Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:33 26.09.24 
Автомобили
   >> Автомобилни газови уредби
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Re: interesno!--нови [re: -TACHO-]  
Авторpшв. (Нерегистриран)
Публикувано15.07.05 12:38



Значи може да се върти, но само ако му отвиеш двата винта дето го държат за блока.На единя болт му е направен канал в който да се върти капачката, но проблема е че на другия дупката е пробита колкото да влезе болта и по този начин не може да се върти наникъде.Може примерно тази дупка да се разшири малко и в правилната посока и така да се мръдне аванса.
Това е единя начин който не съсипва нищо освен лекото разширения на дупката.
Има ли друг вариянт.
р19



Тема Re: interesno!--нови [re: pшв.]  
Авторruumen (Нерегистриран)
Публикувано15.07.05 15:49



Колеги за р19 и за волво решението го имам
rumen_roev@yahoo.com
С въртене на дистрибуторната капачка ъгала на предварението не се променя.
Това е само капачка а не е делко със датчик за положение на коляновиа вал.



Тема Re: interesno!нови [re: -TACHO-]  
Автор FlameR19 (запознат)
Публикувано15.07.05 16:30



Това с изместването на датчика е интересно решение...сподели каква ти е колата, как го направи и какъв е ефекта...



Тема Re: interesno!нови [re: FlameR19]  
Автор -TACHO- (несериозен)
Публикувано15.07.05 17:05



Колата е Р19, 1.4 Енерджи, моноинжекция.
Направих го като свалих датчика, на едното ухо пробих дупка точно на 10 мм от предишната в посока предварение и го сложих отново, като след изместването датчика се държи само на едното болче. Може да се сложи ламаринка и да се държи на двете, но не ми се играеше, а и прецених, че е напълно излишно. Едно хубаво стягане е достатъчно.
Ефекта: колата стана по-динамична в ниските и средни обороти, във високите обороти и преди си беше добре и не забелязвам разлика. Мотора поддържа дадена скорост с по-малко натиснат педал на газта и следователно засякох около 0,3 л намаление на разхода както на градско така и на извънградско (зареждам само от едно място вече), което не е нищо, но по-важното е, че се подобри динамиката.
Не знам доколко ЕКУ-то определя новия ъгъл на изпреварване според сегашното положение на датчика и дали антидетонационния датчик не го връща обратно, но ми се струва ,че сега е по-добре.

Редактирано от -TACHO- на 15.07.05 17:06.



Тема Re: interesno!нови [re: -TACHO-]  
Автор FlameR19 (запознат)
Публикувано15.07.05 17:09



10х...ще взема да го пробвам и аз този номер!



Тема Re: interesno!нови [re: FlameR19]  
Автор -TACHO- (несериозен)
Публикувано15.07.05 17:23



От ника ти виждам, че май и ти си с Р19. Какъв е мотора?
Чел съм по форумите, че на 1,7 тази интервенция също дава резултат.
Е разбира се по-добре са джетспарковете и другите джунджурии, които не са с константен ъгъл ама струват доста, а това струва само 15 минути дупене под капака.



Тема Re: interesno!нови [re: -TACHO-]  
Автор FlameR19 (запознат)
Публикувано15.07.05 17:32



Прав си . С R19 съм..1,7 моно. ... но си мисля дали няма да стане да се сложат два датчика за положението на маховика....и с едно реле да се превключват бензин/газ...ще трябва да огледам дали е възможно.



Тема Re: interesno!нови [re: FlameR19]  
Автор -TACHO- (несериозен)
Публикувано15.07.05 17:37



Първо два датчика не са необходими, защото на бензин антидетонационият датчик коригира предварението и работата не се бърка.
И второ при мен няма място за втори датчик на маховика, едва ли при теб ще има.



Тема Re: interesno!--нови [re: ruumen]  
Автор VOLVO 44O GLT (Master)
Публикувано17.07.05 18:09



To Vialle също го имат, има си процесор за управление, аз съм с такъв. Тук се предлагат подобни неща, ама незнам доколко са стабилни и надеждни...

VOLVO FOR LIFE


Тема не че ви се бъркам...нови [re: -TACHO-]  
Автор 4oko (лошо момче)
Публикувано18.07.05 00:00



но топлата вода е измислена отдавна и се нарича най-просто авансатор дали ще е бг или ит или холандски все тая само цената е различна тая работа по механичен път не е много умна при високи обороти да ви предупредя че трябва аванса при 3500/4000 оборота да е 0 иначе лошо защо ами наистина има литература за двг нека да почетем а после да вадим теории а няма кола на която да не може да се променя ъгъла по електронен път но пробвайте автомобилите са си ваши

без авариен път на всички



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.