|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
hm, ia obiasni che ne te razbrah - kakvo obshto ima stenata na gumata s ramkata?
vinagi mojesh da ia napompash iako da rechem kato men na 3 atmosferi
pri tvardak she ti stradat lagerite na glavinata - i kvo ot tova? :)))))
Do, or do not - there's no "try"...
| |
|
ami za jalost Gazzalodi se vnasia samo ot Velomania, koito vnasiat ot dajd na viatyr i dalech ne cialata gama i dalech ne v dostatychno kolichestvo
inache GazzDual 2.3 (mersi agente za popravkata ;) mislia che beshe okolo 35-40 lv
maxxis high roller i high roller semi-slick - pak po tolkova ako ne me lyje pametta
Do, or do not - there's no "try"...
| |
|
А не може ли да се кара tubeless със вътрешна гума и нормална шина? Знам че по принцип не са предвидени за такава употреба ама... аз примерно между Gazzaloddi-то и вътрешната бях наврял протектора с половината странични стени на една нископрофилна 2.125, вярно че така комплекта тежи над кило и половина и става като танк, но минава отвсякъде (включително по дъска с вертикално наредени гвоздеи, пробвал съм го ). Та не е ли възможно нещо подобно да се направи и с tubeless-а?
На който не му изнася да се изнася ... Murr Miay!
| |
|
Говоря ти за хора, които карат и DH, и FR с tubeless. Явно системата е достатъчно надеждна, за да могат да разчитат на гумите си да останат напомпани дори и при най-тежките DH и FR трасета. Никой не би рискувал живота си с недоклатена система просто защото сервизния бус на спонсора чака на финала, готов да отстрани повредата.
Освен това, ти колко често си "изкъртваш" шините, и какви шини ползваш? :) Щото аз с горе-долу скромни шини, твърда задница, и ниско налягане на гумите, нямам достатъчно подбито място на задната шина, което би могло да попречи на tubless-а да задържи налягането без проблеми :). Пък и ако караш с нормални гуми и шини и ползваш Stan's/Maxxis системата/самоделка винаги можеш да пъхнеш една нормална вътрешна на мястото на лентата с винтила и да си продължиш карането дори и след зверско подбиване на шината.
А и между дрогото, не е нужно да си dh racer за да ти пука за теглото на колелата на байка... Всичко друго може да е тежко като танк, но лекия wheelset е нещо жизненоважно за пъргавината на колелото и това колко лесно се размята насам-натам по земята и във въздуха.
"Give me 3 rides to snap it in half..."
| |
|
Аз съм с Gazza-та. Core и DH версиите до колкото си спомням са с по-гъста плетка, или нещо такова, и може би имаше някакви разлики в материала на гумата, но тук ги няма и не мога да ти кажа нищо от лични впечатления... Най-добре виж на сайта на Nokian за какво става въпрос, и избирай.
"Give me 3 rides to snap it in half..."
| |
|
"А и между дрогото, не е нужно да си dh racer за да ти пука за теглото на колелата на байка... Всичко друго може да е тежко като танк, но лекия wheelset е нещо жизненоважно за пъргавината на колелото и това колко лесно се размята насам-натам по земята и във въздуха."
- това е много умно и аз споделям мнението ти
Също така мисля ,че и вилката трябва да е лека ,а не като големите DNM-и въпреки , че чух и противоположни изказвания!
I сърце Rock & Roll
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|