|
|
|
Тема
|
TGI - има ли ефект?
|
|
| Автор |
LaGata (малко позната) |
| Публикувано | 01.04.08 15:29 |
|
|
Опитвам се да планирам медийна стратегия за нова модна марка, имам теоретични маркетингови познания, но не и практически такива. Като проучвания TGI работи ли наистина ефективно или обикновените омнибуси са достатъчни? Къде е гаранцията за коректно провеждане на изследването от агенциите и доброто интерпретиране на данните?
Вие как препоръчвате да се проучат клиентите и техните мотиватори за покупка?
Конкуренцията е напълно дефинирана, познаваемостта на марката обективно е ниска. Идеи?
| |
|
Тема
|
Re: TGI - има ли ефект?
[re: LaGata]
|
|
| Автор |
Pич (съвсем непознат) |
| Публикувано | 02.04.08 15:56 |
|
|
Питай тук:
По-добре корем от бира, отколкото гърбица от работа!
| |
|
|
|
|