85 барабар с педалите, което е много добре.
вчера вечерта карах с групата по яки момчета 64 км за 2ч 04 мин и даже по некое време взимах смени (не винаги) , пак ме изръсиха на последните километри , ама утехата е , че не бех само аз изръсен а и един дето караше orbea orca. He мисля че щях да се справя иначе със старото колело
Аз трековете също не ги харесвам толкова щото го видех джордж буш на една снимка да кара трек , ама все пак си е качествено колело и прави голяма разлика . Малко като поостарехме сега и не сме толкова във форма требва да похарчиме некой лев та да компенсираме
иначе колелото изглежда добре и много се радвам
благодаря за благопожеланията



Тема Re: до иван и сиенови [re: шoce]  
АвторИвaн (Нерегистриран)
Публикувано19.04.06 17:21



Дай малко повече инфо какво не ти хареса в компакта?




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.