|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: interesno!--
[re: -TACHO-]
|
|
Автор | pшв. (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.07.05 12:38 |
|
Значи може да се върти, но само ако му отвиеш двата винта дето го държат за блока.На единя болт му е направен канал в който да се върти капачката, но проблема е че на другия дупката е пробита колкото да влезе болта и по този начин не може да се върти наникъде.Може примерно тази дупка да се разшири малко и в правилната посока и така да се мръдне аванса.
Това е единя начин който не съсипва нищо освен лекото разширения на дупката.
Има ли друг вариянт.
р19
| |
Тема
|
Re: interesno!--
[re: pшв.]
|
|
Автор | ruumen (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.07.05 15:49 |
|
Колеги за р19 и за волво решението го имам
rumen_roev@yahoo.com
С въртене на дистрибуторната капачка ъгала на предварението не се променя.
Това е само капачка а не е делко със датчик за положение на коляновиа вал.
| |
|
Това с изместването на датчика е интересно решение...сподели каква ти е колата, как го направи и какъв е ефекта...
| |
|
Колата е Р19, 1.4 Енерджи, моноинжекция.
Направих го като свалих датчика, на едното ухо пробих дупка точно на 10 мм от предишната в посока предварение и го сложих отново, като след изместването датчика се държи само на едното болче. Може да се сложи ламаринка и да се държи на двете, но не ми се играеше, а и прецених, че е напълно излишно. Едно хубаво стягане е достатъчно.
Ефекта: колата стана по-динамична в ниските и средни обороти, във високите обороти и преди си беше добре и не забелязвам разлика. Мотора поддържа дадена скорост с по-малко натиснат педал на газта и следователно засякох около 0,3 л намаление на разхода както на градско така и на извънградско (зареждам само от едно място вече), което не е нищо, но по-важното е, че се подобри динамиката.
Не знам доколко ЕКУ-то определя новия ъгъл на изпреварване според сегашното положение на датчика и дали антидетонационния датчик не го връща обратно, но ми се струва ,че сега е по-добре.
Редактирано от -TACHO- на 15.07.05 17:06.
| |
|
10х...ще взема да го пробвам и аз този номер!
| |
|
От ника ти виждам, че май и ти си с Р19. Какъв е мотора?
Чел съм по форумите, че на 1,7 тази интервенция също дава резултат.
Е разбира се по-добре са джетспарковете и другите джунджурии, които не са с константен ъгъл ама струват доста, а това струва само 15 минути дупене под капака.
| |
|
Прав си . С R19 съм..1,7 моно. ... но си мисля дали няма да стане да се сложат два датчика за положението на маховика....и с едно реле да се превключват бензин/газ...ще трябва да огледам дали е възможно.
| |
|
Първо два датчика не са необходими, защото на бензин антидетонационият датчик коригира предварението и работата не се бърка.
И второ при мен няма място за втори датчик на маховика, едва ли при теб ще има.
| |
|
To Vialle също го имат, има си процесор за управление, аз съм с такъв. Тук се предлагат подобни неща, ама незнам доколко са стабилни и надеждни...
VOLVO FOR LIFE
| |
Тема
|
не че ви се бъркам...
[re: -TACHO-]
|
|
Автор |
4oko (лошо момче) |
Публикувано | 18.07.05 00:00 |
|
но топлата вода е измислена отдавна и се нарича най-просто авансатор дали ще е бг или ит или холандски все тая само цената е различна тая работа по механичен път не е много умна при високи обороти да ви предупредя че трябва аванса при 3500/4000 оборота да е 0 иначе лошо защо ами наистина има литература за двг нека да почетем а после да вадим теории а няма кола на която да не може да се променя ъгъла по електронен път но пробвайте автомобилите са си ваши
без авариен път на всички
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|