Тема
|
Задна гума...
|
|
Автор |
Windstream (откачалка) |
Публикувано | 08.10.03 10:09 |
|
Зравейте, имам един проблем - налага ми се да сменям задната гума, но точно в тази област много-много ме няма (в BG първо бях с една всетеренна Stomil по лиценз на Мишелин, после минах на Gazzaloddi 2.6), а и рамката ми налага следните ограничения - до 2.35 с голям грайфер и до 2.5 с почти никакъв. Карам предимно градско но за сметка на това по тревни, песъчливи и гаднобетонни (тротоарни) терени, то сегашното ми местоживеене (Детройт, USA) не ми и предоставя голям избор, тука даже хълмове липсват . По принцип съм си харесал Maxxis Hookworm 2.5 но тя е почти гладка а скоро идва зимата и имам известни опасения отностно стабилността й. Освен това съвсем не би подхождала на "таралежестата" предна гума. Моля ако имате време разгледайте следния сайт (най-добрия който съм открил до момента), (извинявам се за идиотски изглеждащия линк но така и не се научих да ги правя както трябва) и ми препоръчайте нещо, ценовия ми диапазон е $20 - $35.
Също така имам нужда и от каска, за предпочитане с козирка, но по ред причини (най-вече Nikita ) тя ще се взема от София, цената да е до 120 лв...
Благодаря предварително!
На който не му изнася да се изнася ... Murr Miay!
|
|
|
W az widqh w net-a fullface 661 za $45
ti za fullface li goworish ili polowinka...?!?!
Писна ми от педераси...
|
|
|
az bih se sprial na Gazzalodi Dual 2.35
ili nekoi maxxis za mokro
inache za suho - maxxis high roller semi-slick 2.35
Do, or do not - there's no "try"...
|
|
|
Вярно че забравих да уточня , за половинка става дума...
На който не му изнася да се изнася ... Murr Miay!
|
|
|
А какво би казал за това: ?
На който не му изнася да се изнася ... Murr Miay!
|
|
|
ami zavisi dali te kefi tubeless
maxxis sa opredeleno adski iaki i gotini gumi
no lichno az bih si vzel takiva gumi samo za XC i gradsko
samo deto zadnata she ti se iztyrka barzo, az zatova ti biah napisal za high roller semi-slick
inache tubeless za dj/fr/dh - sakyn opazi boje :)))
Do, or do not - there's no "try"...Редактирано от bikerider на 09.10.03 11:00.
|
|
|
Gazzaloddi Dual 2.3 (2.35 няма :)) е с прекалено тънки странични стени за да се ползва за задна, особено ако караш с твърда рамка. Иначе за предна е трепач. Аз лично карам с Gazzaloddi Dual 2.3 като предна и Gazza 2.3 като задна. Gazza-та е с много по-дебели стени и съответно много по-трудно се пука гума. Особено ако ползваш талк можеш да караш гумата адски мека, което при Gazzaloddi-тата (поне с тоя размер) е необходимо условие за да има наистина добро сцепление, но пък трябват и много здрави шини...
Но за сух асфалт/бетон гума като High Roller Semi Slick наистина би била по-добрия избор...
"Give me 3 rides to snap it in half..."
|
|
|
Марто, ако не си забелязал, от известно време насам про-тата (а и не само те) си карат tubeless без проблеми за DH/FR :) Дори и със системи от типа на Stan's, тази на Maxxis и самоделните им варианти...
"Give me 3 rides to snap it in half..."
Редактирано от AgentOrange на 10.10.03 00:02.
|
|
|
10х, ти даже ми отговори на един въпрос преди да съм го задал още . Значи засега ще си карам с каквото имам докато падне снега, обаче за зимата ще взема Gazza 2.3 а при първа възможност след това ще се оборудвам и с Maxxis High Roller Semi-Slick за по-топло и сухо време. Обаче като се поразрових из online магазина виж какво открих - това е предложението им за , това е за , a това е за , ти с кое караш?
Тия гуми на какви цени вървят в BG, като нищо да се окаже по-изгодно някой познат да ми я вземе от София и да ми я прати колетче?
Още веднъж благодаря на тебе и на Марто за полезната информация
На който не му изнася да се изнася ... Murr Miay! Редактирано от Windstream на 10.10.03 10:49.
|
|
|
govorish mi za dh racers :)
pri tiah weight does matter :))
a za men sigurnostta e na parvo miasto, shtoto te kato spukat guma i sled 5 min si opraviat koleloto s nova kapla i guma dolu na finisha - sponsora nali za tova e sponsor :)))
a kato se kachish na 2500 metra s tubeless i si izkartish kaplata v niakoia skala, nali se seshtash :))))
zatova az predpochitam po-tejko, no da e sigurno
Do, or do not - there's no "try"...
|
|
|
hm, ia obiasni che ne te razbrah - kakvo obshto ima stenata na gumata s ramkata?
vinagi mojesh da ia napompash iako da rechem kato men na 3 atmosferi
pri tvardak she ti stradat lagerite na glavinata - i kvo ot tova? :)))))
Do, or do not - there's no "try"...
|
|
|
ami za jalost Gazzalodi se vnasia samo ot Velomania, koito vnasiat ot dajd na viatyr i dalech ne cialata gama i dalech ne v dostatychno kolichestvo
inache GazzDual 2.3 (mersi agente za popravkata ;) mislia che beshe okolo 35-40 lv
maxxis high roller i high roller semi-slick - pak po tolkova ako ne me lyje pametta
Do, or do not - there's no "try"...
|
|
|
А не може ли да се кара tubeless със вътрешна гума и нормална шина? Знам че по принцип не са предвидени за такава употреба ама... аз примерно между Gazzaloddi-то и вътрешната бях наврял протектора с половината странични стени на една нископрофилна 2.125, вярно че така комплекта тежи над кило и половина и става като танк, но минава отвсякъде (включително по дъска с вертикално наредени гвоздеи, пробвал съм го ). Та не е ли възможно нещо подобно да се направи и с tubeless-а?
На който не му изнася да се изнася ... Murr Miay!
|
|
|
Говоря ти за хора, които карат и DH, и FR с tubeless. Явно системата е достатъчно надеждна, за да могат да разчитат на гумите си да останат напомпани дори и при най-тежките DH и FR трасета. Никой не би рискувал живота си с недоклатена система просто защото сервизния бус на спонсора чака на финала, готов да отстрани повредата.
Освен това, ти колко често си "изкъртваш" шините, и какви шини ползваш? :) Щото аз с горе-долу скромни шини, твърда задница, и ниско налягане на гумите, нямам достатъчно подбито място на задната шина, което би могло да попречи на tubless-а да задържи налягането без проблеми :). Пък и ако караш с нормални гуми и шини и ползваш Stan's/Maxxis системата/самоделка винаги можеш да пъхнеш една нормална вътрешна на мястото на лентата с винтила и да си продължиш карането дори и след зверско подбиване на шината.
А и между дрогото, не е нужно да си dh racer за да ти пука за теглото на колелата на байка... Всичко друго може да е тежко като танк, но лекия wheelset е нещо жизненоважно за пъргавината на колелото и това колко лесно се размята насам-натам по земята и във въздуха.
"Give me 3 rides to snap it in half..."
|
|
|
Аз съм с Gazza-та. Core и DH версиите до колкото си спомням са с по-гъста плетка, или нещо такова, и може би имаше някакви разлики в материала на гумата, но тук ги няма и не мога да ти кажа нищо от лични впечатления... Най-добре виж на сайта на Nokian за какво става въпрос, и избирай.
"Give me 3 rides to snap it in half..."
|
|
|
"А и между дрогото, не е нужно да си dh racer за да ти пука за теглото на колелата на байка... Всичко друго може да е тежко като танк, но лекия wheelset е нещо жизненоважно за пъргавината на колелото и това колко лесно се размята насам-натам по земята и във въздуха."
- това е много умно и аз споделям мнението ти
Също така мисля ,че и вилката трябва да е лека ,а не като големите DNM-и въпреки , че чух и противоположни изказвания!
I сърце Rock & Roll
|
|