|
Тема
|
Продуктово позициониране - що е то?
|
|
Автор |
kaмъчe () |
Публикувано | 07.04.10 14:20 |
|
Здравейте,
Какво точно означава продуктово позициониране?
25-ти кадър или нещо друго?
"Медийната комисия забранява продуктовото позициониране за БНТ 20.01.2010 / 20:17
Ново ограничение за БНТ гласува днес медийната комисия с промените в Закона за радио и телевизия на второ четене. Забранява се продуктовото позициониране, което представлява нова форма на реклама на стоки и услуги в предаванията. За БНТ то е разрешено само във филми и сериали.
Промените имат за цел да приведат в съответствие българския закон с приетата преди 2 години Европейска Директива за медийни услуги. Страните-членки обаче имат право да преценят къде местното законодателство да въведе ограниченията при продуктовото позициониране.
То е категорично забранено само за новини, детски и религиозни предавания. ...."
| |
Тема
|
Re: Продуктово позициониране - що е то?
[re: kaмъчe]
|
|
Автор |
Secret_boy (Маниак:)) |
Публикувано | 22.09.10 21:38 |
|
Най-просто казано, когато в едно предаване има продуктово позициониране, няма нужда да се крият търговски марки в кадъра, или да се избягва споменаването на дадена марка. Така, ако до скоро не можеше в дадено предаване да има надпис "SONY" на втори план, или пък да се казва "наградата е осигурена от еди си кой магазин", сега може спокойно:)
| |
|
|
|
|